Sider

onsdag 12. mai 2010

Down Memory Lane. . .

Velger å mimre litt... Velger å se bort fra den hvite snøen som atter har lagt seg i hagen oppe i lia ;(
"Vinterbilde" tatt mandagen rett etter jobb,men isen på dammen er forsvunnet da !!!


Velger ta frem noen badestampbilder og mimre over en sommer som var og som nok engang kommer når det er tomt for snø der oppe ;) Vel, godt for noe da denne snøen, dette hvite ...
Blir masse besøk av det , har aldri sett så masse småfugler på engang her ute før ;)


Solsikkefrø og meiseboller er kjøpt inn, finnes da ikke no mat til disse stakkars småfuglene der ute nå! Så mens den hvite snøen smelter der ute får jeg bare drømme om hvitt såpeskum og rabarbrasaft i vårt eget lille spa ;)

DSCN5070

Spa, spa ha en fin uke der ute alle sammen ;) Og tusen tusen takk for alle stemmene dere har gitt meg inne hos nib`s uteplass konkuranse! Hva annet kan jeg gjøre enn å ta en rabarbrasaft skål med dere!(innl redigert, da datoen ble feil)

18 kommentarer:

Min Verden sa...

Hei du og gratulerer :) Lenge siden jeg har skrevet her nå - men jeg følger med også på NIB sin utfordring og mitt kom ikke med... sukk! :) Vel, som jeg har sagt - man kan ikke lykkes med alt her i livet. Lykke til i konkurransen. H.

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

gratulerer... ja skål, herlige bilder...
klem, klem, og skjøøønn mai ønskes deg videre....
magny

ArneA sa...

Diskre stampebilder er mer spennende enn muligens tilsiktet.

FIOLINESBLOG sa...

:) gode ord og meget gode øyeblikk du fanger i bildene dine. Flink Gunda:)
fiolineklem til deg.

MajorogMeg sa...

Er den snøen kommet denne uka? Usj...den har jeg heldigvis ikke sett her.
Herlig bilder fra spa...håper varmen kommer og at du snart synker ned i badet og bare kuler`n...
Klem:)

Nyperosa sa...

Oi,oi, oi,
for en fin ny heading.

Og "oi" for noen fine
bilder her, igjen.

Noen gratulerer (?),
da gratulerer jeg også !

Kommentarerfeltet er igjen
vekke på Containergirl...
Men min sønn sier han skal
studere i Trondheim,
jeg sirkler meg inn... ; )

Ha det bra i stampen.

miss marple sa...

...å jada,jeg har stemt på deg;)
For en hærlig badestamp-plass du har..der kunne jeg ha sittet i evigheter og glemt alt rundt meg...nydelige bilder som alltid her inne...Ha en god dag videre♥

Tovepia sa...

Sannelig har du noe å se fram til...herlig spaområde hos deg;)
Står i farta til hyttetur, og håper den sola jeg har sett idag holder det gående denne helga;)

Kos deg i eller utenfor badekaret og klem fra meg;)

Tina sa...

Nå er det vel ikke snø mer, gud for et herlig vær, trist å måtte sitte inne på jobb men snart er det flere fridager på rad, juhu!

Flotte bilder du deler med oss og fin feiring til deg! Klæmz

Josefine sa...

Heisan Gunda..

Så fine bilder fra stampen din! Håper det snart blir mulig å stikke nesen ut av døren og kjenne at det varmer litt...

Gratulerer med finaleplass enda en gang! Det fortjener du...stor klem

Monicas Hage sa...

Snø igjen?!! Ikke mange dagene siden det sludda her heller, men nå ser det endelig ut til å bli noen nydelige dager med litt varme:)

Ser deilig ut den spaavdelingen din:) God helg! Klem

Nenne sa...

Ble så inspirert av alle hvitveisene dine...NYDELIG!!!! æ synes hvitveis på denne årstiden er noe av det vakreste som finnes, og din samling var berre lækker:-)) HA EN FIN DAG!!!! Klæmm
Æ skal ut å plukke hvitveis snart;)

Anne sa...

Ååå så godtdet ser ut, en naken arm utendørs :-) håper du vinner hele sulamitten jeg Gunda!! deg velfortjent :-)

Ravheksen sa...

Dejlige billeder, men hvor er det synd for dig, at du stadig har sne!
Rigtig god dag til dig og dine:-)

Mitt hvite hus sa...

Skål---- ser deilig ut med et skummende bad...

Uff ikke kjekt med snø bilder nå...

ha en fin langhelg..

Klem Kerstin

ide-puffen sa...

Veldig koselig å hilse på deg her om dagen. Ordne deg mer tid til kreative sprell i hverdagen. Det er sunt for kropp og sjel. Livet går så forbasket fort og det er nå vi lever den beste tiden av livet. Midt imellom he he.

Nydelige og spesielle bilder som vanlig.

Go go go girl.

God langhelg til deg.

Klem fra meg

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Åh, jag föredrar bilderna med glaset fyllt med saft :-) Härligt! Vill inte se mer snö på flera, flera månader...minst! :-)

Ha en trevlig helg!
Kram Lina

Tn sa...

Thanks to share your article.I hope everyone can like our new style shoes and t shirts online.
tn requin
tn chaussure
puma future cat
nike tn
discount mbt chaussure

mbt chaussure
nike air max tn
nike shox r4
nike shox nz
puma speed cat

nike shox r4
nike nz shox
puma future cat
cheap nike blazer
cheap mbt shoes

mbt shoes sale
mbt walking shoes
mbt clearance shoes
cheap mbt shoes
skechers shape ups
mbt shape ups


lyle and scott polo
cheap lyle and scott
lyle and scott jacket
lyle and scott wholesale
lyle and scott outlet

cheap ed hardy
wholesale ed hardy clothing
discount ed hardy shirts
ed hardy hoodies