Sider

torsdag 1. juli 2010

ex-trazh...

Denne avdanka, gamle kjøkkenmaskina tok jeg med hjem fra jobb for noen måneder siden.
Den hadde da stått der et halvårs tid uten at noen så seg behag i den ;)
Idet den var på vei til containeren tenkte jeg, shit au jeg gir den en sjanse til og den ble meg hjem....


Nå står den ute i hagen etter å ha hatt tilhold på kjøkkenet noen måneder.
Nå er den fullstappet av div villblomster fra hage og eng !
Tenk; ex-trazh !!! Og så ble den plutselig en vase !!!

Der står den på den gamle ovnen jeg fikk kjøpt meg for et par sommre siden, og begge disse to har jeg nå en liten plan med bare vent å se ;)
Men først må jeg vente på Mr E , han har et prosjekt uten noen tidsplan der ute og det samme kan det vel egentlig være, men taket hadde vært kjekt å fått istand da ;D
(Husfargen vår heter nøtt )

9 kommentarer:

sigrid sa...

Godt med alt (alle) som kan få ein sjanse til..
Kan visst trenge det nokon og ein kvar.. :-)

Sareptas krukke sa...

Hvem andre kan se seg råd for å redde en assistent - det er nå det min mor kaller denne maskinen. Eller for å snu det på hodet: Alle kan vi nok ha behov for en assistent...så lenge assistenten gjør det den blir bedt om.

Din ser derimot ut til å være ganske opprørsk - stått nede på gjenbrkstorget og nektet å la seg selge, hmmmm. Den hadde vel sine baktanker: nemlig å havne i hagen til Gunda og blomstre som aldri før... Keep shining!

Randi sa...

Så fint!! Ja du ser nå noen bruk i alt du, Gunda:-)
Herlige bilder som alltid:-)

asbjørg sa...

Kjøkkenmaskiner kan brukes til så mangt ser jeg!Hærlig!
Husfargen var fin forresten!

Beate sa...

Wow, alt du kommer på! Funka flott som blomstervase!!

Tovepia sa...

Du har jo alt til et utekjøkken;)
Kjempeflott til blomstervase ogdå denne! Du ser mulighetene i alt;)
Jeg har havnet i hyttalandet med sol, kan ikke bli bedre;)
Klem fra meg;)

ide-puffen sa...

One and only du ville finne på denne vasen. Knallmoro. Og en slik ovn ønsker jeg meg faktisk på kjøkkenet. Hmm må sette opp et kamera på bruktbo slik at jeg kan følge med når en sånn kommer inn he he ;)

Kos deg kreative dame.

Ravheksen sa...

Hvor er den fin GundaM:-)

pepperkverna sa...

Det var da en herlig ide for en trofast gammel tjener....! Hege