Sider

fredag 25. juni 2010

Fantastic ;)

Tenk så heldig jeg er som har Mr E ;)))
Her om dagen da jeg kom hjem var garasjen "full" av Jump Arounds!!!
Ja, helt sant. Jump Arounds av armeringsjern med påsveisa, rustikk plate!!!! - Ja, den plata kan du skjære av med vinkelsliper sier han da han ser uttrykket i mitt fjes men fjerne den herlige, rustne plata da..? Perfekt for me!
(Til dere som savner katten Rasmus her inne kan han sees på et av bildene, løpende...Han hater dette kameraet...)

Kunne jeg ha fått en mere perfekt sommergave eller? Hihi-og jeg som var litt småsur på ham fordi han aldri klarer si nei til folk og dugnadsarbeide... Dette lasset fikk han beskjed om å kjøre til gjenbrukstorget; det er jo naturlig å sende ham dit siden jeg bestyrer der nede...
Men dette lasset skjønte han altså at jeg ville ha selv . Jepp Sir ;D
Som dere ser er noen av Jump Aroundsene tatt i bruk; noen sitter katta på og noen er satt ut til skjærefamilien med brødsmuler på og resten...?
Kanskje kommer det en sommergjest eller to som kunne tenkt seg en vaskeekte Jump Around ;D

11 kommentarer:

Laila -Karin sa...

Jeg blir glad av dine bilder.
Ha en riktig fin helg

Tovepia sa...

Det blir sannelig mye "jumping around" i din hage nå, men de er supre!!
Kos deg i kveld...rolig..ikke jump around;)
Klem fra meg i det våte hyttelandet;)

Missfryd sa...

Noen kvinner fryder seg over å få en blomsterbukett av sin kjære, andre en "bukett" med rustent skrot...:-) Det er jo bare herlig!!:-)
God helg!
Klem Ingrid

bea sa...

si mæ.. driv du å trimme katta i de derre ?? eller har du tenk å jumpe rundt der sjøl ??

ha en hærlig helg!! klem fra mæ

Tulip sa...

Hehe; Jump Around! Kult navn, da Gunda!
Flotte for kattene, de liker seg i høyden der de har oversikt!
mannen din kjenner deg godt, som forsto disse ville falle i smak!

klem:))

Datt sa...

Oooo, så digg!! Og jeg elsker, som alltid, bildene dine! Fantastiske interiør/kattebilder, mine favoritter! ;) SOM jeg gleder meg til å komme på plass i huset å stikke på besøk til deg på Bruktbo! ;)

Lineca sa...

Hehe Mr.e er ikke tapt bak en vogn han=))
Spretten hage det har blitt til slutt.
Jump around=)

Fargevandring sa...

For noen herlige bord. Rustent "skrot" kan være gull det også. Det er bare øyet som ser! Og din øyne og kamera finner sannelig mye gull. Hva med å gi ut en inspirerende hagebok?
God helg:-)

Megan sa...

Hej, kom tilfældigvis forbi din blog og det er da bestemt ikke sidste gang! Herlige billeder af både kat og "skrot". Er spændt på, hvad du kan få ud af det. Jump around & have a nice weekend!
Vi ses igen!
Hej fra Lene (Megan) og Danmark!

Josefine sa...

Den som var en katt hos deg...hi.hi

Så flott det ble,her må det bare bli rene sommeridyll for puser...

Ønsker deg en flott helg, stoor klem

Mitt hvite hus sa...

Jammen en klok og snill mann du har da...

perfekt for Gunda dette...og jeg tror jammen du har gjettet rikig... kanksje.. iallefall var det en utrolig hyggelig lunch...

klemmer o=)