Sider

mandag 29. november 2010

Julebord - atsjoooooooooooo

Her kommer bilder fra det ferdig pynta julebordet jeg fikk pynta til museet sist helg .
Utstillinga var ment som en liten oppkvikker der ute i fjøs gangen før de kom inn til resten av jule messa.
Gøy, men du så kaldt der i trekken fra døra; Atsjooooo

Masse positiv respons men jeg var ikke forberedt på oppmerksomheten mine rustne kranser ville få og ble litt satt ut da flere var interessert i å kjøpe de... Spesielt hjerte kransen falt flere for og det er jo artig da !
.....
Bordet før eplene og nøttene kom på bordet kan du se bilder av her i Containerbloggen ;)
Nå er to uker med intens jobbing på flere forskjellige arenaer over for min del og jeg er nå klar for å adventskoooose meg, men først må jeg skru sammen et par eplekaker med nøtter til Containergjengen min som er så snille og plukke fram rustne duppedingser til meg ;)

28 kommentarer:

Megan sa...

Det er bare flot! Jeg kan li'! :)

Kommer du forbi og pynter mit julebord?

Klem

ennahs lille hjørne sa...

Wow, så lekkert :)
Skjønner godt at du fikk respons på dine kreasjoner!! Jeg synes de lysestakene er unike og utrolig vakre!! Kos deg i adventstiden!

Kathrine sa...

Takk for sist! Det var jo kjempeflott bord, men skikkelig kaldt fra døra ja. Skjønner godt om du nyser.

Kransene var råflotte!
Du skal få masse rusne duppedingser av meg du, bare jeg får henta de da..

Ha en fin fin kveld der opp i lia:)))

karin sa...

Så flott det ble Gunda!!!
Jeg fikk dessverre ikke tid til å komme å se, satt på julemesse i helga vet du:)
De rustne kransene dine var superdupre!!

agnicy sa...

What a great table!!! And crown too! I saw your blogg Continer girl- I like it, but the toilet is ugly!!!!
Have a nice week!!! By-Ag

Elisabeth sa...

Herleg!! :) Du er berre ein kunstnar av dei sjeldne! Du impnerer stadig. (Eg og vil kjøpe hjertet ditt! Det er no berre heilt rått!! )

God klem

Tovepia sa...

Hadde ikke fått med meg dette helt jeg, men sannelig har museet spurt rette kvinne!!
Kjemperått julebord, og jeg skjønner godt de vil kjøpe dine kranser, du er kreativ til gagns, og jeg fryder meg ved synet!!
Kos deg nå med advent og klem fra meg;)

Lise Dagrun sa...

Prosit!
En superkreativ oppkvikker i beste GundaM- stil, sjølsagt faller det i smak!! Og det er bare å starte storproduksjon av rustne kranser, de er fantastisk fine.

Ønsker deg ei kosekreativ adventstid!

ide-puffen sa...

Superdekoratøren Gunda!! Fikk litt "Vårre jul" følelse her...som er yndlings julecden min forøvrig. Ingen over, ingen under...du og Rotmo altså he he he.
klemmer

Evami sa...

Så utrolig lekkert Gunda:) Rå stilig var det:) Ikke rart at folk er interesserte i det du lager, for du er jo kjempeflink:)
Så gøy å bli intervjuet av Dagbladet og at de har med seg en så dyktig fotograf:) Spennende, gleder meg til å lese:)
Kos deg masse disse roligere dagene:) Klem Eva

Ida sa...

FOR et blikkfang.
En flott velkomst dette.
Du inspirerer! :)

Kos dere med eplekake!

Skarven sa...

Fantastisk fint bord du har pynta. Men jeg forelska meg heeeeelt i den der grønne strikka kofta som henger på en av stolene foran. Du skulle ikke tilfelsigvis vite hva den heter og om det finnes oppskrift, slik at jeg kan få strikket en sånn....;)

Datt sa...

KNALLkul oppdekking altså, digger den! Den er så "Gunda", røft, tøft, kult og fint! :)

Mitt hvite hus sa...

Bare helt rått Gunda... skjønner godt de faller for de herlige rustne kransene dine...

hvor atr du alle ideene dine fra... du imponerer meg stadig.:

klemmer =)

FIOLINESBLOG sa...

Gunda,du er best<3
Fantastisk flott utstilling du/dere har laget. Hva med utstillingsdesigner som tittel?
fiolinevarm klem til kalde trøndelag<3

Tulip sa...

Så gøy å få lov å utfoilde seg kunstnerisk:) Dette er noe du kan, Gunda, så jeg er ikke det minste overrasket over responsen diu fikk:)
klem

Loppeline sa...

Utrolig lekkert og kreativt!! Så flink du er!!!

Liv Elin sa...

ååååh guriland kor fiiiint! :D

Ravheksen sa...

Whau det er flot. Fantastisk opstilling. Rigtig god tirsdag til dig:-)

Landcharm sa...

Skal si du kan lage flott stemning. Bordet er virkelig et syn!

gult hus i svingen sa...

kransene er utrolig fine, Gunda:) Artig å pynte rust med prismer:)
Kom meg ikke på museet i helga jeg:) Ser bordet ble kjempefint og rustikt:)

Tirsdagsklem fra Trine:)

Anne sa...

Her var jammen julestmning ja, og så kjekt å se litt rødt!! en farge som faktisk hører jula litt til sier en som ikke i det hele tatt gav seg over til alt det hvite.

Har jammen litt å henge fingrene i du også ja, fotobesøk og messe og diverse aktiviteter. Tiden flyr alltid på denne tiden av året desverre. Forkjøla huldra her igjen :-( skitt disse virus som svirrer. Men det blir vel jul i år også skal en se.

Kalde dager som gjør at kreativiteten min ikke får helt fritt utløp, og det kjennes litt på humøret, men men, forsøker holde liv i denne skrotten

Anneklem til deg en tidlig kald tirsdag morgen, men klemmen :-)) den er varm ja.

Fin i Formen - Margrethe sa...

Hei! Så koselig og stemningsfullt julebord :)

anneskreative sa...

Så lekkert Gunda,,,,kjempetøff ide og bruke de gamle koftene,,,,,slikt skaper stemning.
Skjønner godt at enge ville kjeøpe dine kranser,,,
Kos deg masse i adventstida.
Klem Anne

Missfryd sa...

DET var bare LEKKERT!!!
Klem Ingrid

Marita (ensmakavhonning.com) sa...

Så utrolig fint det ble! Jeg skjønner godt at folk ville kjøpe kransene dine, de var søte:)

Synes bloggen din var så utrolig bra og gjennomført:)

Nenne sa...

hei
jeg hadde gledet meg så til å komme på museet sist helg, men så sviktet formen, så måtte bare være hjemme:(
Men SÅ fint et bord du hadd pynta, du er et unikum, fine kranser, skjønner godt at folk ville kjøpe de:)

Brigg sa...

fantastisk herlig bord!!