Sider

fredag 2. juli 2010

Laidback !

Helg ! Du så deilig men alle må ha mat fordi ;) Har noen herlige skjærer på "ubestemmelig tid" her og det er så artigt! Hoho, mat kauker jeg hver morgen og fuglene kommer like forskremte hver gang.
Blir aldri vant til meg i nattskjorta, hihi ;)
En Jump around blir brukt til brødsmulene !

Har dere lyst på hengekøye..?
Vi har netopp fått vår nye køye i hagen og den er så god!!! Vi hadde vår gamle i hele 12 år før den ifjor takket for seg, så da var jeg ikke sen med å bestille ny hos Laidback. Anbefales!!! Bestilte den som passer for 2-3 voksne og den tåler endel herjinger det kan jeg love dere ;)
God helg der ute ! Vær slapp, men smart....
(jeg bor midt i et byggefelt med nabohus på allekanter for dere som lurer på det, og ikke på gård... )

13 kommentarer:

sologbolig sa...

Her er det hvilemodus for tida så ei hengekøye burde være tingen. Har vert to dager ute i fjorden på campingvogna ...lata meg og sett på sjøen (dvs eg har litt uro i kroppen så eg har luka ein heil vei for ugress !!!+ +) I kveld begynte det å tordne og regne, så da bar det rett heim igjen !! ha ei deilig helg. Klem fra sigfrid

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

For ei fargerik og herlig hengekøye. Det må være bra digg å vugge oppi den! Kanskje du har gjort det i dag, i varmen? Om du har såpass ro i kroppen, mener jeg? Jeg hadde klart det kjempefint:o) JObber du i ukene fremover nå? Har tenkt meg innover i løpet av de neste 14 dagene - trenger fortsatt stoler, sjø. Ha ei varm og vuggende helg - klemmer til deg**

Tovepia sa...

Hengekøya var super og et fargerikt innslag i det grønne.
Det har vært litt av en dag, og jeg tåler flere slike;)

Kos deg i helga, vuggende eller jumping around;)

Klem fra meg;)

Elisabeth sa...

Takker for hengekøyetips, det skal jeg jammen benytte meg av. Det finnes ikke noe som er så avslappende som en god hengekøye og en spennende bok! Det er sommer!

Datt sa...

Jaa, ønsker meg hengekøye, men har ikke trær for å henge den i... Men så er det 1000 andre ting jeg ønsker meg som jeg har plass til da, så det går nok bra allikevel... :P

Anne sa...

Å hæle dussan det hadde vært noe for meg :-) gubbenkunne tjora meg fast der så jeg hadde holdt meg i ro, he he

Endelig helg og den skulle vært brukt til 1000 ting!! men ingen plikter heldig vis, bare huldra sjøl i fri flyt :-)

Kos dæ, hengende eller i farta!

=Anja sa...

Sjer delig ut, ja:0)

organic-lizzi sa...

Ha ...ha...jeg var sikker på at du var nærmest naboløs jeg:-)) Sååå feil kan man ta!
Elsker fuglene som alltid er i hopetall her også...
Litt dumt at de både spiser økomaten til hønene og eggene,men får finne en løsning så alle blir fornøyde:-)
Kooos dag & Klemmm Randi

Laila sa...

Mange flotte innlegg hos deg, jeg følger med men er ikke flink til å kommentere for tiden, mye arbeid ute, syk far og en rygg som jeg noen ganger skulle ønske å bytte ut.
Men men, ønsker deg en riktig god helg, klem Laila (titt inn til meg, er ei som hilser til deg der, he he)

FIOLINESBLOG sa...

GundaM:) Skjærene er min definitive favoritt også.
De bråker og støyer med så mye rart,hele tiden:) Et par i graltoppen her har laget opptil en haug unger som ruller rundt i hagen her uten å se seg nevneverdig for! Må nesten dytte dem vekk ved gressklipping:)
Morro,våre små hverdagslige blikk gir lykkefølelse og livet! God helg! fiolineklemmer

Bird sa...

Du er jo så efefktiv på innleggsfronten at jeg knapt rekker å snu meg før du er ute med nye flotte bilder og morsomme tekster !!:) Snill mann du har da!!;)

RegnbueGuro sa...

Ja, ja, ja!!! Hengekøya vår er endelig oppe nå, og det er så DIGG! God sommer!

Beate sa...

Ja, hadde jeg bare hatt en plass å henge den opp..