Sider

lørdag 22. mai 2010

SoundGarden

Merkelig til liv det blir så snart sola finner vei inn til hagen...Småfuglene kvitrer som aldri før og frø som er satt ned i jorda vokser så en nesten kan høre de ;D
..................
Lyd i hagen ja.... Mr E driver emd et prosjekt der ute og dere skal få se...Har ikke fått sett noen fremdriftsplan der ute enda, jeg bare hører det bankes og skrus....
..........
Imens strekker de lange, elegante storklokkene seg opp mot lyset der oppe og måtte no den sola stikke frem sitt blide åsyn i løpet av helga og slik den gjorde igår der ute !

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Ja, gårsdagen var flott med utrolig mange lyder av flygende vesener;)
Ser ut som det er slutt, for her har det regnet i hele dag:(
Men jeg har oppgaver innendørs også;)

Ha ei flott pinsehelg uansett vær og klem fra meg:)

Kathrine sa...

Flott dag i går ja:) Her synges og bades det i dag óg i dammen.
Og ja! Er virkelig spent på Mr E sitt mesterverk der i kroken din. Skal tro om det blir ferdig før frosten kommer? Hi..
Ha en fin fin pinse. Vi grillet i går kveld vi, så i dag blir det innemiddag:)
Kos dæ! Klem:)

liven sa...

Noen flotte bilder Gunda M !!!

ha en fin pinse :o)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Du, dette fuglebildet ditt er utrolig yndig og fint! Det er så deilig når fuglene kvitrer i pur glede over været (for det er det de gjør, sjø). Skal bli spennende å få høre (se?) hva det er mannen driver med der ute i hagen, spennende! Kos dæ med pinsa, selv om sola forsvant. Klemmer til deg**

miss marple sa...

...grrr...her kom nettopp regn og torden og ødela grill-planene mine..satser på sol og fuglekvitter i morra igjen...ha en riktig god helg,gleder meg til å se ferdig prosjekt i hagen din..;-)

HEIM sa...

Stemningene du fanger treffer meg rett i hjertet. Blir glad! (Selv om jeg for det meste er det allerede... :) En liten takk for dine gode ord til deg i dagens innlegg.

Med ønske om en deilig, kreativ pinse!
Lilli

Nina sa...

Så fine bilder du tar! Stemningsskapende...og det er så godt å se når det spirer i bed og utenfor - al det fine som kommer opp av den mørke jorda:)

Marie sa...

Nydelege bilde :)

Ha ei flott pinsehelg :)

sologbolig sa...

Ja, i går var det ein herlig dag, varmt og fint ....i dag regner det. Ha ei fortsatt fin helg.
Klem fra Sigfrid

Odins lille hjørne sa...

Lyder fra hagene er så godt!! Då er det vår og sommeren er nær!Nydelige bilder!
Riktig god pinse!!

Ravheksen sa...

Rigtig dejlig pinse til dig, GundaM:-)

Alt godt sa...

Du tenk så flotte bilde! Kvitveisen er avblomstra for lenge sidan her, dessverre.

Randi sa...

Trodde han holdt på å lage store sorte hull i hagen din jeg......;-)

Her holder smufuglene meg våken halve natten...men det er bedre det enn skvaldret fra sjura som terger katta...DET blir jeg sprø av!!

Nå er jeg klar for sol og varme!

klem

Beate sa...

Fantastiske bilder. Skulle ønske jeg fikk besøke deg i hagen en gang. Det måtte være en drømm :)