Sider

mandag 9. august 2010

Just now

Noen bilder fra hagen akkurat nå. Her og der kommer det opp vakre blomster etter trivelige besøk i hagen. Ifjor hadde jeg to hagegale her og iår blomstrer det både histen og pisten ;)
Må snart få hjelp til å organisere noen praktiske bed til meg...
Anyone...?

Jeg setter gjerne opp et telt el to her ute og fyller dammen med rødvin, må bare vente til froskene er ute av redet da ;) Plank og stein ved komposten!
En ting er sikkert og det er at det vokser og gror! Både det ene og det andre men hva i svarte er det disse dvergene står og glor på der oppe på sine "Jump Arounds" da ?

Den som henger med får se, men at de er fornøyde det er sikkert og visst ;)
Og til sist, tuuusen takk for positive tilbakemeldinger både her og i den virkelige verden.
Artig at så mange finner glede i denne litt "forvokste" bloggen min.

17 kommentarer:

Datt sa...

Heihei kjære du! :) Jeg ønsker meg en hage som din jeg, Vill og Vakker, her er det Trist og Trasig, men utendørs står ikke øverst på lista enda! Jeg var på loppis i hangaren i går å kjøpte det mest nedrusta borde de hadde, you would be proud... ;)

karin sa...

Hihi, jeg liker de karene der så godt!! Glad de ikke drar på den små-pripne dama som pleier å henge rundt dem ;)
Jeg kan nok ikke hjelpe deg i hagen din, det er litt dårlig på gitt. Vi snakkes :))

MajorogMeg sa...

Hagen din ser utrolig frodig ut, ikke rart nissene trives:)) De har julaften hver dag:)
Ha gode augustdager, klemmer fra meg:)

Beate sa...

Jeg vil flytte inn i et lite hus i hagen din tror jeg :) *blunker fint*

Fjellsnella sa...

De dvergene er bare dødskule. Og jeg kan også flytte inn i hagen din. Du har det bare så frodig og herlig.Ha en fin uke!

FIOLINESBLOG sa...

Heisann:)
dette er en sååååå koselig blogg å lese,gleder meg alltid til å åpne for å se dine bilder og spreke kommentarer:)
hadde jeg bodd nærmere skulle jeg ha vært din "assistent" i hagen din som er så flott!
Sommerklemmer kommer fortsatt fra fioline:)

Jannicke sa...

herlig :o)
jeg tipper dvergene har fått øye på Snehvit :o) - det er noe som gjør en dverg riktig så glad :o)
Klem J.

Lineca sa...

Jeg kan hjelpe deg med det, det er jo slikt jeg gjør. Har den 7de dvergen dukket opp igjen. Den var søkk vekk mener jeg huske.
Har du sett så fine bryggeriflaskene ble inne i drivhuset mitt. bilde på hagebloggen seff.
Kommer gjerne igjen på besøk jeg. Men du tar deg kanskje en tur hit snart, det var jo ikke mye til hage når du var her i fjor tidlig sommer.

miss marple sa...

...med en damm fylt til randen av rødvin kan du skjønne det kommer til å kry av hjelpere i hagen din!!!Tror jeg ville lagt lokk på den dammen til hjelpen er unnagjort...hihi...ha en knakende god uke oppe i trønderland♥

brudeblogg sa...

Ser ut som en skikkelig levende, lekende hage. Deilig!

kari - carpe diem sa...

Bare innom og sier hei:-)

Mitt hvite hus sa...

Herlig hage... men jeg kan komme å hjelpe deg jeg.. med en hagedam med vin er ikke det noe problem...


Klemmer =)

Randi sa...

Syns du ska hagen din være som den er....ska se dvergene formerer seg og blir fler etterhvert og starter opp hugging av bregner;-)
Herlig røykestol,nydelige bilder som alltid min venn.
Er gjerne med på å sette opp telt, så lenge jeg får en madrass å ligge på.....hihihi...og vin skal vi nok få unna....men hagearbeid...hmmm:-)

Kos deg videre på jobb og hjemme, mulig jeg dukker opp en dag.

klem

Tovepia sa...

La graset gro og blomstene komme litt her og der, det er drømmehagen;) Og dvergene stortrives, ser det ut til...og noe morer dem, gleder meg til å se...
Klem fra meg;)

brudeblogg sa...

Så spennende melding du kom med på bloggen min! Gleder meg ;)

Monicas hage og foto sa...

En herlig hage du har:) Hvordan gikk det med den hvite fredløsen? Klem

Odins lille hjørne sa...

Hehe!! Kjekke gutter i hagen !!! Hærlige bilder!!