Sider

onsdag 23. juni 2010

Faith !

Bare en liten ting før jeg løper avgårde ;
Hver dag finner jeg noe vakkert å hvile øynene på.... Vakkert for meg ;)
Små, kanskje ubetydelige ting...

Og så har jeg lært denne uka at noen katter IKKE kan å lese og at mannfolk så absolutt kan å overraske... Skal aldri mere klage over at Mr E er mye borte, det hadde vært noe om du bare gikk her hjemme og kjeda deg...
Hihi, overaskelsen kommer senere!
Ha en vakker dag, det skal jeg!(kurven jeg viser er en ildkurv du kan se mere av her!)

15 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

herlig rust ..er det en kurv?

så hyggelig med overraskelse da...

spendt på den nå..

ha en fin St hans feiring ..
klemmer O=)

bea sa...

har to slike stående på gården .. har plantet eføy i de:)) dvs.. jeg TROR det er eføy i de.. enda :))

ha en deilig St. Hans.. klem fra mæ

Lineca sa...

De små ubetydelige ting er de gleder som varer lengst.
Spennende med overaskelse=))

Lise Dagrun sa...

"De små ting. De små øyeblikk. De er ikke små." Dette sitatet liker jeg så godt, for det er så sant. Vi er heldige som greier å glede oss over lite. Tenk på alt de går glipp av, de som setter nesa i sky og haster forbi. For et kjedelig liv!
Er iike i tvil om at MrE kan å overraske!
Og så er jeg enig i det du skriver om at det er greit at de er borte av og til, disse mannfolka. Min er på plattform og er borte i to uker, hjemme i fire. Blir nesten nyforelska hele tida, og så er det godt når han reiser ut igjen. Godt med litt avstand for å finne ut hva/hvem en setter pris på.

Nyt sola og dagen!

Mine Blomster sa...

Innlegge under fikk meg til å le høyt.;O)))))
Kanon bra!!!!

Deiligt med gode overraskelser... Spennende å se hva det er !!

Håper det står bra til ;O)
Varme hilsner fra meg

ide-puffen sa...

Den katten din er fotogen og er et nydelig motiv alltid. Han har liksom rette fargen i innleggene dine he he.
Vi får dra inn til "byen" sammen neste gang jeg fyker forbi. Jeg kommer uansett innom deg. Angrer på flere ting jeg ikke kjøpte, men jeg hadde jo ikke plass i bilen. Håper du har den, eller en annen gammel sykkel neste gang jeg kommer innom. Må ha den, bare må ha den i hagen ved grinden sjø :)

Nå stikker vi på hytten. Ha en fin St.hans.(faktisk brukelig vær ute)

Hei hopp klem osv :)

Miamor sa...

...god st.hans te dæ...er i gøteborg jeg..og det er koselig...nydelig vær og snart ut og spis...sees kanskje i sommer...klem

Alven sa...

Hei :-)

Bare innom for å ønske deg en flott midtsommer aften :-) Herlig med rust ja :-)Spennende med overraskelsen ;-)

Klem

Jorids BestemorBlogg. sa...

He,he,om pusen ikke kan lese Gunda så vet du at dem er veldig smarte og gode på og få det som dem vil her i livet:))
Jeg elsker både katter og løvetann slik som du og er glad for og ha dem til og lyse opp i min tilværelse:)))
Og nå lyser til og med SOOOOLEN.... på oss her i Trøndelag og det på selveste midtsommeraften,joooohhoo Gunda:)))
Ønsker deg og dine en superduper kveld og ei god uke!!!
Klem fra Jorid!!!

bikim sa...

so cute!
Rosa

Jonna sa...

De små tingene er best, for de er der uansett hvordan verden og livet arter seg ellers.
Dumt at ikke katten din kan lese; det kan ikke min heller, men vi har jorder på to sider av huset, og de er heldigvis ansett som bedre enn selv den flotteste dritekasse :)

Tovepia sa...

Nydelige farger i bildene!!
Jeg blåste ikke bort igår, sjelden stille på Uthaug;)

ha en fin dag videre, spennende med overraskelse..
Klemmings;)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

vakkert¨¨*
sommerhilsen,M

anneskreative sa...

Det løvetann bildet var lekkert....
Ler,,,tydelig at katta di kan lese iallefall.
Kos deg i nord
Klem Anne

Tn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.