Sider

søndag 30. mai 2010

Stonehenge II

Glimt fra hagen idag, en stein kledd opp med hamp og løveføtter traff mitt blikk på vei nedover plena !
Den evindelige, svære plena....

Litt glimt av sol idag men ikke mye, kunne sitte en liten stund uten å fryse !
Noen nye engler fikk se dagens lys der ute også, nye materialer er funnet !
Vasket , tørket og klar for bruk !

Ang. innlegget under her , så er det husets lillebror som er blitt så ivrig med disse rumpetrollene... Jeg har blitt forespurt å lage en egen side om rumpetroll og livet i en dam, men jeg tror jeg overlater den biten til lillebror om han vil...
Måtte denne juni måned gå saaakte og ikke fullt så travel som denne mai mnd har vært ;) Klem til alle !

17 kommentarer:

asbjørg sa...

En stein med hamp og løveføtter,for et vakkert blikkfang.Den som hadde en brøkdel av din fantasi!Og englene er bare nydelige!

Tovepia sa...

Hagen din er en eventyrverden, tror jeg. Her ka jeg sikkert gå omkring å beundre den ene kreative skulpturen etter den andre!

Vakkert!

Da kommer varmen i noen dager;) Klem fra meg;)

Anne sa...

Jøsses å min som jeg nyter, ord og bilder Gunda :-)

Endlig kom da det norgesglasset med de rumpetrolla!! som jeg har venta og venta jente!! Her samles det staur i alle varianter om dagen, men det er langt imellom de gode funn desverre. Må nok finne en litt lur plass for å fylle opp lageret.

En hærlig helg er over og nå håper en bare været holder seg akkutat slik, passe varmt og uten nedbør ja. Jeg regjærer arbeidsplassen helt alene, streik på alle kanter så travle tider med mye på skuldrene, men håper håper på bedring. Og ja, på den stranda var jeg nok alene, muskler og fjernkontroll til kamera er løsenet på det meste, mannfolk... tja...

Anneklem

Odins lille hjørne sa...

så kreativ du er!! og englene dine er så nydelige!!!!
Ha en fin uke, forhåpentlig vis med litt mer varmere vær!! :0)

sologbolig sa...

Stein med løveføtter, det var noe det ...for ein steingal som meg ! Stilig ! Ja, kor har mai blitt av ? Ikkje veit eg, her har det bare vert avsindig travelt, det er alt eg huske av mai. Men helga har vert fin og lat. Ha ei flott uke. Klem fra Sigfrid.

Kathrine sa...

Ja, denne evindelige svære plena...
Her jobber vi med å bare ha en teltplass i hagen, ellers er jo bed mye mindre tidkrevende enn denne plenen som må klippes og klippes til stadighet. Bare bråk óg med denne klippingen.Usj

Flotte bilder i innlegget under her da!

Rolige dager framover, streik på skolen.

Hilsen Pildamen:)

Det lille røde huset sa...

Helt genialt! Du er en mester til å finne spennende motiver. Veldig inspirerende!
Klem fra meg :)

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Du er så fantastisk flink med naturmaterialer! Veldig inspirerende, og jeg elsker engelen!!!!
Ha en god dag!
Hilsen Jeanette:-)

Mitt hvite hus sa...

nydelig gunda... for en blanding av matrialer...og det ble kjempefint ble det..

og jeg så enig med deg..Juni måned kan gå saaaaaakte.bare sol og fint vær..

nyt dagen i dag O=)

klem O=)

Min stil sa...

Så vakkert. Hagen din er sikker som en drøm å gå i og drømme seg bort.
Ha en fin dag.
:) Susanne

ide-puffen sa...

Du er en sann kunstner. Du er særs fantasifull!

Jeg vil gjerne få tak i jeans!!!!! Jaaa he he.

Kommer innom deg og containerene mulig denne eller neste uke.

Klem
Randi

bea sa...

må bare henge meg på asbjørg her.. min fantasi strekker seg til å ha hvitosten under kaviaren i ny og ne:)

likte stein´ men så e æ jo litt steintoillat åsså:))

ha en herlig kveld.. klem fra mæ

Landcharm sa...

Ja, du får det til. Ja, måtte disse fine sommerdagene gå veeeldig sakte....det ønsker jeg meg også, men har mistanke om det motsatte...

Missfryd sa...

Steiner kan være så vakre. Staset litt opp med pynt og løveføtter er helt på sin plass.
Må bare få si ennå en gang at jeg er SÅ glad i engelen min:-)
Klem Ingrid

Anne sa...

Sjåååå...;

http://elnbred.blogspot.com/2010/05/her-er-mine-ste-sma-frosker.html

Mia sa...

Hei på deg, Gunda! De englene dine er bare så bedårende at jeg jeg håper en dag en av dem flyr hit til meg... Du er så utrolig kreativ, både inne og ute, med rekved og gjenbruk, at du tar pusten fra meg. Og jeg nyter å se alle dine herlige påfunn!

Evami sa...

Så flott:)) Gjett om jeg tenker på deg når jeg ser plena vår!! Den er brunsvidd, ikke etter mosefjerner, men Round Up!! Pappa som skulle fjerne løvetann, men det ble plena som dro!!!
Skulle handla med bryllups-stæsj til dere jeg, for det bugnet av ting med Kronprinsesse-paret i Stockholm! Kan trygt si at de feirer kjærligheten der nå:))
Ha en flott kveld der oppe i Dalen:) Klem Eva