Sider

fredag 10. september 2010

Den andre siden...

Har fått endel spørsmål om hvorfor jeg ikke tar bilder av hele hagen, hele kjøkkenet, stua...
Må si jeg gjør det med overlegg, tror dere hadde blitt skuffet hadde dere sett oversiktsbilder ;)
Dessuten er jeg selv mest glad i detaljbilder, stilleben.

Men her nå gjør jeg et unntak, siden jeg viser dere hele dette prosjektet til Mr E som nå er blitt vårt nye yndlingssted der ute;) Lurer på hvordan det blir å sitte der til vinteren, kanskje kan vi kalle det vårt Vinterpalass..?
God helg!

27 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Så koselig det er ute hos deg..en drøm:)
kos deg
eddaKlememr

Havfruen sa...

Råstilig!!!! Mr E har sansen:) Der kommer dere til å få masse gode stunder:)
Nyt helga der dere nå....
Klem fra meg ved havet:)

Fargevandring sa...

Dette var kjempefint:-) For et koselig sted dere har fått i hagen. Dette er et palass, både sommer som vinter.

skjerstad sa...

For et herlig sted !! :) Stort og godt bord , med plass til mange rundt :) Og mange koselige kroker ;) Og den lysekrona ... En drøm var det der inne ;)

Ha ei super helg GM :)
Klæm fra mæ :)

My Wonderworld sa...

LEKKERT! Vil tro dere kan kose dere her på sommer som vinter ;-)

gult hus i svingen sa...

herlig uteplass. Nyt sensommeren og den "nye" utestua.
God helg:))

Trine:)

anne - moseplassen sa...

hehe, samme her. Jeg gidder ikke vise frem rot, og orker ikke rydde/style/styre, så da viser jeg frem det jeg synes er fint og ferdig med det :)

Men du og du så flott det har blitt ute hos dere, virkelig palass!

Tovepia sa...

Ja, dette så ut som et helårspalass!! Din Mr. E har vært veldig flink!!
Håper dere kan bruke plassen leeeenge ennå:D
kos deg i helga og klem fra meg;)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Flink mann - han kan det han også, ja! Blir nok mange gode stunder der inne, skikkelig kult sted! Og jeg skjønner godt at du ikke gidder rydde/fikse for å bloggifisere, men jeg tror nå ikke folk hadde blitt skuffet, da. Og så må du ha ei strålende helg, Gunda, koselig med livstegn fra deg igjen her inne! Klæm**

Violetta sa...

Oi, oi, du verden... dette var fine saker! Ser kjempekoselig ut altså :) Så flink han er han også! :)

Datt sa...

Ko-se-liiig! Og jeg har SÅ lyst på overbygd uteplass, men det blir nok leeenge til! :P

Helga Sofie sa...

Detaljer er tingen :) Lekkert!

Jannicke sa...

Så stilig vinterhage! Tipper det blir mange kosestunder der, til tross for høst og vinter..
God hleg! Klem J.

Anne sa...

Nå fikk en da virkelig sett prosjektet i alle sin hærlighet du.
Endelig tak som ikke blåser avsted med vinden, endelig en plass det Gunda kjærringa virkelig kan få benyttet sin kreativitet.

Helt sikker på at den vakre plassen blir brukt både titt og ofte, og nå også i regnvær, kjempestilig!!

Lise Dagrun sa...

WOW! E e ikkje nå messoinnle på d, e sjø, ikkje i d hæle tatt......., bære bittelitt - Drømmeplass, Gunda!

Piletossen sa...

Er da bestemt ikke skuffet. Det er skønt også at se helheden. Kan f.eks. se at tagkonstruktionen også ville kunne bruges hos mig :-)
Det er et lækkert ekstra "rum" I der har fået - bare det var mig...

Randi sa...

wow!!
For ett palass av ett utested....dritfint!!!

Her skulle jeg nok klart å sitte en kveld...;-))

Håper det ordna seg med medarbeidere på levanger.? Tror jeg skal ta meg en tur innom. Trenger en slagbenk til kjøkkenet...må se om det finnes noe her.

go klem til deg vennen

Laila -Karin sa...

Så koselig du har det
Ha en super helg
Klem

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oj, det är så snyggt! Där tror jag att ni kan mysa länge :-)

Ha en trevlig lördag, kram Lina

sologbolig sa...

Hei !!
Ikkje rart at dette er blitt eit yndlingssted !!Kjempestilig !! Her kunne eg godt ha kosa meg både sommar og vinter.
Etter fleire veker med finvær, så pøsregner det her i dag og eg rydder og rydder og ordner....for det trengtest virkelig.
Ha ei fin helg. Klem.

Ramme alvor sa...

Kanskje det flottaste eg har sett i sommar. Fantastisk!!!

Pusepilde sa...

Oj, det var flott! Tror jeg må "inspirere" husets herre litt...

Mitt hvite hus sa...

Dette skuffer iallefall ikke... så kosleig og fint gunda..

Ønsker deg en fin helg..*klememr 0)

Anne-Berit sa...

Det blir sikkert en koselig vinterplass også det der,så kjempekoselig ut.Skulle ønske jeg var like flink til å ta detaljbilder som du er,men der er jeg temmelig talentløs gitt.Ha ei fin helg.Klem:))

krepsemor sa...

Så flott! Viktig å lage til et sted en kan kose seg hele året, om så er! Og ikke bare om sommeren, når det er varmt og godt! Her har dere jo plass til mange venner og familie!

Violetta sa...

Hadde ikke tenkt på det jeg heller om det var til våren, men det er faktisk i morgen! *eeek!* God helg til deg også :)

Kathrine sa...

Det ble lekkert!!

:-))