Sider

torsdag 24. juni 2010

Ra Bar Bra !

Det finnes sikkert tusen måter å bruke rabarbra på i mat og mange av disse er delt fra før.
Det finnes ikke fullt så mange ideer og tips til hvordan pynte med rabarbra, og noe så dekorativt skal en lete lenge etter ! Stol på meg ;D

En gammel rørstol er dekt med drivved og plassert et mørkt sted der ute i hagen, perfekt for en rabarbradekorasjon...
Ellers har Eirin i bloggen sin vist frem sin rabarbrahekk!! Ja, det er mulig og flott!
Inn i bloggen hennes og sjekk ;)

Enda rundt om kan disse vakre blomstene pynte opp i en ellers så grønn hage.
Flere rabarbrapynte innlegg fra meg finner du her og her ;) Lag deg din egen rabarbrapynt !

13 kommentarer:

Monicas Hage sa...

Har aldri tenkt på at rabarbraen har en vakker blomst, men det har den jo;)

God sommer,Gunda! Klem

Mitt hvite hus sa...

Stilig...først må jeg skaffe meg en rabarbra plante jeg... kanksje den eneste som ikke har en..:

Nydelige bilder,,'*O=)

OLQA sa...

beautiful pictures :) In Poland his name is RABARBAR

karin sa...

Jeg får vann i munnen når jeg tenker på rabarbra ;) Så i den flotte skåla da!!

sigrid sa...

Lækkert..
Snakk om gjenbruk, dette kan du :-)

Tovepia sa...

Takk og pris for dine ideer. Slik du viser det er jo rabarbraen kjempelekker!

Må bak i hagen å se på min jeg også;)
klem fra meg;)

Sagt Med Hjertet sa...

Så stilig! Du er så flink og tenker så nytt, alltid.

Tusen mange takk for at du forteller om hekken min og bloggen min, blir rørt og glad.
(Men det går ikke ann å klikke seg inn til meg...) ;-)

Alt godt og klem fra Eirin

bea sa...

helt nydelig Gunda!! er så facinert over alt du finner på :))

mener å huske jeg var borti noen som brukte bladene i dekorasjoner men jeg klarer selvfølgelig ikke å huske hos hvem..
husker bare at det også var flott..

ha en koselig kveld:) klem

Berit sa...

Nydelig! Og du får da vist det frem på en slik måte at det er "berre lekkert"
En inspirasjonskilde er du!

Den kattedoen, genial, og at du også har lært katten å lese, jeg gir meg over :O)
Ha en fin uke videre og snart er det helg igjen

Bird sa...

Du er så flink til å verdsette de små ting i hverdagen, ser det ut som! Der kan jeg lære mye! Takk for titten:)

anne - moseplassen sa...

Herlig!
Det er rart med det, enkelte planter blir så hverdags at mange glemmer bort prydverdien. Rabarbra har jeg sett brukt som meget vellykket kanting i store "proffe" prydgrønnsakshager, dritlekkert.

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Har jag aldrig tänkt på, men det har ju riktigt fina blommor att erbjuda!

Och vilken kattlåda; så snygg! Ha ha!

Ha en trevlig midsommarhelg!

Kram Lina

Tn sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.