Sider

tirsdag 12. oktober 2010

Garden Green ;)

Ute hos meg er det friskt og grønt i et hjørne av hagen enda ;)
Klatreplanten Arkitektens trøst dekker hele lekehytta og nå blomstrer den med vakre, hvite ranker!
Bordet fikk noen lange, slanke utskudd fra den og gjorde straks bordet mer levende.
. .
Til vinteren blir jeg å klippe av endel av grenene og lage vakre kranser av de.
Arkitekt Kranser !!! Og idag fant jeg noe vakkert i en grøft et eller annet steds og de skal bli med på en liten fotoshoot om litt ! Nyt dagene , hilsen meg i Garden Green ;D

12 kommentarer:

Tovepia sa...

Du har den herligste hagen jeg vet om, og det inspirerer meg enormt!
Nyt kvelden og klemmer fra meg;)

Tulip sa...

Grønt er skjønt Gunda!
Nydelige bilder, av en hage fremdeles i flotte farger:)

klem

Havfruen sa...

Kanskje Arkitektens trøst kan trives her ved havet? Har plantet klematis ved portalen...men den ser heller skral ut etter hav-vinden....
Våren vil vise....
Du må da ha den herligste hage, uansett årstid.....
Nyt den.....og klem fra meg:)

Hjertedamas blogg sa...

Nydelig bord:DDD Herlig:DDD klemz

Anne sa...

Elsker den grønne fargen du også, min yndling vet du, både innomhus og utomhus det :-) Ike særlig trendy kanskje, men det driter nå jeg en lang masj i!!

Jøsses da, at en kan få bloggen i bokformat!! det visste jeg sannerlig ikke, og den dagen den Picasa kontoen begynner å fylles er vel det er veldig greit alternativ. Dyrt??? og kvaliteten sånn ellers??

Anneklem, helt grønn den også, å ja, fikk med meg litt av den `dynasti` greia, trøstes min...

Ravheksen sa...

En dejlig krog i haven har du der.
Glæder mig til at se dine kranse.
God onsdag til dig:-)

Fargevandring sa...

Nydelig grønnfarge på den stolen...hagen din ser ut som en oase uansett årstid. Her hos meg er det like kjedelig der ute, sommer som vinter. Får glede meg over dine bilder i stedet for å titte ut av vinduet:-)

francescbb@hotmail.es sa...

Excellent shots and blog!!! congratulations!!

Frank, Barcelona

http://balapertotarreu.blogspot.com

Heksedamen sa...

Vakre vakre bilder... Nydelig grønt!!!! Utrolig fine flasker :D

Datt sa...

You make green look great! ;)
Herlige bilder, kunne nesten lurt meg til å tro at det ikke er høst-død for alle blader nå om dagen... Sukk, som jeg savner sommer og varme!! :P

Randi sa...

hihihi...du e bare sååå god!! nydelige bilder!

ha en flott helg...til uka kommer vi innom en tur

go klem til deg

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Mysigt!

Häftigt med boken...kolla mitt blogg...jag är nog nästan lika stolt som du är *fniss:

Ha en underbar lördagskväll, kram Lina