Sider

søndag 10. oktober 2010

Got a Blog?Get a book !

Jippi, da har boka mi kommet ! Boka av bloggen ;)
Gikk inn hit og fikk kopiert den og sendt hjem i posten !
Så nå har jeg begynt å slette eldre innlegg for å få plass til flere sprell og idèer her inne.

Minstemann som har tatt bildene av meg på trampolina idag lurte på om jg måtte sitte og signere den men den finnes i bare et eksemplar da, selv om bloggen min var så stor at det måtte bli to bøker utav den ;)
Stikk inn hit du og om du har lyst på bloggen din i bokformat. Fin å ta med seg sammen med cv`n...

DSCN0452

Vel, det var det fra meg denne vakre oktoberhelga. Ha ei fin ny uke der ute alle sammen ;) Klem

28 kommentarer:

Havfruen sa...

Bloggbok er genialt:) Jeg har 2 stk for 2009, må bestille snart igjen.
Læne bilder av deg på trampolina, aldri sett en så flott stil før:))
Nyt kvelden, klemmings:)

Lise Dagrun sa...

Du ville blitt rik om du gav ut boka for salg!! Men for en herlig gave til deg sjøl, fantastisk!!

sigrid sa...

Stilig og kjempegod idé..

Ps: den toler tørke den planta ;-)

Evami sa...

Smart ide:) Herlige bilder:) En liten fotograf in spe,minstegutten din:) Natta....

brudeblogg sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Mitt lille hjem sa...

Så gøy!!! :)
Det vil jeg og...

Klem

nefertiti sa...

Hm - det var spennende, det må jeg sikkert prøve, jeg også.
Hva med kommentarene, får du dem med også?

GundaM sa...

Nefretiti-om du vil kan du ta med kommentarene også ;) Du bestemmer egentlig alt selv og kjempeenkelt!

ide-puffen sa...

Ai ai så kult. Aldri hørt om det før.....fersking ennå.
Må nok renske opp endel før jeg kommer ut i bokform he he.

Ny kreativ uke ønskes herfra.

sologbolig sa...

Så lurt !!
Fantastisk flotte bilder, det er nok ein god fotograf. Ha ei flott ny veke. Klem.

Tante Mimmi sa...

så kult!
Like kul (t) som deg!!! :)

Ramme alvor sa...

umm...sterk sol i dag? :) Kanskje ikkje dumt å gje seg sjølv ut, jo ferre eksemplarer desto meir ekslusivt :) Synd cyberspace ikkje har ubegrensa plass. Kor tenkje du å gjere det, lage ei liste og sende bøkene på rundtgang blant dine fans? ;)

Klem!!!

Ravheksen sa...

Tillykke - tillykke med bogen din.
Hvor er det en god ide.
Fine billeder din søn tager af sin mor:-)

FIOLINESBLOG sa...

GundaM,dette var et hett og godt tips,takk<3
Kule deg,så flotte bilder gutten din har tatt av deg...på trampolina! gleder meg over humor og lekenhet,liker det godt.
hverdagsklem

Sareptas krukke sa...

Gunda i bokformat - helt klart en suksess!
Print opp og legg ut for salg i bloggbutikken din;) - til inspirasjon for alle og enhver.
Ny uke med nye muligheter.. Turen går til Bruktbo - igjen. C U
Anita

Hagen i Grubba sa...

Forstår at jeg er ny i denne verden. Ante ikke at det fantes bloggbok heller jeg! Takk for hygglig kommentar på min blogg. Det ble 70 krabber, så hele dagen gikk med til å rense garnene. Heldigvis tar gubben seg av det, og enda hører jeg han synge mens han gjorde det ....... :)

Brigg sa...

Ja, det har jeg lenge hatt planer om å gjøre også! fin dagbok! Takk for link..jeg har ikke gjort det for gadd ikke lete etter link. hihi.. Men gundam-boken hadde jeg glatt lest! ha en fin mandag!

Marit -Tusenfryd sa...

For en god ide!
Den skal jeg studere nærmere:))
Flott hals du hadde fått bytttet til deg.

Elisabeth sa...

Kuuult! :) Alt er kuult! Bok, GumdaM og bilder! :)

Som mine dager er sa...

Åh så hoppende glad du er Gunda! Ikke rart, når man får sitt eget verk i bokformat.

Har vurdert det, men får vente litt til ;-)

Ha en flott dag.

Klem Marit

anneskreative sa...

Så spennende da Gunda,,,,,
Har du ikke tenkt på å legge den ut for salg,,,,?
Lykke til.
Klem Anne

Tovepia sa...

Har en slik selv fra forrige år, og bestiller en ny når dette året er omme; skikkelig artig å ha:)
Så herlige bilder av deg både her og under her, du er en sprek og flott dame som egner seg "på trykk" også:D

Kos deg og klemmer fra meg;)

Mandy Lou sa...

Gratulerer med bokutgivelsen. Det var virkelig en god grunn for å boltre seg på trampolinen. :) Å få bloggen sin i bokform er kjempesmart. Jeg har selv drevet og printa ut på vanlig papir, men det blir jo ikke så fint.

Tulip sa...

God ide, har sett andre gjøre det samme:)
Hmm...dette skal jeg sjekke ut:) Moro å ha til sine eldre dager!

GAWO sa...

Du har all grunn til å hoppe høyt. Bokutgivelse er jo en begivenhet
:-)
Slettens ingen dum ide. Kanskje noe til meg selv til jul? Jeg må se om jeg klarer å få det til.

Kathrine sa...

Smart, Gunda! Og så flotte bilder som sønnen din har tatt:)) :-D

Landcharm sa...

De bøkene om din blogg kunne jeg vireklig ønske meg. Gi beskjed dersom du "utgir" flere. Da skriver jeg meg på lista. Ønsker deg en fin helg!

Wenche sa...

Tack för tipset,det var en riktig bra idee, nu kan barnen få se bloggen de försöker å unvike. Jag kan gott förstå dem. Det räkker nog med å ha mig hemma med stadige nye infall og intressen och många bollar i luften.
Sonen verkar vare en given portrettfotograf.