Sider

torsdag 13. mai 2010

Magisk...

Jeg visste jeg hadde gjort et skup med det samme jeg så deg ligge der i sanden....
Du lå der og nærmest skrek etter å bli tatt med hjem,bli vasket og skurt for så å bli satt på pinne og beskuet fra alle kanter. Vakker er du jo over det hele!!!
.........
Du vesle, lille trebiten.
Skurt glatt og fin av bølger og sjø. Saltvann og sol!
Tenk at ingen hadde sett deg før og tatt deg med hjem...?

Lar bildene tale for seg videre...
Du velger å se det du vil se ;) Jeg syns den er aldeles nydelig og er ikke lite stolt over underet.

DSCN8160

Med det samme jeg så den tenkte jeg "denne må få seg vinger..." men jeg vet ikke helt....
Takk for alle trivelige tilbakemeldinger på bloggen min, det setter jeg stor pris på skal dere vite!
Takk,takk ;)

41 kommentarer:

Tulip sa...

Å nydelig!
Synes det ser ut som et forelsket kjærestepar....

Vakker både med og uten vinger, så bra du fikk reddet kjærlighetsparet fra å seile videre ut på havet!

FIOLINESBLOG sa...

Gunda det er ikke sant at du bare fant denne.......jammen tror jeg det er mer mellom himmel og jord?
Vakkert,så fintmiljø du har stt den oppi:)
Gleder meg over sånt!
fiolineklem tilbake:)

Tovepia sa...

Denne tror jeg ikke skal ha vinger, for dette var jo en madonna-utgave, havets! Den var nydelig!
Engelen er som du har sett, på plass, og den skuer idag over solfylt hav, jeg fryder meg;)
Kos deg/dokker i helga!! klemmings;)

Turid sa...

Så flott- æ ser en Madonna figur-helt tydelig, kan ikke skjønne at den skal trenge vinger- men blir helt sikkert fin da også , som alt det andre du lager.
Ha ei herlig langhelg.

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

nydelig...
klem til deg, du kreative...

Lise Dagrun sa...

Jeg ser både en madonna, Jesus og en mor som bysser barnet sitt...... Nydelig både med og uten vinger - alt etter hva du ser.

Ønsker deg ei strålende fin helg!

Anita sa...

Dette var et vakkert funn!!! Nydelig. ...jeg skal ikke si at funnet ditt ikke var fin med vinger..men jeg velger heller å si at den var fantastisk naturlig og vakker slik du fant den der ute ved stranden..uten vinger.
Klems

Bistels Brenneri sa...

Såå stilig.. Har noe med øynene som ser, alle ser ikke hvor vakker og hvor fin skulptur en trepinne kan være.
Gleder meg over din kreativitet.
Ha en super langhelg.
Lisbeth :-))

Anka sa...

Det første som poppet opp i hode mitt når jeg så denne var en Madonnafigur:) Gøy å lese hva de andre syns det ligner på.

Her har det også vært kaldt i dag... bare 7 grader. Men har hvert på Harry-tur og hadlet inn til varmere dager når man kan grille!

Håper fridagen har hvert fin:)
Klem fra Ann-Kristin.

Odins lille hjørne sa...

Såå fiiiiin! Den ser ut som en madonnafigur!! Og måten du har satt den opp på er jo bare kjempe! Hærlig funn det der!!

Josefine sa...

Det var en nydelig skulptur som bare dukket opp fra moder jord og ble boende hos deg...Den har noe gammelt, nesten "urtid" over seg syntes jeg.

Ønsker deg en flott helg Gunda:)

Klemmer fra meg

Laila sa...

Så flott, en fiks ferdig madonna, tror ikke hun skal ha vinger.
Klem Laila

Beate sa...

Ååå! Her har du funne en skatt! Denne tror jeg ikke trenger vinger nei. Det første jeg så var Maria med barnet og så så jeg en stor vinge,kanskje en duevinge. Ser stadig nye ting i den. Fantastisk!

Evami sa...

Var det i dag du fant denne? Kristi Himmelfart,for meg ser dette ut som en Jesus figur:) Så jeg synes ikke du skal ha vinger på den! Du har et øye med deg når du er ute på tur du,da dukker slike skatter opp:)
Snakkes snart:) Klem Eva

Kathrine sa...

Ups da. Snarlik meg, fyldig og fin,)
Jeg passer ikke med vinger, men det gjør denne:)

:-)

Minnelita sa...

Skikkelig fin. Men ka vaske du driv-veden med da Gunda. Grønsåp her å eller!! Hi plokka i dag sju. Ferskvatn da.

Violetta sa...

Herlig! Så med en gang at det var en madonna! T.o.m. rekveden har latt seg påvirke... ;-)

Oleiv Lene sa...

