Sider

fredag 8. oktober 2010

Reklame !

Javisst har jeg fått tak i meg et lite sink badekar og det ble selvfølgelig okkupert av noen med litt mindre rumpe enn meg... Denne herligheten fikk jeg til halv pris hos Kirsten ved Byhaven Blomster, Trondheims flotteste og mest oppdaterte blomsterbutikk ;)

Og så disse to herlige, rustne fugleburene da...
Ja, jeg måtte kjøpe meg begge størrelsene og det var hos Marit på Malviksenteret jeg fikk tak i disse to!!! Marit driver og med blomster, me like ;)))
Og Marit hadde senterets mest sjarmerende butikk syns nå jeg !

Så har du lyst på et sink kar eller et fuglebur eller to, så se om du finner disse to herlige blomsterdamene!!! Endelig helg, nå skal jeg finne sofaen og besøke mine favorittbloggere det er det lenge siden jeg har gjort nå føler jeg.
God helg alle!

19 kommentarer:

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Nydelig. både bilder og det på de. Alt i sammen;)
Må du ha en deilig helg.
Klem:)

Havfruen sa...

Gu`bedre så herlig bilde av balja med pus i:))
Flott balje og nydelige bur, likte de veldig godt:)
Ligger an til bytur snart..da må jeg får besøkt noen go`butikker!!
Vin i godstolen her, fredag er delig!!
Ha en nydelig helg, klem fra meg:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

God helg til deg også, Gunda - det var jammen meg vakre saker du har fått i. Enig med deg ang. Byhaven Blomster, der er jeg ofte. Må på Malviksenteret en tur også, skjønner jeg. God helg til deg, kos deg i dette herlige høstværet! Klem**

karin sa...

Spesielt vakre var de fugleburene da Gunda!!
Herlige bilder tatt i et flott lys!
Ha en fortreffelig kveld:))

Hjertedamas blogg sa...

For en herlig balje:DDD Er ikke sikker på at min stump hadde fått plass oppi der, men nydelig er den:DDDD Jepp, jeg er sikker på at Gubben hadde klart å lage en like fin stige:DDDDDD Klemz

Mitt hvite hus sa...

heldiggrisen Gunda... et slikt badekar ØNSKER jeg meg veldig..

Nydelig.. så deilig for pusen å få et eget badekar da.. sikker på han vil elske det..

kjempeflotte fuglebur også.. nyt helgen
Klemmer

Som mine dager er sa...

Ja dette var dagens reklame for en fin butikk. Var der åpningsdagen og da så jeg også de fine fugleburene. Men det ble ikke handel, dessverre. Det byr seg forhåpentligvis flere sjanger.

Og bare lån bildene av vindus-skapet hos Containergirl. Husk bare å linke ;-)

Ha en fortreffelig fredag.

Klem fra Marit

Magnys Lille Krinkelkrok sa...

ååhh eg vil også ha!! nettopp dette liker vi!!
ha en fin-fin helg, klem¨¨*

Evami sa...

SÅ flotte bilder:) Du er ås flink å få fram stemningen i bildene dine:)
Og blomsterbutikken på Malvik-senteret er bare så fin,men for meg med små unger så har jeg forelska meg i Junibacken:))

Nyt helga:) Klem Eva

Sareptas krukke sa...

Da skal jeg finally ta helg. Har vært på Verdal for å hente varer - puh, men det var verdt det. Fikk med et nyyyydelig skap. Skjønner ikke hva det er med meg og skap . I simply love them!
Herlig badekar, men jeg holder en knapp på stampen din;)
Kos deg i helga. Klem:)
Anita
PS! Stolen er smuglet inn i huset, ble godt mottatt av guttene - stor som "liten"...

Kathrine sa...

Flott reklame da! Ippi tar kaka, men så flotte fuglebur da, uten fugler i heldigvis:)

Her synker jeg sammen snart, en blir myk av mørkt, sterkt øl(husker du, på hytta? hi..)

Ha en fin fin kveld, Gunda!

Klem:)

Datt sa...

Hehe, kongen på haugen! (Eller, i badekaret... hehe...) Søting altså!! Og jeg digger de burene! Har vært et par runder på senteret jeg også, men med mannen på slep, så ikke veldig mye tid på slike butikker... :P

Fire Hjerter sa...

Så stilig badekar og det ser ut til at kattepusen har funnet seg godt til rette. Stemningsfulle bilder.

Tulip sa...

Jøss så flott det var.
helidge du!
god helg!

skjerstad sa...

Hello :) Å så koselig at du nevner disse blomsterbutikkene :) Jeg liker blomsterbutikken til Marit veldig godt , den på Byhaven har jeg bare sett utenfra , ser så kul ut ;) Den må besøkes :) Vakre bilder som alltid ;) Nå har jeg kommet inn fra Bålplassen , bål og rødv.. KOS ;)

Ønsker deg en superfin helg :)
GOD klem fra Janne :)

Ravheksen sa...

Et herligt zinkbadekar. Jeg har selv fået fingrene i et, men det er lidt større. Lægger et billede af det på min blog. Rigtig god lørdag til dig og dine:-)

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Sötaste kissen :-)
Charmiga burar, så snyggt med rufft och rostigt!

Ha en jättetrevlig lördag, kram Lina

Landcharm sa...

Takk for hyggelig hilsen. Fine innkjøp du har gjort - passer hos deg. Nyt søndagen videre!

Datt sa...

Ja, lån bildet, bare koselig det! :)