Sider

fredag 5. november 2010

Smi...

Nå har jeg begynt å "smi mens jernet er varmt" og det betyr litt mindre tid til bloggen en stund fremover.
Min policy har vært å si nei de par siste årene men det har jeg nå slutta med !
Wow, hvordan skal da dette gå..?
.... .....
Fikk dessuten høre her endag at fantasi er minst like viktig som kunnskap og det var litt godt å ta med seg ;)
Å skjære hull i boka og la den overraske er ikke min idè men selve krydderet er mitt enn så lenge!
Ha en riktig god helg der ute alle sammen!

19 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Det samma till dig!

Hoppas att du kommer tillbaka snart :-)

Må så gott, kram Lina

skjerstad sa...

OOO !Spaisy ;) Likte din måte å krydre på :) Lurer på hva du skal smi på ? Hm..

Ha en fin helg :)
Klemmer fra Janne :)

skjerstad sa...

OOO !Spaisy ;) Likte din måte å krydre på :) Lurer på hva du skal smi på ? Hm..

Ha en fin helg :)
Klemmer fra Janne :)

Sareptas krukke sa...

Smi...le, eller smi mens jernet er varmt...
Ønsker deg og dine en riktig fortreffelig helg - gleder meg allerede til neste lørdag;)
Anita

Datt sa...

Smi? Som i faktisk å smi, eller bare utnytter du fantasien når den er der? Du må vær mer bokstavelig, jeg blir så forvirra! :P

Som mine dager er sa...

Det utsagnet likte jeg: Fantasi er like viktig som kunnskap! Joda, jeg er vel innehaver i store doser av det førstnevnte. Også litt av kunnskap. Skulle bare mangle når man runder femåførr.

Deilige bilder Gunda. Kos deg med gubben og fantasien - og resten går av selg selv ;-)

Klem Marit

Havfruen sa...

Fantasi er viktig ja...og døper jeg det om til kreativitet, er du unik Gunda:)
Nyt nå helga og smi mens jernet er varmt!!
Klemmer fra meg:)

kari - carpe diem sa...

Hmmm...hørtes spennende ut! Lenge siden jeg har vært her inne, så nå måtte jeg ha meg en runde både her og inne hos flere andre:-)

sigrid sa...

Stilig og annleis..
smi i veg, men ikkje gløym oss heilt :-)

God helg Gunda!!

Kathrine sa...

He.. Æ hjælpe te,Gunda!

Krydre godt da, og jeg stiller opp.
Skulle da bare mangle? Litt ideeer du kan få av meg,)

Ta me kamera og prosjekt, kom hit. Ha en fin fin fredag:)

Klem)

sologbolig sa...

Hei! Ja, fantasi er viktig, det kan du koma langt med !
Krydderet ditt likte eg ..... og så er nå eg glad i krydder då. Ha ei flott helg. Klem.

Fjellsnella sa...

Er enig i at fantasi er viktig. Boken ble flott kryddret.
Ha en fin helg.

Megan sa...

Hej ven! ;)
Det lyder som om du har fat i noget af det "rigtige". Godt at høre!

Ønsker dig en eventyrlig weekend.

Klem

Mitt hvite hus sa...

Kreativiteten er på topp iallefall.:

ønsker deg en fin og hyggelg helg videre..

Klemmer 0))

Elisabeth sa...

Kuuuult! :)

Ceropegia sa...

Ingenting og si på kreativiteten i denne bloggen!! Håper på flere inspirerende bilder snart!! klæm:)

Ravheksen sa...

Godt at se og læse dig igen. Glæder mig til at følge din krative og inspirerende leg.
Rigtig god søndag til dig og dine:-)

gult hus i svingen sa...

smi ivei du, Gunda:) bare vis frem resultatet, så er du tilgitt:) Fiffig det stillebenet med boka:) Det går jo an å lese boka først da;)
Søndagsklem fra Trine:)

Kathrine sa...

Du har mange spennende prosjekter fremover ja! Det skal være sikkert.
Kult med boka. Ha en kreativ søndag!

(Takk for i går, forresten:)