Sider

tirsdag 27. juli 2010

T T T

Ting Tar Tid... Ja, hvertfall når en har masse andre prosjekter som venter ;)
Men det blir bra, og det er sol og det er sommer !!! Sånn innimellom da.
Her et lite glimt av det som skal bli mitt lille vaskerom der ute under glasstaket ...

Og jakten på den perfekte badestamp er i full gang ;) Den skal til badeavdelingen til venstre for denne avdelingen.
Alt en drømmer om dere vet...
-Hagen ser ut til å gro ned i ytterkantene... Vel, jeg får ta en runde snart jeg må bare...først ;)
Dette får bli mitt bidrag til Nib`s sommerutfordring. Sommerinteriør !

16 kommentarer:

Tulip sa...

Å så flottebilder. TTT, ja det vet jeg alt om! Hihi...men nå er det ferie...så det er lov!

klem

Tovepia sa...

Jeg/vi har klippet plena 1 - en gang i år!!! Hvordan det ser ut for øyeblikket vet ikke jeg, men jeg antar det er frodig:D
Flotte bilder, og i dette været må ting ta tid;)
Kos deg og klem fra meg;)

Datt sa...

Herlige motiver, slitt og herlig, just the way we love it! :D

FIOLINESBLOG sa...

mmmmmm smakfulle tablåer hos deg som alltid:)
takk for at du inspirerer!
fiolineklem

Miamor sa...

..når man ikke har regien sjøl..trenger man andre T-er...tålmodighet..tillit...og litt talegaver( til bruk hvis det går for trægt).......sommerhilsen fra vest

Heksedamen sa...

Så vakre bilder :D Nyyydelig....

VIILHVILE sa...

Du har så rett; det er sommer og TTT gjør kanskje ikke noe, selv for overaktive damer :) Vakkert er det, og vakkert blir det. Alt imellom er, ja ... livet!

sigrid sa...

så flott..
Og veldig enig med VILLHVILE!!
NYT:-)

Evami sa...

Vil du ikke at hagen din skal "gro" ned da??
Her begynner gresset å bli grønt(dvs nyplanta) etter at papsen gikk amok med Round Up´en og vi fikk delvis ørken her!
Det er en fryd for øyet å se på de flotte bildene dine:)
Håper at sommeren har vært bra for deg,og jeg har vært å lur kikka på Copperhill:)
Klem

Laila sa...

Flotte bilder, og den badestampen ser fristende ut, det svarte røret kommer du ikke til å se om en stund (men det finnes hvite da).
Har ikke kommentert hos deg på en stund, men jeg følger med.
Ha en fin helg, klem Laila

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

De 3 T'er kjenner jeg godt til, ja - men når man blir fornøyd til slutt, så er det verdt det. Tenker på deg hver gang jeg farer forbi bøgda di, men det er som regel på en hverdag og da er jo du i sjappa di - for du jobber hver dag? Kommer en tur snart igjen, for jeg trenger fortsatt stoler (TTT, you know). Ha ei god helg, Gunda! Klem**

Monicas Hage sa...

Vakkert er det uansett:) Lenge siden jeg var inne hos deg nå... Rustikt og vakkert her inne:) God helg! Klem

skjerstad sa...

Hei :)
Så herlige bilder :)

Ønsker deg masse lykke til :)
Hilsen Skjerstad

Fjellsnella sa...

Så flotte bilder du :-) Jeg elsker de gamle detaljene dine sammen med det naturlige. Du har en veldig flott blogg og jeg ønsker å følge deg videre. Lykke til i konkuransen og ha en fin dag videre.

Miss Mette sa...

Nydelige bilder og fantastisk flott rustikt og vakkert... Klem fra Mette

Blåveispiken sa...

Utrolig flott bilder!!! Lykke til! Klemmer