Sider

søndag 9. mai 2010

Bizzi den våren !

Javisst ble jeg bønnhørt! Dammen er fri for is og froskeeggene vokser ;)
Har jeg forresten fortalt dere at jeg en dag i uka har fått meg en liten ekstrajobb..?
Den jobben består i å passe en hamster mens gutta vasker bur og utstyr ;)
Altså; Passe på slik at kattene ikke får tak i den... Vinteren er over og da kan disse bortskjemte kattene skysses ut for så å sette denne hamsteren i vinduskarmen ;D Synd vinduene var så "disige" på et vis, jeg må visst skifte vaskedame.... ;) Stakkars Ippi ;(
Travle vårdager, derfor masse dyremotiv og lite kreativitet her inne desverre.
Jeg savner den kreative delen men andre ting krever meg, men snart kommer timene!!!

DSCN0741

Ha en fin ukestart der ute. Våren er travel og jeg ser jeg ikke kan være så aktiv her inne.Og ups, så ble jeg utvalgt i Nib`s uteplasskonkuranse igjen! Stikk inn hit og stem på din favoritt !

29 kommentarer:

Kathrine sa...

Flott helg dette ja! Og der er bildet, he..
Vi hadde og pass av en hamster, en jul..Men katten trodde det var til han. Ble bare styr, så den ble stengt inne på badet til slutt.
Etter han kom hjem over veien her, døde den vist..av stress??

Nib´s uteplasskonkurranse vinner du vel? Ikke mye "hvitt" til deg,)
Frodig og fantasifullt har du det, Gunda!

Søndagsklem:)

Tovepia sa...

Takk for sist;) Engelen er kommet på plass, men jeg klarte å glemme fotoapparat hjemme, så den blir foreviget neste helg;)
Katta ser ikke særlig fornøyd ut der den skuer inn:O)
Må inn å stemme på uteplass;)
Nyt dagene mot neste helg, klemmings;)

Mine Blomster sa...

*smiler*
Morsomt bilde!!

Jeg har allerede stemt på deg.
Utrolig fin og morsom uteplass du hadde laget ;O)
Ønsker deg en fin UKE!!
Klem

Datt sa...

Hihiiii, en frustrert pusekatt det der! :P

Beate sa...

Stilig bilde av katten og hamsteren!

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hehehe, for et fantastisk bilde!!! I love it!!!
Ha en fortsatt fin søndag!
Hilsen Jeanette:-)

sigrid sa...

Tøffe bilete du viser.
Lykke til i konkuransen!!

Ute lavar snøen ned, blad og markar er kvite..
Og eldsteguten skifta til sommardekk i går, fordi vi var redd for bot..
Kjem vel betre dagar...
God veke!

Solrosa sa...

Grattis! Fine bilder. Jeg ønsker meg katt!!! :)

Ha en fin uke!

Klem fra Sol

asbjørg sa...

Hærlig bilde av katt og hamster!
Nydelig uteplass du har,flott bilde!Stemte på deg jeg!

MajorogMeg sa...

Så herlig bilde av de i vinduskarmen:)) Ikke akkurat kjærlighet i blikket der nei:)
Hvitveisen sto i knopp på hytta i helga....minusgrader natt til idag.
Ha en flott ukestart og ta ting i riktig rekkefølge:)
Klemmer:)

FIOLINESBLOG sa...

hei igjen:)
må bare melde,du må se det vakre metalltreet jeg kjøpte i dag inne på bloggen min:)
tenkte på deg og metalltråd....
fiolineklem

Jannicke sa...

Haha,
for et herlig øyeblikksbilde :o)
Tror mr Hamster skal være sjeleglad det var glass i mellom..
LYKKE til i Nib sin utfordring!
Klem J.

My home is my Castle - by Kari sa...

Gratulerer med velfortjent finaleplass :)

Klem,kari

Som mine dager er sa...

Gunda, det var en nydelig header du har laget. Meeee laaaaik!

Og vi er vel alle opptatt på annet hold i perioder, så det er bare å senke skuldrene og styre ivei med sitt.

Klem Marit

Anne sa...

