Sider

torsdag 7. oktober 2010

Litt om Jesus, Kathrine og meg...

Ja, hva skal en egentlig skrive om en dag som dette..?
7 oktober og favorittnaboen min fra da vi bodde byen fyller år akkurat idag!!!
Hurra for deg Kathrine ;) Nå har jeg lyst til å mimre litt her...
.
Husker du da vi tok en av våre turer til den herlige plassen ved elva..? Der jeg , av en eller annen grunn forelsket meg så totalt i dette jesusbildet med den herlige ramma...Siste gang vi var der turte jeg spørre deg om hva dere skulle med bildet..? Nei det skulle da bare henge igjen til neste eier...Da bare måtte jeg si at da var det kanskje like greit jeg fikk det selv om det kanskje ikke var min stil ;) Og nå henger det da her!
Det gamle trauet jeg har festa en vegglampe på fikk jeg og fra deg !
Gratulerer med dagen HageKathrine, savner turene med deg og latterkulene ikke minst.

11 kommentarer:

Landcharm sa...

Bildet var fint det, og opphenget av lampetten er jo slik som bare du kunne få det til herlig! Ønsker deg en fin dag.

sigrid sa...

har flott måte å hedre dine venner sine bursdagar på :-)

flott bilde
stilig lampe som heilt sikkert ingen andre har ;-)

Turid sa...

Du e`no bare go`- både når det gjelder å sette sammen skatter , som bare kler hverandre , og når det gjelder bursdags hilsner!
En flott dag te dæ!

FIOLINESBLOG sa...

Gunda,du gjør meg glad:)
Hva blir ikke bursdagsbarnet?Gratulerer til henne og til deg som er så god:)

Kathrine sa...

WOW! Kjære vene du! Hahaha..Jeg og Jesus, og du..hihi.. Skulle da bare mangle at du fikk Jesusbildet av meg, men angrer kanskje litt på de flotte, gamle knivene du fikk(?)Men dem fortjente du jammen, Gunda!Og trauget også:)
Rørende innlegg av min favoritttusenkunstnerdame:)) Flytt tilbake!
Å ja, jeg husker. Hadde ikke jeg glemt nøklene en gang også da,) Ikke siste gangen, herlighet..Men kaffen smakte godt.
Tusen takk for gratulasjonen og ikke minst blogginnlegget, kjære Gunda!!
KlemKlem:)

Solveig sa...

Så tøft det ble med trauet og lampetten! Du er deg selv lik med flotte påfunn og kreativitet!
Fint bilde også - og fine ord fra en god venn til en annen:o)
Ønsker deg en flott torsdag.
Klem fra Solveig

Evami sa...

Mange gode venner som har bursdag om dagen:)
Flott Jesus bilde,får litt sånn oldemor minner om det jeg:) Og for en herlig lampett,så kreativ som du er!

Ha en trålende 7 oktober:) Klem EVa

Sareptas krukke sa...

Litt av en bursdagshilsen...
Nydelige bilder (igjen), til inspirasjon for amatører som ennå ikke har giddet å lese bruksanvisningen på sitt canon 405?
Dvs. meg;(
Gratulere med dagen til Kathrine fra meg...
Grip kvelden;)

Anne sa...

Ohoi, så mange gode venner du har, får det travelt du Gunda bare med å lage bursdagsinnlegg :-)

...Jesus ja, du trenger ikke en buddha figur vel??? har en på loftet...

ASSA sa...

Ønsker deg ei riktig flott helg!

Brigg sa...

Hei Gundam!! Lenge siden jeg har skrevt noe her, men betyr ikke at jeg ikke er innom:-) Men du! har du mail? vil gjerne spørre deg om noe...:-)