Sider

tirsdag 20. april 2010

Kvist, avd II

Jeg gir meg ikke med disse eplekvistene... Mr E har sagd av enda en gren i sin ferd mot drømmeprosjektet ute i hagen og imens gjør jeg det beste utav situasjonen og leker med kvist... Denne gang på forsiden av huset, ved inngangspartiet.

Der bak på støvelstativet skimter jeg de gule støvlene jeg glemte til årets påskebukett, ja ja noe måtte det bli denne gang og ;) Rotehue..?
Tusen tusen takk til alle dere som stemte på bildet mitt inne hos nib, dere er så snille og snart kommer jeg på besøk sjø !
Vakre dager ;)

19 kommentarer:

organic-lizzi sa...

At det går an å være sååååå kreativ!!
Gule støvler bak var da svært så fint det:-)
Natta til deg & Klemmm Randi

Tovepia sa...

Vakkert! Har hatt i tankene noe kvistebeskjæring selv, men foreløpig har det bare blitt med tanken.
Har vært innom og sett på dine godbiter på Containergirl, må snart få tatt en tur, men hverdagen er litt hektisk for tida.
Ha ei fin uke fortsatt og klem fra meg;)

karin sa...

Hei Gunda :)
Kjolen har hengt ute til lufting siden jeg kjøpte den, og JA!! jeg trenger veske og, hi hi!!

MajorogMeg sa...

Så herlig...kanskje jeg burde beskjære ei grein selv også...
HA flotte dager, klemmer:)

Bistels Brenneri sa...

Spennende prosjekter og kreative påfunn...forsett med det.
Herlig det er vår i lufta!
Lisbeth :-))

Anne sa...

:-) litt morsomt bare må man jo få lov å ha :-) den enes bød, den andres brød vettu!!

Fant en liten skog med Tinnved jeg da her om dagen og sitter med en favn men slike kvister, litt morsomt å, for de er jo litt spesielle. Men glemte å ta dem inn så umulig å sette dem i vann nå sikkert.

Faktisk litt sånn små panikk ang kvist her om dagen, for kvister må inn nå!! før løvet begynner å sprette vet du, om de skal brukes til noen prosjekter. Drømmer om et tre jeg da, i stua, men strekt strekken langt nå med det kadaveret som står på verandan her, så, eller husfred... viktig det å sjø :-)

Kjekk onsdag til deg snuppa

Mitt hvite hus sa...

ja du er sannelig en kreativ dame.. så fint det ble.. og du klarer å knipse så gode bilder med en herlig stemning i..


Nyt onsdagen O=)

Klem O=)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Härliga vårbilder!

Jag har fixat lite i mitt kök, bilder kommer snart...lite piff kvar :-)

Ha en trevlig dag!
Kram Lina

anneskreative sa...

Det er så innspirerende å are sitte her og se på bildene dine,,,,,slik at jeg får lyst til å sette igang sjøl.
Nå flytter vi snart ut på hytta,,,,og da er jeg igang.
(bor i leilihet om vinteren)
så her er det ikke like lett og boltre seg i naturmaterieler.
Men det skla jeg snart ta igjen for,....
Kos deg med ditt ....
Klem Anne

anneskreative sa...

Det er så innspirerende å are sitte her og se på bildene dine,,,,,slik at jeg får lyst til å sette igang sjøl.
Nå flytter vi snart ut på hytta,,,,og da er jeg igang.
(bor i leilihet om vinteren)
så her er det ikke like lett og boltre seg i naturmaterieler.
Men det skla jeg snart ta igjen for,....
Kos deg med ditt ....
Klem Anne

Om å få livet snudd på hodet.. sa...

Lenge siden jeg har vært hos deg Gunda, men det er jo alltid like lekkert her inne ser jeg! Håper du koser deg med våren..klem

Josefine sa...

Så enkelt og kreativt, du er bare en ener til å pynte med naturens fine materiale ♥

Ønsker deg en flott uke videre, klem

Datt sa...

Kvistilisous! <3

Anne-Berit sa...

Du pynter så lekkert med så enkle ting.Så fint kan det bli,når man bare er kreativ nok:)

Tulip sa...

Ja fint å kunne bruke kvistene:)
Likte den konglelysestaken din! Lur ide!

Klem

sologbolig sa...

Kvister fra epletre er nydelige, ja heile epletreet ....... man er jo ikkje fra Hardanger for ingenting !!! Nydelige bilder hos deg.
Eg er trøtt som bare det, så nå legg eg meg. God natt. Klem fra Sigfrid

Landcharm sa...

Herlige kvistprosjekt!

Ildergreien sa...

Kvister og gåsunger får det til å klå inn på øya.

SS

Nenne sa...

ALT du tar i blir fint!!!!! Skjønn itj det går ann æ....:-))))klæmmm