Sider

søndag 6. juni 2010

Jump Around Bord

Hei der, for dere som kjenner meg er vel ikke jeg kjent som den som klarer sitte stille så lenge om gangen akkurat...
Jeg vimser vel litt hit og dit hele tiden ;) Jump Around....

Igår ute i hagen mens jeg vimsa hit og dit, litt ved urtebedet, litt ved dammen, litt ved "skoghagen" ...
"Jeg skulle egentlig hatt et lite bord overalt.." tenkte jeg og som tenkt så gjort!
Jeg fikk laget meg et lite "brettbord" av drivved ;) Bora et hull til en bit armeringsjern, skrudde på plass og vips; Så hadde jeg et lite bord jeg nå kan ta med meg overalt uten at det tar plass!!!

Så nå kan jeg fortsatt Jump Around og i tillegg ha noe å sette glasset, boka eller hagesaksa på! Og denne lille saken kan bare løftes rett opp og så ned igjen uten at det tar skade på hverken plen eller bord, ja den kan rett og slett ignoreres...
Vakker søndag til deg og til meg ;D Jump Around...

17 kommentarer:

Bird sa...

wow!! men du jeg lurer på en ting:
er det bare godt, eller også litt stressende å ha det sånn? Jeg har nemmlig lagt inn ønske om at jeg vil også bli sånn når jeg blir stor!:)

ennah sa...

Åij, så smart..:)
Man blir litt lei av at man enten ikke finner igjen små ting man har med seg eller så velter saftglasset utover hele buksa når man sitter og prøver å gjøre noe fornuftig!!
Lurt for de som spretter i rundt..hihi

Synnøve sa...

Så smart og så røft og tøff knakk/bord du har laget.
Jeg har en gamel knakk jeg bærer med meg overalt ute. Kjekt med noe lite og sette fra seg ting på.

Her venter jeg på sola, men hun glimrer med sitt fra fravær. Men ut må en alikevel. I dag er det luking som står på programmet.
Ha en fortreffelig søndag
Klem

bea sa...

dæken det va flott!! sånn vil æ åsså ha i hagen i dk!!! sende gubben på leiting etter drivved med en gang..

ha en flott søndag.. klem fra mæ

Randi sa...

Du e sååååå SMART!! Jeg har nesten alt men mangler armeringsjern.;-)

I går gikk jeg forbi noen som tok skoddene fra vinduene, de skulle tydelig kastes....og hadde det vært noen der så hadde jeg spurt om å få de...hihihihi...vurderte å ta de med meg:-) galskapen har nådd langt da ja:-)

klem på en kald søndag

Lise Dagrun sa...

For et oppkomme av gode ideer, GundaM!! Og så er de gjennomførbare for oss andre "copycatene" som ikke har så mange ideer. Flott!
Vi setter snart nasen nordover, Irene og jeg. Plutselig en dag dukker vi opp -

sigrid sa...

Stilig..
Ha ein vakker Jump Around søndag :-)

Datt sa...

Ikke bare KJEMPEstilig, men også praktisk, you are my hero! ;)

Tovepia sa...

Skikkelig smart og flott!
Du finner virkelig på det, kreativt!

Kanskje kommer sommeren i neste uke??...slik at du virkelig kan gå rundt med bordet ditt, håper det;)
Klem fra meg;)

Anne sa...

*knis* noe lignende har jeg ved senga jeg, til å ha vekkerklokka og lebepomaden på :-)

Og bare så det er sagt!! skal noen delta på den NIB konkuransen om stileben, så er det da deg jente!! ingen slår deg der, så kom injen snuppa, godtar ike unskyldninger bare kjør på, min stemme får du uansett!!

Anneklem

Ramme alvor sa...

fantastisk herleg som vanleg! Slikt utebord, avlastings stasjon vil eg og ha :)


klem!

Josefine sa...

Hei på deg Gunda!

Så søøøøte små bord du har laget deg.. savner også alltid et bord uansett hvor jeg setter meg. Passet jo perfekt med et sånt lite som du har laget:)

Ønsker deg en fin ny uke, stor klem

Mitt hvite hus sa...

Heisan

så fin ny header du har fått deg...

herlighet du bar fikser og ordner så har du små bord rundt om kring...

nydelig ble de...

ønkser deg en fin fin uke gunda o=)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jättesnyggt! Ta patent, kanske stora pengar att tjäna??
Du är så påhittig, tack för all inspiration! :-)

Ha det gott, kram Lina

Missfryd sa...

Smart! Skulle gjerne hatt en lite bærbart utebord akkurat stort nok til kaffekoppen:-) Du får det til, GundaM!
Klem Ingrid

liven sa...

Du er så kreativ du Gunda :o)
Har litt problemer med å sitte stille selv....min datter spør : mamma...blir du ikke trøtt i bena ???
fine bilder hos deg som alltid...
ønsker deg en fin ny uke :o)

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Hei Gunda
Så mosrsom idee med et ambulerende bord...du er så kreativ.
Klem...Ellen