Sider

søndag 17. oktober 2010

Hjelp, jeg er visst blitt trendy..?

Etter et innlegg fra den lystige damen her blir jeg opplyst om at jeg visst er blitt trendy ;)
Hihi, drivved er visst blitt stuerent et sted lengre sør...Men det har det da vel vært ganske så lenge nå eller ? Dessuten tror jeg noen bommer litt på hva drivved egentlig er...

Slik jeg ser det er drivved tre som lenge har ligget i vannet og duvet og blitt finslipt av vann, vær og vind . Bordet jeg har lagd av gammelt ubehandlede plank her er ikke drivved , men altså gjenbruksplank etter et 80 år gammelt sommerfjøs. Ja, bare slik at VG vet det ;)

Selv vil jeg nå kanskje påstå at det lille skapet mitt faktisk er mere et kastanjeskap enn et drivvedskap, hihi ;)
Har endel spørsmål om jeg selger tingene mine og nå fikk jeg lyst til å si at denne kurven min lagd av 100% drivved og vikletråd er til salgs! Send meg en mail og si hva du kunne tenkt deg å by, høyeste bud får kjøpe kurven !
Sjekker mail kl 21.00 ikveld, gunda.m@ntebb.no - god søndag til deg og dine!

12 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Det er nå lekkert da, og bruke gamle materialer om igjen:DDDD Fargesjateringene er bare så herlige. Tror jeg må begynne å lete etter noe nedrivningsmaterialer, så jeg kan få snekret meg et bord:DDDDD Klemz

Evami sa...

Kult å være trendy:)) Og lekkert gjør du det også...
Innhelg her,vanskelig å få med gutta ut! Kommer flere helger,mamsen synes det er litt deilig å slappe helt av ei helg også!
Nyt søndagen:) Klem Eva

Tovepia sa...

Ja, det er nok mye som blir kalt drivved:)
Som alltid nyter jeg bildene dine!!

Ha en flott søndag og klem fra meg;)

kari - carpe diem sa...

Bare innom og sier hei! Lenge siden jeg har lagt igjen noe kommentar, både her inne, og hos alle blogge-vennene mine generelt...vært veldig, veldig slapp på blogging i lang tid...
-her ute ved kysten er drivved et tidløst materialet, vi har jo tilgang så det holder!

skjerstad sa...

Tøff og røff denne kurva var ;) Herlighet , det må være mye jobb å lage en slik kurv .Men jeg ser deg for meg , Du koser deg med det :)Og det vises av bildene , flotte bilder :)Kastanjer er veldig dekorative også :)

En god klem til trendye deg :)
Ønsker deg en flott uke også !

Tulip sa...

Du skal ikke se bort ifra at bloggen din har vært en stor inspirasjonskilde for mange interiørinteresserte, og at drivved dermed er blitt akseptert:)

Det er jo gjerne sånn trender starter.
Noen setter det igang,gjerne flere år i forveien.....etterhvert kan man se disse tingene oftere og oftere i interiørblader, og det er først da resten skjønner at det er trendy!
Du har din egen stil, Gunda. Fortsett med det, trendy eller ikke! I like! Uansett!

sigrid sa...

Ja visst er du trendy..
Og flink..
Og kreativ..
Og....

Ha ein hærleg søndag!!

Havfruen sa...

Klart du er trendy:)) Nydelige bilder som alltid....det er nok ikke drivved alt nei....
Ha en fin søndag, klem fra meg:)

Bird sa...

Jepp jeg er enig!
Drivved er tre som er slipt av sjøen(helst havet), og personlig synes jeg det er finere enn slitt, værbitt tre- men hver sin smak- sikkert fordi jeg oppvokst i havgapet:)
God søndag;)

Randi sa...

men GUNDA....du har jo ALLTID vært trendy....Først ute med rust, først ute med drivved....og du, godt at du oppklare det med drivved kontra gjenbruk av plank...tror nok mange har rotet litt der...:-)

Ferdig med jobbhelg...e dag fri så to dager jobb...sååååååååå kommer vi innom:-)

go klem

asbjørg sa...

Forskjell på drivved og gammel værbitt plank,så definitivt,men fargene på begge er jo berre lekker!
Og de tingene du lager,er helt fantastiske!
God søndagskveld!!

Ole Mikal sa...

Hei ville bare si at du er veldig kreativ, og lager flotte produkter.

Vi lager, som du sikkert har sett produkter av drivved og gjenbruksmaterialer. Håper du anser oss i drivved.no som en av de som HAR forstått det.

Mvh
Ole
Drivved.no