Sider

lørdag 26. juni 2010

Midsummer Buquet


Her kommer bilder av min midtsommerbukett.
Storkonvall, liljekonvall, hvitveis og hundekjeks. Javisst har jeg hvitveis midtsommers ;)
Og det lille "ex-trazh" da...Små grønne trær i glass som gjør det hele litt spennende...

DSC_0013

Løkblomstene er noe gule i bladene iår og det kommer visstnok av kuldeperiodene vi har hatt, likedan det at vi har hvitveis her enda! Flott ;D
Nå står buketten ute på hagebordet og har store, tunge regndråper på seg... Vakkert det og ;)
Ønsker dere alle en riktig god helg og husk; det lille "ex-trazh"... Hihi

14 kommentarer:

Tovepia sa...

Så utrolig flott, Gunda! Du får gråstein til å se ut som gull!!

Her bøtter det ned, og jeg hæler ikke en gang gå ut å redde planter...håper det blir ei glippe i løpet av dagen:)
Skulle ønske at jeg fikk krøller i regnvær, da hadde jeg nå vært fornøyd med frisyren:O)
Kos deg og klem fra meg;)

sologbolig sa...

Kjempeflott ... og det lille ekstra ! Det skal eg huske på, nå har eg vaska som bare det ..... at det trengtest er bare forbokstaven !!! Har regna i heile dag, men nå titter sola fram og hagen roper på meg !!! Ha ei flott helg. klem fra Sigfrid

Sciarada sa...

Hi GundaM, I did not understand anything, but the images of your blog are really, very beautiful.
Have a good weekend

Miamor sa...

..vakker midtsommerbukett inne hos deg..jeg har fått avleggere av ida og har fløyelsblomster og andre innvandrer hjemme på trammen....tar seg godt ut....ha ei deilig helg..miamorklem

Anne sa...

Så masse hagebilder du har lagt ut den siste uka Gunda. Skulle nesten ikke tro du bodde i trøndelagen jo :-) regnet og regnet og regnet her hos meg, og lysten på utendørsarbeid i dette som slettes ikke har vært varme dager har vært helt fraværende desverre. Håper på bedring nå ja, dine sileben gjør jo at det kribler også i mine fingre jo. Ligger om kvelden og fabulerer rundt ideer som faller ned i mitt hode, men... kaldt, å ja :-(

Nå lørdag kveld snart, henger ikke med gjeipen da nei, trekker på smilebåndet vettu :-)

Hulderklem til deg.

Jorids BestemorBlogg. sa...

Slikt får en motivasjon og livsglede av, ikke minst på en regnfull dag(er)
Takk for at du deler din livsglede med meg Gunda!!!
Ha en fortsatt gledelig og god helg!!
Klem fra Jorid!!

Beate sa...

Nydelig!!! Skikkelig vakker sommerstemning!

anne - moseplassen sa...

du herlige quinde som tenker på å ta frem "julepynten" og avjulefisere den på den måten der! så flott det ble!

Jeg har nå sagt det før, du kunne gjerne ha byttet karriere til stylist, du har det helt klart i fingrene :)

anneskreative sa...

Så lekker en dekorasjon du har knipset....Både hvitveis og konval har visnet hen her hos oss....
må nok vente til neste år.
Men nå nyter vi alle markblomstene og 7 slag i buketten.
Ha en fin siste juni uke.
Klem Anne

Josefine sa...

Å så flotte blomster!

Og så nydelig du har stylet dem..
De store konvallene er ekstra flotte syntes jeg.

Ønsker deg en fin ny uke ♥

Missfryd sa...

Så fint! Sommerblomster er skjønne og spesielt artig at du pynter med de grønne glasstrærne. Blir spesielt og GundaM stil! da vettu:-)
Ønsker deg en herlig sommer, nå tar jeg ferie.
(PS: er HELT sikker på at du klarer å lage et armbånd hvis du går inn for det:-)
Klem Ingrid

Det lille røde huset sa...

Så mange fine blogger du har laget i det siste! Synes du tar utrolig flotte bilder! Klem fra Marianne

Lineca sa...

Hvitveis og hoinnkjæks samtidig.Et paradoks ja. De trærne altså haha og jula varer helt til. hmm... allehelgensdag??=))
Lekre bilder som alltid.

Kjersti sa...

Nydelig, Gunda!
Ha en fin sommer!

Hilsen Kjersti.