Sider

tirsdag 5. oktober 2010

Rusty as Me ...

Jeg kjenner en jente som om mulig er enda mere Rusty enn meg...
Idag har jeg lyst til å invitere henne hit på sjokolade, trukket med bladgull, et glass vin og masse tente stearinlys nede i kjellerstua...

Da skulle vi mimra om en Londontur der koffertene ble fulle av rustne bokser og lysestaker...
Vel, minnene har man da enda og boksene har ikke rusta helt istykker ;)
Gratulerer med dagen Anne!
(Melder så på mine rustne bokser til Nib`s loppekonkuranse)

20 kommentarer:

Tulip sa...

Koselig hyllest til din "rustne" venninne!
Flotte bilder:)

Kos deg videre i uka, Gunda!

liven sa...

Så koselig!!!

Evami sa...

Koselig:)) Da hadde skravla gått:)) Hurra for Anne:))

skjerstad sa...

Så trivelig det hørtes ut ;) Du kan å ta vare på vennene dine :)Hipp hurra for Anne :)

Ha en fin kveld :)
Klem til deg fra Janne :)

Tommy Andre Nekkoy sa...

OMG - så koselige bilder. Jeg kan ta og føle på den "gamle stemningen" de gir meg ... Well done

anneskreative sa...

Høres veldig koselig ut,,,,,rusty er lekkert.
Kos dere.
Anne

sigrid sa...

Flott at eg tolka ANNE rett..
Tok sjansen på det..
flotte rusty bilete, lykke til :-)

gult hus i svingen sa...

gratulerer med dagen til Anne. heldige Anne som har deg som venninne. Fine bilder fulle av stemning fra deg igjen, Gunda:-)

Flott uke. Kanskje vi treffes;-)

Klem fra Trine:-)

Hjertedamas blogg sa...

Helt fantastisk lekkert de kontrastene mellom det hvite og det rustne:DDD elsker det:DDD Klemz

Elisabeth sa...

Gammel kjærlighet ruster aldri! :)

Ha ein finfin onsdag:)

Landlige Hjem sa...

Nydelig!!♥ Elsker kontrastene og rust er bare så LEKKERT!♥
Nyt morgendagen ;)
Klem Anki

Mitt lille hjem sa...

Så koselig!!!
Lenge siden jeg har fått tittet innom...
Veldig kjekt å se på tidligere innlegg også :)
Håper du har det bra!

Klem Christine

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så fint bilde... kos dere masse sammen..

klemmer =)

Megan sa...

Rusty maybe, but still going strong! ;)

Ha' en flot omend lidt rusten dag!

Klem

Anne sa...

Åååå nå gråtes det en liten skvett Gunda :-) takker bukker og neier dypt!!! og rust-tur skal bli til våren, sann mine ord. To forslag i hodet faktisk, he he

Hagen i Grubba sa...

Du må være en god venninne! Hørtes bare så trivelig ut.

Landcharm sa...

Det hørtes utrolig hyggelig ut, og det er nok mange av oss som kunne tenkt oss å sitte der...

Kathrine sa...

Kos dere,)

Li/Småtingene sa...

Så skjønne bokser!! Herlige rustne! Ellers mange nydelige bilder på bloggen din! :-)

Ha en fin kveld!

Huldra sa...

Deilige varme toner! Likte veldig godt rusten mot det grå treverket ja. :)