Sider

søndag 10. oktober 2010

Verdens herligste fotograf !

Idag har jeg vært på fotoshoot hos verdens kuleste fotograf; min sønn på straks 12 år !
Grunnen til bildene får dere i neste innlegg og ja jeg klarte være blid på alle bildene og det er ikke så rart da med kommentarer underveis som f.eks:
-Mamma, se dit så lurkikke du hit - Ikke fullt så brett et glis da, det er lissom itj heilt dæ -Bæsst me brilla på..

Legg merke til min vakre "krage" Den har jeg bytta til meg fra Karin i bloggen her !
Hun fikk seg et lite kattehus av meg ;)
Og om du kikker ekstra godt på bildene, legger du kanskje merke til de vakre sølv-vingene jeg har i ørene ! De har jeg kjøpt her av en trivelig jente som bor i Tønsberg og som jeg var så heldig å få treffe forrige helg !
Og ja, nå er det slutt på å reklamere for andre, i mitt neste innlegg er det fokus på meg og kun meg, hihi. Det er vel det dere er interessert i dere som er her inne og lurkikker....?

25 kommentarer:

Megan sa...

:)
Jeg griner og på dansk betyder grine altså at le. At flire, hedder det vist på norsk!? ;)
Og så er min kommentar startet helt kaotisk og usammenhængende og ...nej, det bliver ikke bedre!

Men du ser godt ud med briller, krave og øreringe! Det gør du!

:) :) ;) Klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Dæggern, det var en proff fotograf, gitt - flotte bilder! Fin modell også - og så langt hår du har fått! Du må hilse sønnen og si jeg er imponert, han har helt klart et talent. Og så må du ikke glemme å søndagskose deg! Klem**

GundaM sa...

Det lange håret skyldes rettetanga...ellers er det jo litt mere rufsete da ;)

sigrid sa...

Flotte GundaM..
Du kan vere stolt over SÅ ung og proff fotograf son..
Min yngste er også 12 og det er hans fotoapperat/videokamera eg brukar..
Så spennande då, gler meg til neste innlegg..
Ja, du var/er fine altså :-)
Ha vakker søndag!

Havfruen sa...

Flotte bilder av deg:)) Kraven var nydelig!! Må inn å se på den bloggen.
Sønnen din vet å få mor til å posere:) Han har teket!!!
Nyt søndagen, klem fra meg:)

Laila -Karin sa...

Så flotte bilder av deg.
Flink sønnen din.

Kragen var nydelig.
Klem

KATE ♥ sa...

Så flott du er!
Og det er lurt å lære opp den yngre garde, så får de mye gildt framover.
Klem
Jeg har også bilde av vedlag hos meg i dag:)

Hjertedamas blogg sa...

Flotte bilder av en flott mamma, tatt av en tydelig begavet fotograf-sønn:DDDD Og kraven var nydelig den:DDDDD klemz

Lise Dagrun sa...

Ja, jeg synes det er mest spennende å lese om deg og dine krumspring, MEN tåler godt litt reklame for andre også. Spesielt din flinke fotografsønn! Mon tro om han har arva noe fra sin mor?...
Hilsen fra en lurkikker i Rindala.

Sareptas krukke sa...

Som mor så sønn...
Ser at sønnen har arvet fotoshootgenene til mamaen sin;)
Nice hairstyle...
Her har vi returnert etter en herlig høsttur. Kjøttkaker på menyen...Her skal det koses;)
Anita

Synnøve sa...

Hei
Du er en flott dame:))
Ha en fin søandag

Mandy Lou sa...

Så fine og artige bilder av deg! Veldig glad jeg tok turen innom for å lurkikke. Ha en fin søndagsettermiddag!

Therese ❦ Fjellrosa sa...

Så spennende å se hva det neste innlegget ditt handler om :) Flotte bilder tatt av sønnen din, også er han bare 12? Bøyer meg i støvet...

Tulip sa...

Wow, for en flink fotograf:) Men han hadde da en riktig så fotogen modell også da!

nydelig krage, den har jeg aldri sett før. lurt og lekkert:)

ide-puffen sa...

Litt av en fotografspire ja. Men fint motiv også da snuppa he he. Helt greit med reklame for andre når du liker det du reklamerer for.
Og jeg smugtitter og står for det ha ha ha. Forresten smugtitter jeg ikke ettersom jeg skriver dette ;) Det hadde i grunnen vært kjedelig for deg og meg om ingen titten innom oss heller.
Ha en snaijsen ettermiddag.

Til neste gang
Hei og hopp.

asbjørg sa...

Så flotte bilder da!Skikkelig proff fotograf!Fin krage og ørepynt!
Venter i spenning på ditt neste innlegg!
Ha en fin kveld!

Evami sa...

Så flink da:)) Artig at han vil prøve, og enda mere gøy for han at mamma stiller opp som velvillig og flott fotomodell...
Flink er han...
Ha en flott søndagskveld:) Klem Eva

Nenne sa...

TØFFFT:-))
Superlekre bilder, kjempeflink fotograf da, han har jo talent, men lettere med så flott modell også da!!!!!!

go søndagskveld. klemmmmm

Solveig sa...

Tusen takk for kjempekos kommentar, snille du! Den både varmer og inspirerer:o)))
Så herlige bilder av deg( med like herlige kommentarer!). Skikkelig profft ble det jo!
Nydelig krage - slike varmeplagg elsker jeg, frostpinn som jeg er:o)
Du inspirer stadig - aldri kjedelig her hos deg. Lærer alltid noe nytt om både ett og hint, jeg:o)))
Ønsker deg en fortyllende uke.
Klem fra Solveig

Mitt lille hjem sa...

Vakre deg :) Så koselig tid med gutten sin!
Og flink er han! Flotte bilder dette!

Ha en fin kveld!

Klem Christine

Datt sa...

Var jeg ikke akkurat inn på et innlegg om blogg i bokform?? Hmmm... Jaja, likte i alle fall den, og skal lagre linken! :)
Så fint innlegg på Containergirl, tuuusen takk, blir reint stolt her jeg sitter jeg!! :D

Landcharm sa...

Når motivet er bra, så blir fotografen bra. Artig å "hilse" på deg. Vi ser gjerne på mer...

Trude sa...

Flotte bilder av en flott dame...og en like flink ung mann!!

Som mine dager er sa...

Så fin du er Gunda, og som håret ditt har vokst (hvilket betyr at det er lenge siden sist jeg så deg).

All honnør til den unge fotografen - dette har han taket på.

Alt er så DEG i dette bildet, kragen, brillene og det gode smilet.

Ser fram til å lese neste innlegg ;-)

Klem Marit

Minnelita sa...

Arti å ha en medfotograf i huset da!! ;) så blir man med på noen bilder selv også. Har bestilt mæ kragæ da. Va sååå fin sjø.. Klæm fra hermegåsa... Natti natt! ;)