Åh denne var fin, men du må for all del ikke ha vinger på jomfru Maria!!
Her har du henne i 2D format malt av Rafael i begynnelsen på 1500 tallet :)
http://en.wikipedia.org/wiki/Sistine_Madonna

organic-lizzi sa...

For en vakker madonna!!!
Det er ikke så mange som har blikket for det vakre man finner ute vet du...
Håper livet leker & at du får en suuuperdeilig dag!
Stooor klem Randi

Nyperosa sa...

Mer enn magisk:
"Ifølge BBC ble en toast som lignet på Jomfru Maria solgt for 180.000 kroner i fjor."

Mitt hvite hus sa...

jeg ser en nydelig engel jeg.. så utrolig stilig....

Skjønner godt du bare måtte ha meddeg denne...

takk takk valpen har det bra ..vokser og trives...

Klemmer Kerstin

Alven sa...

Hei :-) så flott skulptur! Utrolig hva naturen kan skape :-) jeg så med engang mor med barn :-) og litt en jesus figur.. Men mest madonna/mor med barn :-) Ha en flott helg! Mange klemmer ifra meg

Solrosa sa...

KJempefin!!

Må ha katt, ja, men må ha bolig først... Ikke lov å ha katt der jeg bor og innekatt er uaktuelt! :)

God helg!

Ramme alvor sa...

heilt nydeleg!

MajorogMeg sa...

WOW....ser jo ut som en Madonna:)) Du har øynene med deg og det lønner seg alltid.

Aner ikke hvorfor det tok tid å komme inn på bloggen min igår...fikk Gubben til å teste og han hadde ikke prob.
Ha en flott kveld Gunda, klem fra meg:)

sigrid sa...

Denne var berre wow!!
Så flott og annleis..
Tenkte på Maria som ber Jesus/Mor med barn slik som fleire andre har sett..
Du har augene på rette plassen, mange ville berre gått forbi!!

Ha ei vakker langhelg!

organic-lizzi sa...

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Sees:-)))))

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Det var pinne med sjel. Vakker.
Må du ha en herlig helg og 17. mai.
Klem:)

Marie sa...

Min første tanke var at dette er ein Kristusfigur, men kan ved nærare studering sjå Jomfru Maria med barnet også.

Figuren er uansett utruleg vakker og kunne godt pryda alteret i ei kyrkje :)

God helg og 17.mai :)

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Å, i love it!!!!

Skribenten sa...

Så fin den trebiten var. Den så ut som en engel med vingene litt ned om du skjønner hva jeg mener. Jeg så det med en gang faktisk....Nydelig!

Besøk gjerne min blogg på www.solskinnet.net

Laila -Karin sa...

Flott Gunda, syns ikke den trenger vinger .
Ha en fin søndag og en flott 17 mai
Klem

Som mine dager er sa...

Gratulerer med dagen Gunda. Håper engelen beskytter deg og tar vare på deg - de kommer i alle fasonger må vite ;-)

Og takk for ei flott helg.

Klem fra "Fatima"

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oj, vilken häftig! Jag tycker den liknar en "Dementor" från Harry Potter...fast finare :-)

Må så gott!
Kram Lina

KAT sa...

Du er så INNMARI kreativ !! Jeg blir helt fascinert!

Håper du har hatt en fin feiring , skal prøve å besøke favoritt butikken min i neste uke;)

Klem k.

kari - carpe diem sa...

Ååååå, for det første: tuuuusen takk! Det var akkurat den filmen jeg hadde lett etter!!! Hjertelig, hva skulle jeg gjort uten deg!
Og for det andre: ikke gi den nydelige madonnaen vinger, den klarer seg helt nydelig sånn som den er!!

ide-puffen sa...

Magisk sier alt!

Og ja jeg skulle jo ha den potetkassen, men om jeg betalte for den må.....trebiten vite he he?
Får komme innom deg senere å se om du fortsatt har en eller annen da.

Hei og hoppsasa

Tone sa...

så vakker!
jeg fikk en sånn religiøs tanke i hodet, vakker og stille... ikke gjør noe mer med den.

Maliva`s verden sa...

Magisk er det rette ordet....den taler sitt og trenger ikke vinger. Får alltid masse inspirasjon her inne hos deg Gunda...du er bare helt unik. God pinse til deg fra Maliva

Hilde S. sa...

Jesusfigur var det første som slo meg.
Den er uendeleg vakker i all sin enkelhet.

talkaboutshoes222 sa...

Like an angel.Sea,beach,sunshine,a very beautiful picture.A lonely spirit.
tn chaussure puma future cat
puma future cat
puma Future cat
puma Drift cat
discount mbt chaussure