Sider

fredag 13. august 2010

It Is

SNØHVIT!!!
Selvfølgelig kikker dvergene på Snøhvit som etter 12 år endelig er i hus sammen med de syv dvergene ;) Da jeg kjøpte disse dvergen til ungene tenkte jeg ikke på å kjøpe Snøhvit i samma slengen men nå har Toys R Us serien på lager igjen så løp og kjøp !

Endelig er hele gjengen samlet og alle glade og fornøyde ;)
En tid var den ene dvergen borte fra de andre, jeg fant ham sittende på en kjøkkenhylle...
-Ja, hva skulle man egentlig gjort uten alle disse hjelperne sine sier nå jeg..?


De fleste dvergene er blide og positive, går på med krum hals og glade og takknemlige for å være til og kjenner livet på kroppen mens noen få må sutre og klage, går bakerst og baksnakker mens misunnelsen lyser utav de...
Det er det eneste som lyser desverre og sist det kommer de.

DSC_0025

Vel, Snøhvit kikka de altså på der ute i hagen ;D
Snipp, snapp snute så var det eventyret ute .
Varm klem til alle som har fulgt med-take care!

30 kommentarer:

brudeblogg sa...

Takk for en koselig og morsom historie på fredagskvelden :)
Godt at alle dvergene er samlet igjen!

Atina sa...

Hei, så utrolig fin blogg du har! Mitt første besøk i kveld og jeg legger deg til på blogglisten min for å følge deg videre. Kjempefine bilder av dvergene.

Tovepia sa...

Dette er ikke eventyr, Gunda, men realityshow:)
Lignet virkelig på scener fra det virkelige liv;)
takk for sist, så koselig, og Bente har jo kontaktet jo meg ang hagepakken, så den er nå min:D ...heldige meg;)..og veldig koselig gjort av Bente.
jeg er i Østfold og her er det klamt med regn og mange varme grader..ikke noe for gamle kjerringer:D
Ha ei flott helg og klem fra meg;)

Datt sa...

Aaaw, du får ønske lille frøken Hvit velkommen til familien fra meg da ;)

Siw Aina sa...

Hihihi, så søte de var :))

Lise Dagrun sa...

Eventyret er vel ikke ute nå - det er vel nå det starter?! Og så levde de lykkelig alle sine dager, de sju små og den snøhvite..... I verdens koseligste hage med verdens mest kreative vertinne!

Parkvegens Hageglede sa...

Koser meg skikkelig med bildene og historiene dine. Du får meg jammen til å humre og le.. sånn helt for meg selv, foran pcén, en fredag kveld..

sigrid sa...

Så flott at ho fann dei igjen eller var det dei som fann ho ;-)

God helg!

Solrosa sa...

Superfin gjeng! Koselig og søte!

skjerstad sa...

Nei å nei for et herlig eventyr ;)Koselig var det ! Elsker lysekrona di ;)

Ha ei superduper helg GundaM :)

Fjellsnella sa...

Så trivelig. Men pass på så ikke den onde stemora kommer. (Ho hadde jeg mareritt om da jeg var lita). Da blir all idyll brutt og stakkars snehvit og dvergene må løpe å hjemme seg.

Takk for søt og morsom komentar på bloggen min om kaffekverna :-)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ja, de syv dverger er som oss mennesker; noen sutrer og klager mens andre er glade og takknemlige. Heldigvis kjenner jeg flest av de glade - energisugere gjelder det å holde seg unna. Søte er de, og enda søtere blir de med din søte tekst til. Jeg tror de stortrives i Gundaheimen, jeg! God helg til deg! Klem**

Ida sa...

Herlig gjeng!

Er enig med Randi, og stemmer i med henne. ;)

God lørdag ønskes deg GundaM og hele gjengen der.

Lørdagsklem.

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha ha! Du är så påhittig, tack för en trevlig liten histora :-)

Ha en trevlig lördag, kram Lina

Randi sa...

Ja, det var jaggu meg på tide at Snhøvit kom ;-) tenkte en stund at jeg skulle kle meg ut som henne, sånn at det ble ro i leiren...så slapp jeg det da...;-))
Herlig historie som jeg håper ikke har tatt slutt....ting kan jo skje...hun må jo finne prinsene sin...ja, også må de bygge ett slott. Så kommer det barn...:-)

Kos deg med lørdags kvelden.
Her jobbes det hele helgen.
Tirsdag er det fri og da skal jeg nyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyte sommeren:-)

Go klem

Ramme alvor sa...

berre lekkert! :) utruleg kor dekorativt slike små gubbar vert framfor ditt kamera!

karin sa...

Står den dama under tak? Hihi.. Jeg er jo tilhenger av "dverge-historiene" dine, og lurer på hvordan skal det gå når det kvinnfolket er kommet inn i bildet
igjen?
Den lysekrona di var bare stiilig!!
Nyt siste rest av ferien.

Tulip sa...

Hehe, du er morsom da, Gunda!
Så deilig befriende å gi seg selv lov å beholde leken i seg, selv om man er voksen.

Det er derfor jeg jobber i barnehage! Thihi!

Klem

Hagen i Grubba sa...

Jeg er imponert!

Christelle sa...

Oh !
C'est adorable comme tout !
On se croirait dans l'histoire de Blanche Neige !

Bird sa...

Masse nydelige og morsomme innlegg siden sist her ja! Håper du har hatt en flott sommer!

Marie sa...

Morosamt innlegg :)

Synest eg kjenner igjen det med to-tre i baktroppen som surmular litt opgså i det verkelege liv, hehe :)

Klem :)

Odins lille hjørne sa...

hehe!! sitter her alene og bare smiler etter å ha vært inne å lest hos deg!! :0)

Beate sa...

Å så godt at alle endelig er sammen igjen :) Takk for masse god inspirasjon hver gang jeg er her inne!

Solveig sa...

Nå var det skikkelig lenge siden jeg har tittet inn i bloggen din, ser jeg! Måtte bare sitte og nyte bilder og påfunn en stund her:o)))
Du er alltid så kreativ og oppfinnsom:o))
Ønsker deg en strålende helg, GundaM.
Klem fra Solveig

allisieventyrland sa...

Så søte de er! :)

Tone sa...

Du så flott!!! - jeg fikk lyst til å løpe og kjøpe faktisk!!
Jeg har ikke vært blogger på et par mnd - og det har vært ok faktisk !
Ikke har jeg hatt strøm, pc eller internett til seters heller :-)
Mange mange uker i fjellheimen har gjort godt for kropp og sjel.
Ha en fin høst!
tone

Monicas hage og foto sa...

Herlig:) Klem

Wenche sa...

Underbart!

KATE ♥ sa...

Heisann Snuppis
Vet du, jeg var også på Gave og int. Messa på Lillestrøm.
Dumt vi ikke viste om hverandre, vi kunne jo tatt en kaffe:)
håper du har det fint
Klemmer i fleng