Sider

tirsdag 14. september 2010

Mamma da… ;(

Dette smykket av en stol bare måtte bli med meg hjem fra jobb her endag... Tenkte den ville bli perfekt på tenåringens rom sammen med div andre litt "rå" ting men dengang ei ;(
-Mamma da, det derre e din stil og ikke min og du får ta stol`n me dæ tebakers på jobb! Pang.
Sukk, ikke enkelt bo sammen med tre gutter som ikke har likedan smak som en selv og i interiøret må en ta litt hensyn til hverandre, desverre.Og hadde skjønt det bedre om det var blonder og romantiske dilldall...

Men egentlig er det vel godt jeg har noen som setter grenser og, ihvertfall på eget rom!
Så får jeg se da om stolen blir her hjemme eller om jeg rett og slett tar den med tilbake, men jeg har en liten plan om å bestikke en av de andre gutta da sjø ;)
Sjekk den fasongen,den deilige ryggen, perfekte slitasjen....Sukk og atter sukk...

DSCN9562

Tenke, tenke og til dere som lurer på hvordan det går med bluseprosjektet så må jeg si det går heller dårlig...men når ting roer seg og jeg ikke hopper slik rundt blir det kanskje en ordning...

23 kommentarer:

Siw Aina sa...

Så guttene har ikke riktig samme smak som mamma altså *måpe*
Men det er vel som du sier, det er bra ikke alle liker det samme. Hade blitt dårlig med mangfold da.
Tenker du finner den perfekte plass for stolen jeg :)
Ha en fin kveld!

miss moon sa...

Å... Den stolen var bare kjempekul!!! I ♥!!
Siden den ikke falt i smak hos guttungen kan du godt sende den hit! ;-) hehehe

Ha en god kveld!

Tovepia sa...

Kan du forstå??
Stolen var herlig, men jeg kjenner igjen reaksjonen fra mine egne døtre når jeg viser dem DET scoopet;)
Skitt au, du finner nok en plass til stolen;)
Venter i spenning på din kreasjon!
Kos deg og klem fra meg;)

Havfruen sa...

hehe, bra guttene har sin egen smak Gunda:)
Du får ta stolen i bruk selv eller ta den tebakers til jobb:))
Vet ikke hvor mange ganger jeg har kommet med kjempebra forslag (iflg meg selv)til mine barn hva interiør angår og de bare måper til meg, hehe:) Bra det:)
Lykke til med bluseprosjektet og nyt kvelden.
Klem fra meg:)

sigrid sa...

Fin den..
Sikkert lurt å ikkje hoppe så mykje ;-)
Ha kjekk kveld!

Landcharm sa...

Stolen er bare herlig! Venter i spenning på bluseprosjektet ditt. Det blir helt sikkert fint, som alt annet. Morro å følge med på alle dine aktiviteter. Det er iallefall ikke du som har slitt den sorte stolen....

brudeblogg sa...

Er ikke dette en designerstol? Kjenner den ihvertfall igjen. Den har en god "vipp" og gynger lett når du setter deg i den?
Utrolig at tenåringen ikke har samme utmerkede smak som mamma! :)

Fjellsnella sa...

Så fin stol! Man kan desverre ikke bestemme alt innenfor de 4 vegger, selv om man har veldig lyst ;-)
Herlig gresshoppe. Så gøy at du har klart å få den på "filmen", før den tok ett hopp.
Tusen takk for kjempetrivelig kommentar. Det varmer!
Ha en fin uke :-)))

Synnøve sa...

Den stolen var kjempekul:))

Du finner sikkert plass til den.
Klem

ennahs lille hjørne sa...

Hihihihi.. ja sånn kan det gå;)

Lykke til med bluseprosjekt. Den var kjempe stilig, gleder meg til å se resultat:D

Ha en fortsatt fin uke Gunda.

brudeblogg sa...

Hei igjen, Gunda! Tenkte jo på deg da jeg skulle til Trøndelag. Men tiden var knapp, så vi måtte dessverre velge bort besøk hos deg i denne omgang :(
Lover å komme innom neste gang jeg er i nærheten :)

Mitt hvite hus sa...

Wow for en lekkerbisk av en stol Gunda...

men skjønne jo guttene og da.. de vil vel ha sin egen stil..
iallefall her i huset...
Men jeg likte den veldig godt =)=

nyt høstdagene...Og her ligger det uferdig prosjekt også..syr lappe teppe av gamle herre skjorter... men til helgen skal jeg jobbe med det..
Klemmer =)

gult hus i svingen sa...

hei Gunda! Den stolen er bare utrolig fiiin, så enig med deg. Det er jo egentlig greit at barna får bestemme hva som skal inn på rommet. Tro meg, rommene til minne hjemmeboende hadde sett helt annerledes ut hvis jeg fikk bestemme. Ihvertfall sønnens rom....;)
Ta med stolen tilbake du, jeg kommer og kjøper den jeg, sjø....
Klem fra Trine

FIOLINESBLOG sa...

Morsomme GundaM<3
Tenke seg til å ha ungdommer med egen smak...he he. Det er jo bra da,men du den stolen var jo dritkuuuul. Ikke ta den med tilbake på jobb,du finner nok en fin plass...hva med å ta den inn på soverommet?eller på badet?....
gleder meg til å høre hva som skjer på "interiørbloggen" etterhvert...!!!!
Klem klem

skjerstad sa...

Hi Hi ;) Jeg kjenner meg igjen der ja :) Når jeg har kjøpt noe til huset og spør sønnen om det er fint , sier han bare : Mamma ... du vet jo at jeg ikke liker gammelt ;)Vi har ulike stiler .Han liker tro det eller ei japansk stil ;)Digga den stolen altså !!

Klemmer fra meg :)
( kjenner at jeg må på bruktbo snart ;)

Alven sa...

Hei :-)

Stilig stol :-) Kan du ikke bruke den selv da? den ville hvertfall ikke jeg levert tilbake :-)

Ønsker deg en strålende høstdag :-)

Datt sa...

Oh my God, hadde du prøvd å fått den inn på mitt rom hadde det gått myyye bedre!! hehehe... :)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ja, lite gränser men inte för många eller för tokiga...den stolen skulle jag absolut inte ha sagt nej till...men förmodligen hade min som sagt samma sak som din :-)

Må så gott, kram Lina

Odins lille hjørne sa...

Tenk unger altså.. hehe
Stolen er stilig!! Men men.. det er jo godt at man har sin egen smak da!

Som mine dager er sa...

Gutta har sin egen stil, Gunda. De testosteron-bombeme har ikke peiling på GOD smak ;-) Jeg snakker av erfaring. Jeg har prøvd å overføre min hvite og lyse stil over på 18-åringen, men han fnyser og vil gjerne ha svart. Ingen puter, ikke noe teppe på gulvet ... så hva blir det til da? Nakent!

Synes mor!

;-)

Klem fra Marit

Evami sa...

Tihi..Det kan være en "prøvelse" å bo med 3 gutter.Det er ikke bestandig de er enige med mamma´n sin nei...
Og det er vel bra det,jeg nyter at jeg har litt innflytelse på de enda:)

Ha ei strålende helg Gunda:) Klem Eva

KATE ♥ sa...

Kvitt deg allldri med den!
Den er RÅSTILIG!

Birds in the Garage sa...

Åjammen! Den er jo skikkelig steampunk den der! Dritkul!