Sider

fredag 23. juli 2010

min takrenne...

Tenk at jeg skal blogge takrenna på det nye tilbygget da...
Men den er praktisk, veldig praktisk! På bildet kan dere både se regnet og ane vinden i kransen...
Må si jeg tenkte mitt da en viss Mr E hadde innstallert denne svarte saken rett over mitt spa og lurte på hvordan i alle dager skal jeg prøve skjule denne men jeg finner vel på noe.
Men praktisk sa du? Nå er det naturlig tilsig av vann døgnet rundt, love it!!!
(det lille, nyyyydelige baderomsskapet er kjøpt hos Sareptas)

16 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

For et herlig sparom du har gunda... så msart med takrenna...

og det regner vel nom til å fylle stampen... har du fått brukt den i sommer...??

klemmer =)

Min Verden sa...

Veldig praktisk og veldig fin! God helg :)

KATE ♥ sa...

Det er vel best med mildt sommerregn da Gunda?
Nydelig bad
På tomta vår kan alle se alt, så vi må bade inne.
Klem

sigrid sa...

Praktisk ;-)
Ha ei flott helg!
Her skin SOLA i dag med BLÅ himmel, lenge sidan sist!!

Heksedamen sa...

Syns egentlig ikke den gjorde så ALTFOR mye jeg... :) Hmmm... kanskje du kunne være på jakt etter en gammel takrenne i zink eller noe? Så kunne gubben skjøtet den på, slik at det var DENNE som syntes???

kanskje...

karin sa...

Det var knallstilig!!
Genial ide må jeg si ;)
Og konstant tilsig må man vel si det er her i Trøndelag ;)
God helg!

ide-puffen sa...

Herlig Gunda. Friskt regnvann uten klor i badet året rundt :)

Innom og ønsker deg god helg. Vi stikker av på hytta i helgen for å lade opp til siste innspurt før.. ..I DO :)

Hei og hopp

anne - moseplassen sa...

Klatreplanter!
Surr noen grener eller hamptau rundt for støtte, og led en klatreplante bort til den. Enten du planter noe i bakken, eller i en ampel. :)

Hagen i Grubba sa...

Dette var smart :) Hos oss hadde det ikke vært noe problemer å fylle et slikt kar nei.

Sareptas krukke sa...

Jeg misunner deg virkelig spa-avdelingen din;)
Dette er noe enhver kvinne burde ha på sin eiendom (hint,hint til min kjære mann...).

Ønsker deg en riktig god helg.
Klem fra Anita

Datt sa...

Regn og vind, så kjent ut... :P Jeg gikk kveldstur i 5 grader i gårkveld (natt) jeg! Brrrr...
Innlegg nr 2 på bloggen min er Bruktbokjøp nå! :)

tberger sa...

Synes du hadde en veldig koselig blog med mange fine bilder :)
Takk for titten og inviterer deg gjerne for en titt på min :)

God helg.

Alven sa...

Hei :-)

Ja den var jo praktisk :-) Fint spa sted du har :-)


Ønsker deg en fin lørdagskveld :-)


Klem

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Heisann!
Veldig praktisk med renna over stampen. Du får kle den inn med små trebiter fra fjøra. De er jo så flink med slike;)
Ser fram til at du kommer nedover og besøker meg. Jeg har jo også så lyst å titte innom butikken din. Irriterer med at den er aå langt borte.
Må du ha en kos søndag.
Klem:)

Tulip sa...

Lur han mannen din...han vet hva som skal til, vettu!

Kjempefint med den stampen din! Misunner deg den...og håper du får mange godværsbadedager der i sommer:)

bea sa...

jeg ville kledd den med pil av noe slag.. og eføy:)

deilig plass!! håper du får benyttet den ofte.. fortsatt herlig sommer til deg:)