Sider

mandag 20. september 2010

Remember This..?

Husker dere "Drit i meg kassa" fra tidlig her i sommer? For å få ha grønnsaksbedet i fred tok jeg flott jord oppe i en jernkiste ved siden av... Det hjalp ikke stort, men da jeg planta noen små løk der ble kassa poppis merkelig nok ;)))

Nå ser denne jernkista slik ut... (Og her kan dere se forrige innlegg)
Full av grønne blader men er det virkelig Iris som jeg først trodde det var..?

DSC_0051

Vel, jeg "driter" vel egentlig i hva det heter, hva det koster, hvor jeg fikk det fra bare det ser ok ut !Og det syns jeg det gjør der ute akkurat no ;) Ønsker dere alle en frodig uke der ute, og ja jeg lover det snart skal bli interiør her inne til dere som venter på det!!!

19 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

nok en gang får vi herlige bilder fra deg, Gunda. Kista er fiiiiin den. Blir vel litt trangt for katten å drite der, kanskje.....?

Fin mandagskveld til deg fra meg.

Klem fra Trine

ide-puffen sa...

Her blir det vassing i sivet :)
Si meg har du satt mange løker i kassen? Bugner jo. KNALLTØFT da (ser jeg bruker den beskrivelsen stadig på innlegg hos deg, men det er jo DET!) Dessuten en riktig så morsom ide. Tenk deg urte og grønnsaks-kofferter rundt om i hagen. På høsten er det bare å lukke kofferten og så er det bare å færra te Mexico ha ha ha.

Interiør? Blir bra det og, men alt du gjør er fascinerende ute som inne :)

Have fun!

Klem

Tovepia sa...

Det siste bildet var direkte herlig!! Aner ikke hva som vokser hos deg, men det kan vel være det samme, for rålekkert er det uansett!

Nyt høstværet, det overrasket meg idag;)
klemmings;)

Tulip sa...

Drit i hva det er, flott var det iallefall:)
Og nå får ikke kattene plass oppi der uansett! hihi

Klem

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ha ha! Så kan det gå! Mycket trevligare än en kattlåda, om jag vore katt skulle jag vara mycket nöjd :-)

Trevlig kväll!
Kram Lina

Datt sa...

Den kassen er jo såååå kul! Og nok en gang får du fanga et konge-uttrykk på pus "Tror du jeg kommer til å drite DER?" :P
To dager til jeg kommer på besøk, SOM jeg gleder meg! :D

Miamor sa...

..frodige Gunda..ja ikke sånn feit og frodig da..men frodig og fargerik og feiende flotte Gunda...har såå sansen for deg og det som bor i deg..måtte bare si det....nesa mot trløndelagen på onsdag til søndag...kanskje jeg plopper innom.....miamorklem

Elisabeth sa...

Heilt fantastisk! ;) Ja, drit i kva det er! For det ser fantastisk ut! Og for ein ide da!

Ha ei fin veke...( for meg er dette like bra som interiør...:)

Ravheksen sa...

Smukt GundaM, og jeg glæder mig til indebillederne:-)

Landcharm sa...

Det er ikke annet å si enn at jeg digger det jeg ser!!

Ida sa...

Unikt og veldig stilig! :)

karin sa...

Jeg synes den kassa er helt rå!!
Jeg ler og synes det egentlig var en god ide og tenker du er en überoptimist!! Bedre å sette løk:) så ble det så fint også:)))

Mitt hvite hus sa...

Kjempestilig Gunda...

elsker det røffe stilen din =)

ha en fin dag der i Trødelag

Klemmer 0)

Randi sa...

Hva du ikke får til ...du har grønne fingrer du....
Syns kista var alt for flott til å bli en skittkasse for kattene...hihihi....tror de også syntes det.;-)

Sol, regn her...får se hva dagen bringer, må nok ut å traske en tur..

Go klem til deg

Hagen i Grubba sa...

Tør nesten ikke å si det høyt i fare for å fornærme noen, men dine bilder er noe av de fineste jeg ser i blogger :)

Sareptas krukke sa...

Du bergtar oss med bilder av ei kasse...
Med hånda på hjertet - "du er måske den endaste som får til noe slikt" (kjente svensken og dansken gripe inn...)
Catch the moment and enjoy...

Odins lille hjørne sa...

Utrolig hva du kommer på!! Ikke værst at du fikk katta til å drite i kista!!:0)
Ser ut som at det i allefall har fått masse gjødsel de løkene!! hehe
klem fra odin

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Det skal ikke mye til før det blir så annerledes og så lekkert. Det gjelder bare å se og å komme på ting - som du er en mester til, Gunda! Alltid inspirerende å komme hit til deg! Håper du har det bra, kos deg med onsdagen. Klem til deg**

Bird sa...

Så litt busted ut han karn på bildet der du:)