Sider

tirsdag 9. november 2010

Jeg gikk en tur i skogen . . .

Jeg gikk entur i skogen og søkte skogens ro - der kom jeg ut på myra, hva fant jeg der mon tro ?
Ho ho, ho ho, ho ho ho ho ho ho. Ho ho, ho ho, ho ho ho ho ho ho....
.....
Den lå som om den venta på lille, rare meg. Jeg gjemte den i sekken så bars det hjem igjen.
Hi hi, hi hi, hi hi hi hi hi hi. Hi hi, hi hi, hi hi hi hi hi hi....
..........
Nå står den her i stua og kikker seg omkring-
Jeg sitter her og blogger men sku`gjort tusen andre ting......
Ko ko, ko ko, ko ko ko ko ko ko. Ko ko, ko ko, ko ko ko ko ko ko ;D

DSC_0031

Å, så vakker den steinen er...Lykke ;)

30 kommentarer:

Tulip sa...

WOW, en meteoritt kanskje???
Hva pokker skal det ellers være!?

klem

GundaM sa...

oj, det hadde jeg ikke tenkt på gitt ;)

Ildergreien sa...

En Stein,- Steinar....

Det er egentlig litt synd på han Steinar på nynorsk. Vel, uansett gratulerer med ny stein.

Sexy Sadie

GundaM sa...

Nemen, Sexy Sadie!! Er den Ildergreia deg.....
å si jeg har lurt litt på den ja ;)

Kan forsikre deg om at Steinar har det bra , hihi

Anne sa...

Hvor har det vært vulkanutbrudd?? for i mine øyne ser den steinen vulkansk du, lett? eller tung?

Uansett, pur glede er det å finne noe en kan klemme til sitt bryst som om det var gull, juhu

Evami sa...

Det ser nesten ut som en munke/madonna/helgen-sten:)
Skjønner at det er pur lykke ja:))
sov godt:) Klem

GundaM sa...

Anne- den er tung og den er fra myre like oppi høgget her jeg bor ;)

Eva- da ser du det samme som meg!! selv om jeg gikk ifra den første gang jeg så den...Måtte gå tilbake helga etterpå og lete den opp igjen ;)

skjerstad sa...

jeg syns den ser ut som et troll med stor sekk på ryggen :) Hvem er det som tramper på min bro ?!!

klæmma fra Janne

sigrid sa...

Så fin!

Og så stilig dikt då...
Sit her visst og bloggar eg også..
Og skulle gjort 1000 andre ting ;-)

God natt!!

sigrid sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Minnelita sa...

Det er et bittelite troll som ikke rakk å gjøm sæ for sola!! ;

gult hus i svingen sa...

nydelig stein ja:) Fint stlleben og nydelige bilder med artig tekst:)

Klem fra Trine:)

karin sa...

Lykken er å glede seg over de små ting, hihi!
"The thing" var vakker!!det har du rett i, kanskje det er jernmalm?

Ravheksen sa...

Hvor er den fantastisk og lidt mystisk. Jeg tror, den har skjulte kræfter - gode. Ellers havde du ikke fundet den:-)

Lineca sa...

Ser ut som engammel krok som bøyer seg av vekten av vend børa på ryggen. Herlig stein. Veldig spesiell. Jernslagg?

Wenche sa...

Underbar sten, tror også att det är ett troll som träffas av solen,visse krymper ju då.

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Sten är vacker, men plåtaskarna är ännu finare, my cup of tea :-)

Ha en trevlig dag!
Kram Lina

Mitt hvite hus sa...

herlighet så vakker da.. bare du som har øyne for slikt.. nydelige bilder


klemmer 0)

Elisabeth sa...

Du er berre heilt herleg! :)
Det er vel det ein kan kalle ei enkel glede! :)

Stilig forresten!

Klem

sibre sa...

Det er nok malm-slagg, har funnet lignende ved hytta jeg også, har vært malmutvinning i dalføret for riktig lenge siden :-)

Datt sa...

Ahh, lykkelige grønne jula di! :)

Monicas hage og foto sa...

Kjempefin:) Ha en fin kveld. Klem

Dorthe sa...

Sikke en flot sten:-) ligner næsten julemanden, og sådan en kan man bare ikke lade ligge tilbage i skoven:-)
Rigtig god aften
Kram Dorthe

Alven sa...

Hei :-)
Så artig figur :-) Ser ut som ett par som står tett :-) Kunstverk :-)


Ønsker deg en flott helg :-)


Klem

Kathrine sa...

Ser ut som en slaggstein. Vi har mye på hytta, men de er mindre. Det var sikkert malmutvinning på myra i gamle dager:))
Fiiin!

:)

Randi sa...

utrolig vakkert!! ser ut som en kostbar skulptur. Engel eller en madonna.....pokker veit....men vakker er den.

Håper du har flotte kreative dager min venn

go klem

karin sa...

God helg du å sjæf!! hihihi

Hege sa...

Den var råkul :-) Du er heldig!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Den va bra fin - og den ligner veldig på stener vi kan finne i bergene rundt hytta, faktisk - oppi bøgda, du vet. Så jeg tror ikke det er meteor, heller en eller annen slags bergart. Men, who cares - pynter opp gjør den jo uansett! Ha ei fin uke, Gunda! Klem fra meg**

FIOLINESBLOG sa...

heisann,for et troll:)
er det stein fra lava? morsom form og utrykket er jo så fantasifullt....
fioline hilser deg<3
ps synd jeg bor så langt unna alled de kule tingene hos CONTEINERGIRL,elsker bloggen:)