Sider

søndag 4. juli 2010

Stabeist !

Da er det på igjen med ny frk konkurranse inne hos Anne og denne gang melder jeg på Frk Sta.

Tenkte kalle buketten Frk Rosa men etter at katten kom...Frk Sta !
Buketten består av lysrosa lupiner, rosehagtorn, akeleier, tusenfryd, noe fra stenbedet og et par andre jeg ikke husker navnet på... Meg og navn!

Katten lå der enda på lørdagsnatta da maten var fortært, gjestene dradd, Mr E kom frem med pc`n og vinglasset var tomt... Ha en vakker søndag !
(noen lurer fælt på hvorfor bare den røde katten vår er med på bildene, hihi. Gammelkatten liker ikke det kamera men tvert jeg setter meg kommer den og ligger i fanget...Skal hilse fra ham ;)

22 kommentarer:

sologbolig sa...

Herlig. Hagelivet er godt !! Skikkelig linselus den der katten din !!
Ha ein flott søndag.
Klem fra Sigfrid

Bossa sa...

Vakker søndag til deg også. her regner det i dag, men kan ikke klage. Det er godt med litt regn innimellom. Bare det gir seg igjen.......Nydelige bilder.....
Klem :o)

Sareptas krukke sa...

Herlig å se at det er flere som nyter en søndagsmorgen - både katt og matmor;)
Nok en gang fantastiske bilder - enjoy dagen.
Klem fra Anita

Lise Dagrun sa...

Na der kattå di e bære så tøff!! D va nå knallfine bilde du ha tikkje, både tå blomster å katt! Ønska d æn super sommar! Ska du hæmom, må du stopp oppi Rindala å sjå innom fjøse mitt.

Tovepia sa...

Katten ser ut til å kose seg glugg ihjel, den værer vel stemningen;)

Ha en fin søndag, klem fra meg;)

Alven sa...

Hei :-)

Flott bukett og herlig katt :-)
Ønsker deg en flott søndag :-)


klem

Violetta sa...

Du har så herlige bilder, og oransjekatta gjør seg like godt på dem alle - en skikkelig fargeklatt! :)

Randi sa...

Herlige bilder av nydelige blomster...kom på at jeg skal plukke med meg en diger bukett med lupiner i dag:-))
Katten er så søt.....masse personlighet han der:-)

Kos deg med varme og solgløtt...til uka kommer visst sommeren igjen:-)

go sommerklem

anne - moseplassen sa...

Hehe, pusen har lyst på oppmerksomhet? ;)
Stas at du er med på konkurranse denne gangen også Gunda!

MajorogMeg sa...

For noen herlige bilder av blomster og pus...
Ja nå er det utekvelder til å nyte, deilig:)
Ha en flott kveld Gunda, klem fra meg:)

Datt sa...

Hæhæ, så herlig uttrykk på den pusen altså, ser sååå hoven ut der oppe! Katter er FANTASTISKE vesener! :D Og bildene ble knallfine! :)

Mia sa...

Nyyydelig bukett! Og heeeerlig katt! Du får det virkelig til, det å ta fantastiske bilder og å lage herlige, originale innlegg! Koser meg her på besøk hos deg! Kos deg med sommerdagene, du også!

Hagen i Grubba sa...

Er bare sååå imponert over alle de fine bildene!!

Marie sa...

Så fine sommarsøndagbilde :)))
Katten passar fint i fargen mot rustfarge også ser eg, hehe.

Her hos oss begynte søndagaen nydeleg, men om kvelden blæs det stiv kuling og regna så eg måtte berge alle amplane og legge bord og stolar flate. Regnet trengte me verkeleg, men vinden kunne eg godt klart meg utan. Eg tør nesten ikkje seie det høgt, men eg ønskje meg meir regn. Det er osketørt i jorda og i tillegg er det vatningsforbod. Kan vatne med kanne, men ikkje med slange. Eg brukar slange likevel eg, men søler ikkje med vatnet. Vatnar berre krukker og amplar da, men det er tungt å bere alt rundt i hagen med kanne.

Sol om dagen og regn om natta ville vore fint :)

Anne sa...

Leser på en blogg her at du har lite snegler du også, he he ler litt jeg da, for vi har jo så mye annet du og jeg, kanskje rusten holder den unna du :-)

Heiv meg på den blomsterutfordringa sent i går kveld jeg også, skitt det samma, mest for gøy faktisk. Noe må man jo pusle med også.
Lekker din bukett også Gunda, og faktisk jeg var i veikanten her og rafset til meg noen lupiner jeg også på lørdag. Naboene glor som om jeg har tørna helt, men faktisk synes jeg dem er kjempefine jeg gitt!!! dusja av dem litt veistøv, og rett i en vase, mer skal ikke til hos meg faktisk.

Espresso sa...

Great photos!
Nice place :)

M sa...

Søt pus!
Fortsatt god sommer Gunda!
klem, M

Datt sa...

I morgen kommer jeg på besøk på Bruktbo! :D

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ser väldigt avslappnande ut! :-)

Ha det gott, kram Lina

Tante Mimmi sa...

Staslege den katten din!
..i staslege omgivelser !


(yes!!!! No blir det butikken din på meg i sumar!!!!! yea!!!!!!!)
(trallalaaaa)

Tulip sa...

Å så flott:) Nydelige hagebilder og den flotte katta di Gunda!
Me love!!!
klem klem

bea sa...

men vakkert var det Gunda.. både buketten og katta :))

nyt sommeren.. klem fra mæ