Sider

lørdag 25. september 2010

More Space please !!!

Ikke bare eføy skal ihus men også alle de vakre pelargoniene som har stått ute i sommer !
Takk for eføy-tips forresten, jeg har tatt de inn så får vi se hva som skjer...

Og når det fylles opp her inne i vinduskarmene må noe annet vike plassen !
Har i hele sommer hatt min samling av viklerier,drivved i vinduene men nå må jeg kvitte meg med noe....

Jobber med saken , men iår blir det ingen høstutstilling for meg og mine malevenninner desverre men vi kommer sterkere tilbake med nye sprell siden ;)

10 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

nydelige pelargonier i sinkbaljer/bøtter. Og tenk på det utrolig fiiine høstværet vi har her i Trøndelag.
Du har så godt øye for motiv og vinkler, Gunda. Der har jeg virkelig noe å lære. Lærer litt av deg da.

God og avslappende helg ønskes deg med klem fra Trine:)

Tovepia sa...

Herlige bilder hos deg, som alltid. Jeg må vel også prøve meg på overvintring av pelliser for første gang.
Ha en flott lørdag og klem fra meg;)

ide-puffen sa...

Heia.
Pelargoniaene må jo også stå inne lyst og kjølig. Sett eføyen sammen med dem. Jeg har de i et lyst kjellervindu. Ellers hvis du skal ha de ute må du være rask å sette de i jord i hagen. slik at de kan "rote" seg litt før vinteren. Så tar du strie lett over el granbar. Litt vanskelig her i trønderlag om vinteren blir som i fjor/år :(

God helg videre snuppsi.

Klem

Hagen i Grubba sa...

Jeg hadde en ganske stor samling av duftpelargonier i fjor. Men i vinter var det så kaldt at alle, bortsett fra en, døde der de sto i kjelleren. Eller var det fordi jeg ikke var flink nok til å skvette på dem vann, kanskje? :(
God helg i finværet!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oj, vad de frodas!

Härliga alster, vilken fantasi du har :-)

Trevlig lördag, kram Lina

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

flott høststemning..
har også nettopp tatt inn pellisene, det er så store og flotte nå som de har stått ute...
liker headeren din, du får høyballene til å se søte ut..
klem og fin dag !
magny

Datt sa...

Skulle vel ikke være vanskelig å kvitte seg med!! ;)

Landcharm sa...

Ja, gi meg et tips dersom du selger noe viklerier igjen.

skjerstad sa...

Så artig at Eføyene fikk en sjanse ;) Blomster i sinkbøtter er helt topp , nydelig :) Jeg har rensket blomsterløker i dag , i morgen skal de i jorda ;)

Ha en koselig helg videre :)
Klem fra meg :)( har jeg fortalt deg at jeg heter Janne ? )

Anne sa...

Vinterforberedelser på din kant av verden, ja det er vel ingen vei uttenom desverre.

Det sies her at det kun var en grad er i dag tidlig, men kjærringa her hadde vel nærmere bastu under dyna si, skitt å di, slått ut av virus på denne vakre årstiden. Tenker du hvordan en kan miste alle sine krefter på null komme niks, ikke kjekt overhode, menheldigvis er det kanskje noe som forhåpentligvis går over.

En nyter alltid bildene inn hod eh Gunda, min egen lille helt du :-)

Anneklem