God mærrra god mærra og i Orkdalen snør det i skrivende stund :-( Skitt skitt og dobbeltskitt, motivert for litt mer varme jeg faktisk, slik at jeg kan komme over til deg å hyte den uteplassen din. Men ble så nysjærig nå at jeg må inn til NiB for å skjekke ut.

Flott start på uke da Gunda, og jeg skal sørege for at slutten blir god, he he Anneklem.

Berit sa...

Hei på deg.
Det såg innmari skummelt ut der katten sikkert dirrer med munnene for å få fatt i hamsteren.
Koselig bilde av hvitveisene, vårens vakreste blomster.
I dag får alle planter her sjokk, for det snør!!! Store hvite flak, det er slett ikke dette vi vil ha.
Så varierende det har vært denne våren, helt utrolig.
Ønsker deg lykke til hos NIB, alltid så flott det du viser.
Ha en fin ny uke.

Alven sa...

Hei :-)

Da har jeg vært inne å avgitt min stemme :-) På deg :-) hos nib :-) Utrolig flott bilde av en stilig uteplass :-)

Ser ut som om pus er sulten :-) Og litt frustrert over at det er ett vindu imellom :-)

Lykke til med hamsterpass :-)

Randi sa...

Syns det er så flott at du har kommet videre i den konkurranse....når en ser hvor kostbart mange har det...og så kommer du med det flotte gjenbruk stampen!!* klapper i hendene *!!!

Ja så kom snøen en tur igjen da...dette var ikke planen nei. Ber om go vær til helgen!
Uka raser avgårde.

klem

Anne-Berit sa...

Kjempefine bilder,syns du er kreativ i massevis og ønsker deg lykke til i konkurransen:)Klem!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha ha! Kissen är visst lite sur på att det är en glasruta emellan...nog tur det!

Ha en trevlig start på veckan du också :-)

Kram Lina

Turid sa...

Morsomt bilde av katta og hamstern.
Hvitveis buketten misunner æ deg-den er jo så fin -selvfølgelig har æ vært innom å stemt på dæ i Nib.s konkurranse...(hehe prøvde mæ to gang, men det gikk ikke)
Deler en mandagsbukett med de som ser innom hos mæ - så er der en liten kommentar til dæ.....
Ha en fin dag!

Bird sa...

så utrolig morsomt!! Mer liv i et bilde kan du vel ikke få:)

Mia sa...

Nyyydelig ny header her hos deg, Gunda! Og nydelige bilder i innlegget, så klart. Grattis med finaleplassen hos NIB, den er vel fortjent!

Odins lille hjørne sa...

Kreativitet er så mangt!Synes du er meget kreativ når det gjelder bildene dine!!
En stemme er lagt igjen inne på nib til deg! :0)

Mitt hvite hus sa...

Wow så stilige bilder...

godt at pusen ikke klarer å gå gjennom vinduet..

kjekk ekstra jobb du har fått deg...

her snør det i dag..lurer veldig på hva som skjer.. hvor våren er dratt henn...

med lille voffsen går det veldig bra... akkurat nå prøver han å drepe PC veska mi O=)O)=)

ha en find ag.
Klem Kerstin

Anka sa...

Hei GundaM:) Ser du gjør en god jobb med å passe hamsteret (selv om det kansje føler seg en smule truet) He, he. Er det ikke deilig at hvitveisen har kommet???

Ønsker deg en flott dag:)
Og... Lykke til med konkurrasen!

Tone sa...

haha ditt innlegg om is var fint!
Jeg skal også skifte vaskedame...si i fra om du finner en god en...som funker...

Jeg venter på varmere dager så ting kan vokse og GRO! - jeg er lei av å løpe rundt med ullpledd i hagen om kvelden, og lempe krukker ut og inn. Men dette er NORGE.
Heldigvis for at vi bor her da egentlig!
ha en fin mai!

Violetta sa...

You've got my vote...of course!

"Disige" vinduer...he-he, den skal jeg huske ;-)

Tulip sa...

Fantastisk katt og hamsterbilde, Gunda!
Et blinkskudd!
Klem