Sider

lørdag 18. september 2010

Vent på Tur !

Da har hagebenken fått plass inne på kjøkkenet og kattene sloss allerede om den beste plassen på skinnet... Om benken får bli stående får tiden vise ;)

Ser dere nøye på bildene kan dere legge merke til den svarte stolen der bak...Like sort som kjøkkenets "hvitevarer". Ser dere enda nøyere etter kan dere legge merke til sokkelskuffene som går helt ned til gulvet!
Kjempesmart og praktisk ikke minst ;)

DSCN9986

Benken står i åpningen mellom kjøkken og stue, ovnen er til venstre og ikke rart kattene fryder seg. Veggen som var her da vi flyttet hit fjernet vi fort, likedan alle dører uten praktisk funkjson i huset.

16 kommentarer:

GAWO sa...

:-) Ren og skjær kos på kjøkkenet ditt. Ikke rart det kan bli flere som vil sitte på de beste plassene. Køordning er kanskje det neste :-)

Tulip sa...

Hehe, så bra du følger ideen min om å vinterlagre ting inne...(Kan bli overmøblert her inne etterhvert!)
Tror jammen meg vi har like benker også!
Kjempefint ble det, og ser jo ut som dette er et eldorado for de fine pusene dine!!

Stolen var også megaflott:)

Kos deg denne lørdagskvelden!
klem klem

liven sa...

Så fint det er her da....koselig med benken!! Skjønner jo at pusen vil legge her :o)
Så utrolig smart med skuffer i sokkelen.....at jeg ikke visste om slikt da jeg skiftet kjøkken!!
Det var du som skulle hatt gjenbruksbutikk her.....har du ikke lyst å åpne en filial i Bergens området!!!
Om jeg ikke finner slik stokk noen sted får jeg sende noen på handling hos deg! Har jo sett at en del bloggere er kunder der :o)

ha en fin lørdagskveld Gunda

Tovepia sa...

Da har vi flyttet benk begge to idag, for jeg satte min under tak og fikk malt et strøk til:D

Skuffer i sokkelen så virkelig smart ut!!
Kos deg resten av helga og klem fra meg;)

ide-puffen sa...

Skuffer i sokkelen har jeg aldri sett før, men så praktisk da. Den stolen synes jeg du kan ta ned på butikken igjen altså.....så jeg kan komme å kjøpe den. Steikfin!
Kose katter. De er noen finurlige dyr, men jeg er dessverre allergisk :(.
Energien er tilbake her i gården. Åh så deilig. Håper den varer en stund.

Ha en knallgod kveld på Sjøddarn.

High five :)

Rita sa...

Det med skoffene har jeg aldri sett før, men så praktisk det må være ja;)Alltid artig med noe annerledes syns jeg;)

brudeblogg sa...

Hei! I dag reklamerer jeg for deg på bloggen min :)

Anne sa...

Oj oj, du forandrer du :-) flytter litt rundt, fra ut til inn og inn til ut :-) kjekt det da, at møbler får flere funksjoner og er til nytte året rund!! Her blir nok det meste stående ute du, også høvelbenken denne vinteren, for, skitt sann, har da aldri hatt tid til å behandle den slik jeg ønsker.

Dårlig vær ble ja gitt, men en tur ble det da i dag, i bil, med musikk på full guff, smågodt og Farris, he he Lit hverdagsluksus for ei husmor, som en annen råner, bare på andre veier, he he

Ha kjekk helg videre snuppa.
Klem fra Anne.

gult hus i svingen sa...

så fint det ble da. kjempepraktisk med skuffer i soklene. det skal kopieres når vi skal investere i ny kjøkkeninnredning.
Fin lørdagskveld videre.

Klem fra Trine

Bird sa...

Hyggelig å få en titt på kjøkkenet ditt- så ordentlig koselig ut!!

Randi sa...

Det var lurt, hadde hagebenken min vært helt hvit skulle jeg tatt den inn....men jeg gikk litt amok m høytrykksspyleren i går...og da kan jeg love deg det for noen flak...malingen sitter ikke så veldig godt fant jeg ut.

Han en flott søndag
klem

Solrosa sa...

Hei, søte! De kattene dine, altså! Den sorte og hvite ligner på katten jeg hadde da jeg var yngre. Den het Bast og var oppkalt etter en egyptisk kattegudinne. :)

Digger header-bildet ditt med rundballer. Eller traktor-egg, som jeg liker å kalle dem. Noen kaller dem elg-egg også... Jeg kjører mye innover for tida og har nytt høsten med korn og skurtreskere. Holder på å kjøre av veien, for jeg må jo bare se på de vakre skurtreskerne! :) Heldigvis ingen ulykker, da. Unngikk torsdagens lange køer også. Huff, sånne ulykker er skikkelig fæle.

Kommer sikkert innom til uka, må se om jeg får tak i noen småting til til bryllupsbordet. :)

God søndag!

Sola :)

skjerstad sa...

Så lurt å ta hagebenken inn :) kjempefint synes jeg , med skinn i syns jeg var tøft ;) De kattene dine er så søte :) Vi har en skogkatt som er svart og hvit (Langhåret ) Med det orginale navnet Pusi :) Vi fikk tak i katta i den gode tro om at det var en hannkatt , navnet ble John Berg ( sønnens ønske ) HI HI ;) Men så viste det seg at hannen var en hunn ;) Da ble det Pusi ;) Sånn kan det gå :) I den skrivende stund ligger hun i fanget og maler :) Hverdags kos ;)

Ha en super helg videre :)
Klem fra meg :)

Ravheksen sa...

Jeg er vild med din sorte stol - den er smart:-)

Turid sa...

For en god ide`- har akkurat maken benk, kjøkken og sau skinn har æ å!!
Kjøpe den der tvert-må bare vente til benken tørker -regner faktisk
i dag..fjorten dager siden sist!
Utover det -herlige bilder og innlegg , som vanlig!

Datt sa...

Hehe, priceless uttrykket på han kongen på haugen som tydeligvis vant kampen om den beste plassen! :P
Og den ble fiiin der inne!! :D