Sider

fredag 11. juni 2010

Timbeeeeer !

En ettermiddag jeg kommer hjem fra jobb står min kjære Mr E og ungene og stabler ved langsetter veggen ved inngangspartiet....
Jeg bare står der og måper over synet som møter meg og så sier min kjære;

-Ja, ja ja jeg prøver ikke å være noen Nils Aas og jeg skal flytte det når jeg blir ferdig der bak i hagen så imens håper jeg dette er ok.....?
Jeg jubler, syns jo det ble så flott og ba de kle inn de andre veggene der foran med mere ved og som sagt så gjort !

Og til dere som lurer på hvordan det går der baki hagen så kan jeg si det er "byggestopp" pga mange andre prosjekter, ja kanskje streik..?

Ved inngangspartiet står og min Frk Rusty som jeg hadde tenkt å melde på til Moseplassens lille uhøytidelige blomsterkonkuranse ;) Og som dere ser er inngangspartiet mitt bare med gule blomster. Det velger jeg å gjøre fordi det kvikker opp den mørke husfargen samtidig som det lyser opp selv om sola mangler og det trengs jo her i trøndelag ;D

14 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

hei!
Så herlig med en slik fargeklatt forran veden, og så lekkert med veden stablet pent opp slik :D

Superduperfenomenalistikustustust at du er med på konkurranse Gunda!

Tovepia sa...

Nydelig!!! Ikke noe er så vakkert som en vedstabel, her er jeg virkelig hekta;)

Kos deg i helga, jeg sitter foran peisen på hytta;) Klem fra meg;)

bea sa...

javisst e det flott med vedstabla :)) bare det at her i nord ligg dæm ikkje så længe :))

ha ei deilig helg..

Unn sa...

Hei,

Vedstabler er vakre, ja.! Bare så synd at dekorasjonen sikkert blir brent opp etterhvert...

Hilsen en fersk hageblogger

Anne sa...

Jeg sier det med en sang:

http://www.youtube.com/watch?v=nLVCDuLr8V4

...men som Tove sier, ingenting slår en skikkelig vedstabbel innen synsrekevidde, bare lukta... sukk...

Travle tider her, og enderlig helg sier nå jeg..., som har skuldrene litt opp..., og helg..., og en kjører hjem fra jobb en fredag og ser helgas første regndråper, skitt!! men henger med hode??? nei, ikke engang løvetanna gjør det her, he he

Hulderklem i kvelden.

asbjørg sa...

Trodde du ropte på hunden min jeg,hehe!Han heter Timber selv om vi kaller han Timmi.Men enig med deg,vedstabler er flotte!Så bra at flere enn meg synes at gule blomster er helt ok!!God helg!

FIOLINESBLOG sa...

Gunda:) GULT er kult. Samtidig som du så riktig sier det gir positiv enegi,klarhet og besluttsomhet inn i hverdagen.Nå trenger ikke din nydelige mann m hjelper mer energi kanskje? Du er heldig som har dem:)
Kos dere i regnværet,det samme været her sørafor sjø:=)
fiolineklemmer til deg og til dine.

Synnøve sa...

En og komme hjem til noe så fint,sukk:)

Ønsker deg ei kjempefin helg:)
Klem

Mitt hvite hus sa...

En herlig velkomst hos deg Gunda... en vedstabel er vakker å se på...men lukter også godt...
og de gule blomstene lyser virkelig opp hos deg..**Ser noen skjønne gamle baljer eller panner der også...det er øye godt...

God helg..*Klem O=)

organic-lizzi sa...

Jeg digger synet av vedstabler:-))
Klart du ble førnøyd!!
Kjenner jeg blir bitttttelitttt misunnelig på deg som har din kjærE... Neste liv blir det ikke en kunstner på meg nei...thi..hi..
Ellers ble jeg jo sittende helt måpende å se på den fiiine kjelen du har blomsten i ...
SuuuperKooos dag & Klemmm Randi

Sareptas krukke sa...

Herlige kombinasjoner: rått,rustikk og tandert. Det er bare du som kan forvandle en rusten og hullete balje til et flott skue for øye. Elsker vedstabler...og fotoshootene dine.

Ønsker deg en fantastisk helg - med eller uten sol;)

sologbolig sa...

Det var som om eg kjende den gode lukten av ved heilt hit. Flott ! Vedala (betyr vedstabel) er flott ! Ha ei god helg . Klem fra Sigfrid

Miamor sa...

...god helg ønskes dæ Gunda..og vedkledd hus bli fint vil æ tru...no e det jordbær og film....miamorhilsen

anneskreative sa...

En vel stablet ved stabel er jo et flott syn, og hos deg sklir det jo rett inn i miljøet.
Tror rett og slett at mannen har blitt "miljøskadet",,,smiler.
Lekkert ble det.
Ha ei fin trønderhelg.
Klem Anne