Sider

fredag 1. oktober 2010

i veien...

Det er så innmari masse jeg skulle ha gjort, masse idèer og greier jeg bare ikke rekker for tiden....
Men masse annet kommer iveien ;) Men bare artige tinger da og noen nødvendige.

Slik som da lille Ippimor absolutt kom og ville være linselus under høstbladfotograferinga mi her en ettermiddag...
Ja, hun kom skikkelig i veien kan dere si ;) Bildene ble ikke som jeg hadde tenkt, men når jeg tenker for mye blir det vel ingen bra bilder heller egentlig...
Nei, nå må jeg ut og se på meteorol regnet på himmelen; ikke rart jeg er travel ;D

13 kommentarer:

anne - moseplassen sa...

Nydelige linselusa :) Hun gir jo farge og er riktig så skjønn der hun ligger, så ble motivet ett annet enn planlagt, men pøttsan ;)

Sareptas krukke sa...

Ønsker deg og linseluse;) en herlig helg full av inspirasjon og rekreasjon...
Du må se å bli kvitt denne forkjølelsen;)
Kos deg og enjoy - loppemarked i morgen?

Havfruen sa...

i veien?? neidu... hun er der hun skal være spør du meg:) noen er vakker uansett ønske for motiv..skulle ønske det var meg, hehe:)
Nyt kvelden og helga, klem fra meg:)

sigrid sa...

Ikkje alt vert som planlagt i dette rare livet vårt..
men ikkje alt er like ille ;-)
Kos deg med pusen!
Og alt du styre med...

God helg!

skjerstad sa...

Ikke linselus nei ;) Så fint med katta i bakgrunn atte ;)Herlig bilde Gunda Du er skikkelig flink til å ta bilder , fin inspirasjon :) Vi googler og googler meteorregn , men kan ikke finne det , ser ikke heller :( Vi er veldig fassinert av det fenomenet :)God helg til deg fra oss på Skjerstad ;)

Hepp !!

Tulip sa...

Hehe,ja det er ikke alltid man får det motivet man har tenkt. men dette var da ikke en dårlig erstatning:) Nydelig den pusen din!

Evami sa...

Lille Ippi er jo perfekt som høstlinse lus med den flotte gyldne fargen sin:))
Så lenge forstyrrelsene er av det morsomme slaget, så er det gøy:))
Kos deg i det flotte været:) Heldige er vi om dagen:)) Klem Eva

Anne sa...

Ippimor har da høstfarger finer enn dine blad kan du se, hørte du ikke hun sa det??

Anne sa...

Bra vi til våren kan treffe en dyretolk som kan lære deg litt!! he he Mens jeg undrer, hvordan er det med Heidis blogging om dagen???

Ravheksen sa...

Åh, hvor jeg kender det, GundaM. Tiden rækker slet ikke, til alt det jeg gerne vil nå. Rigtig god lørdag til dig og dine:-)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Ippi er den fødte modell, tenk om vi mennesker kunne vært like naturlige! Om du ikke er frisk fra forkjølelsen ennå, så må du ha en riktig god bedring - godt med helg! Klemmer**

Heidi sa...

Arti med kreative sjeler, og spesielt din stil liker jeg! Klem tilbake fra nord!

Beate sa...

He he, høres kjent ut med en sånn linselus ja :) Men det ble da noen flotte bilder alikevel, om de ikke ble som du hadde tenkt :)