Sider

torsdag 20. mai 2010

Stilrent

Stilrent....Her ? Vel, tenkte ikke på tittelen på boka da jeg plasserte den oppi hengekassa for fotografering ;)
En kasse lagd på skøy egentlig.

Her i huset drives det div snekkering for tiden og da henges det opp overalt hvor det er plass men stilrent...Ehhm
Kassa ble til da jeg skulle lage en vertinnegave til en venninne av meg som har alt !
Og nå er hun altså så heldig å ha denne også, eller en lignende da hihi ;)

Lagde flere da jeg så potensialet som lå her!
Perfekt som "hamster-camp" disse torsdagene da en er satt til å passe denne hamsteren også.
Legg merke til kattene, en utenfor og en innenfor og ikke helt rene vinduer...
Vi lever her og nå; Ha det mest mulig gøy da vel og drit i om det er stilrent eller ikke, bare det er deg ! Din stil ;D
(grønne bordbrikker fra Indiska, en av mine favorittbutikker..)

19 kommentarer:

Eirin sa...

Godt sagt! Det siste der. ;-)
Du er noe helt for deg selv, fortsett med det, min venn.

Alt godt fra Eirin

Evami sa...

Stilrent, er det ihvertfall ikke her! Går ikke an med x-antall biler og plastikk dyr liggende overalt:) Holder meg mere til sjarmerende rot jeg:))) Skulle vært meg som bare lagde en slik venninne gave,går mere i vin herfra:) Klem Eva:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ikke stilrent her, heller - mer en slags mix av litt av hvert:o) Kjempestilig, denne kassen - du finner jammen meg på det! Håper formen er god nå - og snart har jeg endelig stolen på stua. Så godt det er å ha gode venner. Klem på deg!

Anne sa...

Stilrent er det vel ingen av oss som har det i grunn, men artigere enn de fleste, joda, den skal jeg være med på du.

Tenkte på mr. E her for litt siden, lyst til å svette ekstra = en kveld i hagen her du, betaling pr kg mose..., he he Ellers har jeg rusla rundt her og sett på den klatrehortensian du, og jeg misstenker at noen ja, noen har vært bortpå med saga.... men ikke sjokk i det hele tatt det da desverre.

Håper på godvær i pinsa jeg nå!! måtte det bare holde.

Anneklem

Tovepia sa...

Wow , den var råstilig!!
Hos meg er det et evig kaos, maler og rydder og roter;) Nå har jeg tatt helg i englelandet, så nå gir jeg rett og slett blaffen:O)

Ha ei koselig og flott pinsehelg og klem fra meg;)

Odins lille hjørne sa...

Stilig kasse! Så kreativ du er!! Søt hamste og katt!! :0)

Randi sa...

Herlig! en salig blanding og det er jo det som er så herlig.....du har så mye spennende i ditt vakre hjem....tror det må være som ett skattkammer.....du lager de herligste, vakreste ting.:-)

Tenkte jeg skulle si til Hans Petter, på 17 mai, at han var det store samtale emnet på lørdag...hehehehe;-) skulle likt å sett reaksjonen hans da ja...hihihihi

Ha en fiiiiiiiiin kveld
klem

Josefine sa...

Halloen!

Så flott tidskrift/bokholder du har laget Gunda. Heldige dine venner som får sånne gaver.. den passer overalt uansett stil den der syntes jeg:)

klem fra meg

ps. så vakkert med alle hvitveisene i headeren din...

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Så flott kasse du har laget!! Herlig rustikk! Du er så kreativ og flink, Gunda:)

Ha en strålende helg!

Stor klem
Anette:)

janne - kathrine sa...

Her er det verken stilrent eller spesielt rent. Når det gjelder det siste har jeg ingen anelse om hvor alle disse hybelkaninene kommer fra :-)
Ha en riktig god natt! Hilsen JK

=Anja sa...

Håpeer du har det bra, ja:0)
Klæm
Slutt

Mitt hvite hus sa...

Stilig innlegg... og jammen er venninnen din heldig som får en Gunda bokholder... den var kjempetøff..


likte det bilde med pusene og hamtret jeg... om vinduene ikke er rene...gjør ingen ting..

Nyt pinsehelgen... men forhåpentlig sol og varme..

klem O=)

Kathrine sa...

Her til meg er det bare stilrent rot,) He.. En sabla blanding av alt mulig.
Men så lenge en trives, så er det ok det:)
Ha en fin Pinse, Gunda. Vi satser på sol:))

sigrid sa...

Flott!!

God Pinsehelg :-)

HEIM sa...

Hei :) Har besøkt deg ved et par anledninger tidligere, sånn i all stillhet. Liker meg så godt her inne! Får alltid en følelse av at her kan alt skje!

Ønsker deg en deilig pinse!
Har nå lagt deg i mon bloggliste - så blir det enklere å finne tilbake hit!

Klem
Lilli

KAT sa...

God pinse du skaperdronning! Jeg er overmåtes imponert!!

Klem k!

organic-lizzi sa...

Stilrent er dødskjedelig!!!
Blir litt imponert over de veloppdratte kattene dine som ikke snapper den lille til frokost! Snakket med en engang og spurte hvor det hadde blitt av husets marsvin...
"Åh! Den spiste jeg"...kom det kjapt...!
Suuuperdeilig lørdag til deg & Klemmm Randi

Nina sa...

Hjelp! Jeg har en interiørkrise;) Kan du hjelpe med å redde meg inn...? Linker deg til bloggen min så du får se
(nattbordet)

Bea sa...

det e det mæst fornuftige æ har hørt på længe!! så no sett æ her og har verdens beste samvittighet selv om vinduan e skjetten!!

hilsen bea som egentlig suste innom for å se på de fine englan..