Sider

søndag 12. september 2010

Den smukke kler alt ...

Først må jeg starte med å unnskylde overskriftene her inne, lover denne blir den siste vågale...
Vel, saken nå er den at jeg har sett denne herlige gule blusen,genseren et eller annet sted her i blogglandia og jeg har bare sååå lyst på maken så nå er grønt stoff kjøpt inn... Wish me luck !

Mens noen er blitt fryktelig pr kåte her inne driver andre og gjemmer seg bak det ene treet etter det andre... Frk Lengsel er flydd vekk fra tomten og det ene kattehuset har forlatt åstedet mens jeg sitter her med verdens mest sjarmerende skjerf eller skal jeg kalle det en "krage"..?

Aldeles nyyydelig så nå kan bare den ene høststormen etter den andre komme, jeg er beredt både på den ene og andre måten ! Måtte dere alle få en fantastisk flott uke der ute, jeg kommer sterkere tilbake når det grønne stoffet er brukt opp.... tvi-tvi ;)

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Jeg vet jo at du er rå å symaskina, Gunda, så denne flotte kreasjonen i grønt gleder jeg meg til å se.
Herlig strikket krage hadde fruen også der hun smiler bak skjermen;)

Kos deg med ukestart og klem fra meg;)

Havfruen sa...

Du kler det meste Gunda:) Kjør på og lykkeønskninger fra meg:)
Håper du finner blusen...
Ha en behagelig ukestart, klemmings fra havet:)

Lykkeliten sa...

Gleder meg til å se resultatet.

Klem Lykkeliten

Randi sa...

Nå gleder jeg meg til å se hva du tryller frem;-)
Og den halsen!! nyyydelig...oppskrift da?
Og du, skapet står åpent hele tiden.:-))

Ha en flott uke, Gunda

go klem

ANETTESHUS.COM sa...

Blusen var lekker!! Gleder med til å se hva du klarer å trylle frem, Gunda!!

Klem klem
ANETTE:)

Piletossen sa...

Kan godt forstå at du er faldet for blusen. Den er lææææækker.
Er også helt vild med dit kattehus. Det ser fantastisk ud :-)

Jonna sa...

Lykke til med bluseprosjekt, og god uke til deg :)

Mitt hvite hus sa...

Tviler ikke på at du får til dette..

Gleder meg til å se resultatet..

ha en fin høst uke...

klemmer =)

Datt sa...

Jeg DÆVVER av det pusebildet, skikkelig kamo-forsøk! :D
Og jeg er absolutt spent på den genseren, jeg har troa! :)

Rita sa...

lykke til med prosjektet;) den blir sikkert knall;)

Jonna sa...

Siden du spør; jeg er kreps.
Det er ikke det at jeg tenker på hva andre synes, det driter jeg i. (ellers ville det vært umulig å være innflytter på Østre Toten eller å sprade rundt med hanekam i Bø i Telemark på 90-tallet)
Det er vel helst meg selv jeg er redd for..Kanskje..? Setter liksom en litt annen standard for meg selv enn andre- der andre passerer nåløyet mitt med å prestere OK, må jeg selv levere FANTASTISK for at jeg blit fornøyd ;)
Uansett gjelder det å komme over den bøygen :)

Hagen i Grubba sa...

Kjempelekker er den. Ser jo veldig vanskelig å sy da, men som jeg forstår kan du dette :)