Sider

onsdag 9. juni 2010

morgen bilder

Hei og hopp, sola skinner endelig her i trøndelag og jeg feirer med to øyeblikksbilder fra kjøkkenbenken min !
Den rustikke flata du ser er et serveringsbrett og ikke benkeplata, bakveggen er kledt med betong malt med tavlemaling .

Nydelige asjetter er hengt opp og gjør meg like glad som sola kommer fra butikken min og koster kr 10 og 20.
Det grønne, nydelige fatet er kjøpt på loppis i hangaren her på Stjørdal kr 10, der er det forresten loppis igjen til helga!!!
Og til dere som går forbi, kjører forbi huset her for tiden... Jeg skal blogge framsiden straks så slipper dere å kjøre i grøfta ;) Hihi, vakker dag til dere alle!
Nå fyker jeg til jobb og komer ikke hjem før sent på kveld !

14 kommentarer:

ide-puffen sa...

God morgen i solstålene. Guri malla hvor deilig det var å åpne opp vinduene i morrest å ta et magedrag med sommerluft. Rart hva det betyr. Deilige tallerkener. Kule bilder som vanlig.

Ha en strålende dag.

Klem

Laila sa...

Godt å ha noe her og der som man blir glad av. Her har det regnet fra i går kveld, men det trengtes, nå kan jeg se det vokser.
Klem Laila

bea sa...

jeg er ikke glad i hverken gult eller grønt men likte sammensetningen din her.. vakkert var det!! :)

god arbeidslyst:) klem

Tovepia sa...

To dager med sol nå før kulda setter inn igjen, så her gjelder det å nyte!!
Ha en god dag og kos deg;)

sigrid sa...

Så flott att sola skin..
Stilige samansettningar du lagar..
Vonar du får ein herleg dag..

Lise Dagrun sa...

Å ja, vil gjerne se hvordan framsida av huset ser ut! Helt sikkert lekkert ved inngangspartiet ditt. Kan ikke risikere biler i grøfta , så det er bra du tenker trafikksikkerhet!

Kathrine sa...

Flotte dager til oss ja! Og knall fat:) Ha fine dager.

Forresten, artig hoppebord under her,)

:-)

Hagen i Grubba sa...

hjelper ikke om sola skinner her ute i havgapet når det blåser som det gjør i dag. Effektiv temperatur ned i 6 grader er ikke sommervær, synes jeg :(

Tante Mimmi sa...

ÅÅÅÅ!
Deilige bilder! :)

No har eg bestemt meg! Gult er kult! Står å maler ein pinnestol gul- og den skal få fylgje med ei skål sitroner!
Takk!
God veke vidare,ven!!!

Mitt hvite hus sa...

så herlig å høre at solen skinner i Trøndelag...

herlige bilder... flotte tallerkener..

ønsker deg en fin dag på jobb Gunda o=)

Klem O=))

miss marple sa...

...betong og tavlemaling!Ja,du kreative menneske:-)Hærlig!!!
Ha en strålende dag i sola-her regner det kattunger:-(

Livs Lyst sa...

Så herlig header du har. De skjønne puse-ørene som får med seg ALT!! Hiiii. Det er så gøy med pus. Vi fikk en for 2 uker siden og hun er SUPERSØT og får med seg ALT som skjer...! -flyr etter oss opp og ned trapper. Herlig herlig!!

Ha noen fine dager i sommervarmen!
Hilsen Liv

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Deilig med farger foran det grå (fin vegg, med tavlemaling). Grønt er min farge, men jammen tror jeg ikke jeg begynner å like gult litt sånn etterhvert, også. Ha ei fin helg i bøgda di, Gunda. Klem fra meg**

Anne sa...

Blir du nå en dag lei det grønne fatet der..., vet jeg om en fostermor...