Sider

tirsdag 20. juli 2010

Snart…

Ja snart kan jeg åpne døra inn til hagen igjen etter en intens oppussing der ute .
Det gjenstår bare "litt" før Mr E blir ferdig med sine oppgaver så kan jeg begynne å style og pynte "litt" der ute igjen !!!

Gleder meg stooort ;D

DSC_0137

Ps. Til dere som lurer på om blomstene i innlegget under her stod lenge så kan jeg opplyse om at de varte i to dager på terassebordet, en dag med sol til og med så tipset kan godt brukes til borddekking under en laaaang middag!

Og kanskje får vi se tipset i et eller annet interiørblad snart...?Hihi, herm ivei bare ;)

13 kommentarer:

Lise Dagrun sa...

Jeg gleder meg til du kan begynne å style, jeg også!

Tovepia sa...

Ser ut som du har småbegynt litt;) Skal bli artig å se hva som gjøres hos deg;)

Kos deg i regnet, jeg fyrer på peisen..igjen;)
Klem fra meg på møre;)

skjerstad sa...

Hei Gunda :)
Ja her har jeg vært innom før ja ;) Kjempefin blogg dette .Er det bogenvilla som står på bordet ? Vi har en på 2.året , men den vill jo ikke blomstre igjen :( Blir bare blader .Må vel finne ut hva jeg gjør galt ;)Du ser meg GARANTERT igjen på Bruktbo ,min favoritt butikk :)
Artig at du ville titte innom min blogg !

Ha en fin kveld :)

Beate sa...

Jeg og gleder meg til å se dine nye prosjekter!

Datt sa...

Ah, søte sukker- og fløtesettet med nydelig blomster oppi! <3 Og jeg digger bildet i headeren din! :D

Jannicke sa...

gleder meg til å se!!!
Klem :o)

liven sa...

åh så koselige bilder...gleder meg til å se mer :o)

anne - moseplassen sa...

så nydelig den "vasen" under var! lekkert! Jeg har nå sagt det noen ganger nå, men du skulle nå vurdere å gjøre mer ut av disse talentene dine :)

Gleder meg til å se mer fra hagen din også!

Luciana Espejo sa...

Hello, My name is Luciana and I live in São Paulo- Brazil.
I love your photos, your blog is so pretty!
The nature is so different, the colors, the flowers... I like visit your blog!
Congratulations, Lu

sigrid sa...

Spennande..
Vi ventar!
Ein må vel berre stå på sjølv om det ausar ned ;-)

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

spennende..!!
og gratulerer så mye med dagen!
sommerklem¨¨*

Solrosa sa...

Hei!
Takk for handelen på mandag. Har ikke fått testet ut borddekkingen ennå, men det blir. Siden jeg ikke er så dreven på sånt, fant jeg ut at det er lurt å starte i GOD tid, sjø. :) Stikker sikkert innom igjen i løpet av noen uker. Kos deg videre i sommer!

Klem fra Solrosa

Odins lille hjørne sa...

Spennende!! Etter det jeg har sett før hos deg i bloggen, er jeg 100% at dette blir kjempe flott!!!
Gleder meg til å få et lite glimt!
Fortsatt flott sommer!