Sider

lørdag 29. mai 2010

Solskinnshelg ;)

Heia der. For litt siden var jeg på et utrolig trivelig sted på blide Inderøy sammen med noen andre håndplukkede bloggdamer.... En skikkelig solskinnshelg ;D


Det er så flott at slike vakre steder blir tatt vare på og holdt ved like. Masse av inventaret så nesten ut til å komme fra min butikk men det gjorde de altså ikke ;) Ute i juni åpner de en sommerkaffè på stabburet !

DSCN8192

En liten tur i Mustrøparken fikk vi og smetta inn og dette bildet på brua har jeg kaldt;
Nikongirls rett og slett !
Takk til deg Randi for at jeg fikk være med dere ;) Måtte det snart bli flere solskinnshelger !

15 kommentarer:

Tovepia sa...

Var innom Randi og så de flotte gavene dere hadde med også;) Det var nok ei koselig helg;)

Her er det ikke mange solstreifene, men for øyeblikket regnfritt..

Nyt helga og klem fra meg;)

Jannicke sa...

Dette så idyllisk ut :o)
Ønsker deg en riktig fin helg!
Klem J.

Randi sa...

åå...så koselig vi hadde den helgen..:-))

Ja,jeg er heldig som har min mor i nærheten...men det blir lite kaffe besøk..hun er veldig sjeldent hjemme....aktiv dame som stadig er på farten...men noen turer blir det jo:-)

Kos deg med boken du. Klem

Tulip sa...

Nydelig så det ut der. Sånne steder en tenker at det er sommer hele året:)
Har hørt om Den Gyldne Omvei; flott initiativ til å vise frem lokale kunstnere og til salg av lokale råvarer:) Flere burde tenkt i de baner!
God helg til deg!

bea sa...

skulle gjerne vært med dere på den turen.. 'kjenner' jo noen av jentene og regner med det både var høy stilett og stett :))

sitter nå ennå å glaner på de englene dine :)

Mitt hvite hus sa...

Høres ut som dere hadde en herlig dag sammen...


og for en utrolig flott lampeRandi fikk av deg... nydelig O=)

ha en sorik helg..

klem O=)

sigrid sa...

Herlege soskinshelgar er tingen..
Kjekt med venninetreff..
Og for ein flott stad!!

Ha ei vakker helg :-)

Som mine dager er sa...

Oh yeah, sier jeg bare. Kjenner igjen alle de beina der og så skjenner jeg til hele den solskinnshistorien du forteller. Jeg ønsker meg flere av de ;-)

MGP-klem til deg ;-D

Marit

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Å ja, det var helga si, det! Det skal bli flere - fordi vi fortjener det☼ Have a nais evening oppi bøgda di - klemmer**

Anne sa...

Åååå som vi skulle hatt en hel uke!!!! sier nå jeg, en lever i alle fall på det utrolig mye lenger en en uke, ler jeg ennå av de nattkjolene, he he

Alven sa...

Hei :-)

Så flott at dere har hatt ett fint treff :-) Så veldig koselig ut :-)

Ha en flott lørdagskveld :-)

Klem

Monicas Hage sa...

Høres ut som en hyggelig helg:)

Her har sola kommet ja. Fortsatt kaldt, men det har i alle fall vært sol i flere dager, og det skal det visst være fremover også:) Jeg maler hus for tiden, så jeg håper det blir lenge til det blir regn...

Odins lille hjørne sa...

Ser kjempekoselig ut, og enda bedre er det når man har godt selskap med og!!

Evami sa...

Det var ei helt herlig helg:))) Og for en plass Strømnes er! Dit må jeg tilbake, for den stemninga i det huset er bare helt unikt, og med slikt topp selskap, så var det noe å putte i minneboka si:)) Klem Eva

Solrosa sa...

Så flott! Jeg skal til Inderøya på fredag med jobben. Herlig!! har bodd der to år fra 2004-2006. Fiiin plass!!

Håper alt er bra med deg!! :)

Klem fra lille Sol