Sider

søndag 19. september 2010

Embalasje !

Har bestandig vært svak for vakker embalasje med flott design og spreke farger !
Og disse sitronflaskene har jeg bestandig vært facinert av ;D
Og vet du om en sitron flaske fra seksti el sytti tallet er jeg veldig interessert i å kjøpe den!!

Vel, dette får bli den nye ukas friske bukett etter å ha ryddet i hagen nok engang !
Solsikkene ligger ved ovnen og tørker og dillen er lagt ned i fryseren men de fuglene, de fuglene de fikk jeg ikke sett idag da...

18 kommentarer:

Synnøve sa...

Nydelig stilbidet.
Har aldri tenkt over ar sitronflasker er fine,men de er jo det,ser jeg på bildet ditt.
Jeg så to trekkfugler nå i ettermiddag,når jeg gikk tur. Staslige fugler.
Ha en fin søndag
Klem

asbjørg sa...

Gult er jo faktisk kult når man ser en sånn presentasjon!!
Så minst tuusen stær samlet idag,de er jo trekkfugler de også!!
God søndagskveld!

Tulip sa...

Du har virkelig sansen for detaljene Gunda.Ja, sitronflaskene er fine, har egentlig aldri tenkt på det før jeg så det på bildet ditt her!

Og du: så 30-40 grågås på vei sydover i ettermiddag... Sukk..et tydelig høsttegn. Vakre er de der de flyr i formasjoner over oss...

Tovepia sa...

Sjelden gult er så kult som det du viser her:D
Direkte flott, husker de runde;)
Nyt kvelden og klem fra meg;)

AnnaJohanna sa...

Å for noen fine bilder du har tatt!

Ønsker deg en fin høst kveld:-)

Havfruen sa...

Herlig gult bilde....disse gule som står bortgjemt i kjøleskapet..hos meg:)
Ha en flott kveld, klem fra meg:)

skjerstad sa...

Jeg synes jeg husker de runde .. tror det var en slik på hytta til bestemor og bestefar .. skal se neste gang jeg er der oppe ;) Så fint stilbilde :)Løkene kom ikke i jorda , men vi kosa oss i hagen likevel ;)

Ha en fin kveld :)

Fargevandring sa...

Et nydelig bilde! Det er så morsomt å oppdage de hverdagslige ting på en litt annen måte. Det har å gjøre med hvilken "brille" vi ser ting med, så forandrer de seg.

Datt sa...

Hehe, i den setting ble de jo bare enda kulere da! :D

Jeg veit ikke hvilken butikk Sareptas er, men om du kunne hørt med dem hadde jeg vært evig takknemlig! :D Og om de kassene du har et ødelagt på ene langsia tar jeg dem allikevel, skal ha bort den planken på den ene langsia uansett tenkt jeg... :P

Datt sa...

Da kommer jeg fresende etter jobb på onsdag, håper ikke de er borte til da! :)

Anne sa...

Ååå ei helg går så ulidelig fort, tiden raser avsted når man har det kjekt desverre. Været ikke helt på topp,men en får bare sørge for å nå litt toppen med sine påfunn selv.

Lekker farge på de flaskene ja, det er vel den du faller for sikkert, form og farge.

Ha en superduper start på uka nå søta.

Mitt hvite hus sa...

Et frisk og sprekt innlegg fra deg...
'håper du får tak på flaskene...

ha en fin fin dag Gunda O=)

Klemmer

liven sa...

Så morsomt Gunda!!
Har aldri tenkt på at disse flaskene kunne være dekorative....men jammen er de det her hos deg :o)

ha en flott dag :o)

anne - moseplassen sa...

tøffe de der ja. Husker mor hadde en slik i skapet. Farge å bli glad av :D

gult hus i svingen sa...

husker de sitronflaskene ja. Har ikke sett dem på maaaaange år.
Du har det så fint ute hos deg, Gunda. Gleder meg til hvert innlegg fra hagen/uteplassen din. Jeg sitter nå her på asfalten jeg da.

Fin mandag ønskes deg fra Trine

Ida sa...

Fine fargeklatter.
Gult er kult! :)

Anne-Berit sa...

Knalltøffe bilder,til å bli glad av:o)

Turid sa...

Gult er en farge som det spruter av -i de riktige settingene iallefall!
Er det disse sitron flaskene som du viser på bildet du vil ha flere av...+ I tilfelle er de nå å få kjøpt her hos oss "væffal".
Du får si fra itilfelle- får sende dæ ei palla......