Sider

tirsdag 16. november 2010

iIiiiik !

It`s a Bug in my living room !!!

But it fits ;D

15 kommentarer:

Ceropegia sa...

NICE!!;)

Havfruen sa...

Stilig:)) Men ikke noe å iiiikè over:))
Ha en fin kveld Gunda, klem fra meg:)

Sareptas krukke sa...

La humla "surre" og minne om en sommer som var, og som kommer...
Her er det gresshoppa som rår;)
Ha en super kveld.
Klem fra Nitn

Mitt hvite hus sa...

Stilig... si meg har du laget dette selv eller ???

liker det bordet ditt jeg..det er vel et bord..??

Nyt kvelden..

Klemmer

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

herlig ...ja den passer inn.
klem...ellen

Heksedamen sa...

knallfin!!! Har en slik med øyenstikker jeg fikk av søstern min til jul i fjor!!! Elsker den :D

asbjørg sa...

Så herlige bilder,også i innlegget under!

Tulip sa...

Uææh...
men kul var den!

Vinkveld du og jeg, ja det hadde vært noe!! Thihi!!klem

Datt sa...

*Hyyyyl* *Klask*
Ventnålitt! Kul jo!! ;)

Sagt Med Hjertet sa...

Gunda...få se mer av stuen din. ;-)
Ser at du lever som du lærer, men vil se mer.

Alt godt!

sigrid sa...

Så flott ;-)

Anne sa...

Utrolig godt at en så bilder uten julepynt sier nå jeg, ALT annet er velkomment :-)

Bird sa...

så søt flue! skulle jeg ha sagt......:) har ikke mye til overs for bugs, men joda- ser at den passer inn!!!:) like kul som eiern;)

Ravheksen sa...

Hvor er den fin, og du ved da, hvor du har den:-)
Rigtig god onsdag til dig.

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

S T I L I G! Ikke mer å si om den saken:)