Sider

onsdag 29. september 2010

Helt tilfeldig...

Høst-stilleben. Et gevir fått av en venn ble satt i kurva jeg lagde for en liten stund tilbake.
Siden ble et tørt tre ble satt i samme kurv etter en noe fattigslig sopptur....

Kurva av værslitt materiale har stått ute i hagen i sommer og konglene ble lagt opp dit etter en flott tur i skogen med guttene mine ;) Veien blir til mens vi går, du går....
Stillebenet er blitt til over tid uten at jeg egentlig har sett at det var litt godt hvile øynene på...
En av de siste dager i september-takk ;)

13 kommentarer:

Tovepia sa...

Skikkelig in i tiden med jaktsesong og det hele:D
Kos deg siste dager av september, jeg pakker kofferten og drar til Køben imorra, herlig:D

skjerstad sa...

Det var noe vilt men samtidig fredelig over dette ;) Herlig stilleben :)

Ønsker deg en fin dag i sola :)
Klæmma :)

Mitt hvite hus sa...

Vakkert Gunda.. likte gevirene...

nydelig stilleben i din høsthage

klemmer =)))

Sareptas krukke sa...

Jeg elsker at høsten er her og viser seg fra sin beste side..
Elgjakt og greier - rett tid for å vise geviret i hagen. PS. Se opp for "sultne" jegere, det kan jo hende de blir forvirret ved synet at geviret...
Keep on having fun;)
Anita

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Likker benken/krakken(?) det står på også, jeg. Vakkert alt sammen - som du sier; godt å hvile blikket på. Kos deg videre disse vakre høstdagene! Klemmer**

Anne sa...

Hallais! kost meg med kommentarene her i dag faktisk, noe må man jo ta seg til når man er syk å :-) For uansett hva du hadde stabla sammen ville alle vært over seg av lovord og skryt, he he

Arti å, men håper nå selv du ser at dette ble helt feil?! nei gunda her har du nok gjort en bommert, den grana :-= den skulle jo så absolutt ikke vært der jente, ellers var n å alt perfekt i mine øyne da :-)

Saken er vel mer at jeg er i ferd med å gå ut av mitt gode skinn. Syk siden fredag og ennå ikke krefter til å gripe fatt i noen av de hundre tankene som svirrer i hode, skitt å!! Kok sammen en heksedrikk for meg du, please...

Anneklem i sola og varmen og det nydelige høsteværet som farer avsted mens jeg sitter ved pc`n, wrÆÆÆÆ

Datt sa...

Hihi, forventer sånn halvveis at et rådyr skal hoppe opp av kurva og rope "BØ"! Men den er vel litt for trang... Men fiiin! :)

gult hus i svingen sa...

for en utrolig fin skulptur, Gunda. Du har jammen sansen for detaljer. Flott bilde også!

Er det sensommer eller høst nå, synes du? Vi kan vel strengt tatt ikke kalle det sensommer lenger, eller?:)

Ha en givandes kveld:)

Klem fra Trine:)

Havfruen sa...

Må være det fineste stillben jeg har sett, ever!!
Ja, snart er september historie...den gikk fort gitt:)
Ha en fin kveld, klemmings:)

Fjellsnella sa...

Hjorten pynter hvertfall flott opp hos deg :-) Så fint et stillben du har laget! Det er artig når man kan bruke det man finner.
Flotte bilder av solsikkene. Ha en fin kveld.

Heidi sa...

Flott blogg, kosa meg her ja!

Evami sa...

Du herlige kvinne:)) Det er en fryd å komme inn hit og se på all din kreativitet:)
Kanskje min jeger BomBom hadde greid å skyte dette dyret! Vi får se om han treffer noe når det blir jakt utover høsten...

Kos deg i det fantastiske høstværet vi har for tiden:) Det er sånn høsten burde være,alltid:)
Klem Eva

karin sa...

Hva annet kan jeg si enn stiiilig!!!
Det bobler over Gunda:))