Sider

lørdag 27. november 2010

Stokk & Stein...

I år ble adventspynten tatt frem ekstra tidlig takket være en dame herfra....
Og når hun i tillegg tar med seg denne damen her er det vel ikke rart jeg har vært noe stresset i det siste... Herligeheten.
......................
Jeg er vel like enkel å ta bilder av som en hamster i fart og å bli intervjuet av favorittmagasinet sitt gjorde nok at jeg ble noe satt ut og lurer på om de får noe utav dette besøket her oppe i lia... Hva reportasjen skal handle om..?
Advent, jul eller rett og slett natur in da haus..? Stokk&Stein? Kongler...? Vent å se !!!
Vel,ha en fin første advent alle ! Kongler blir min julegreie iår og er du ikke følger i bloggen min enda klikk deg inn nå og bli med. Tenkte gi en liten julegave til en av mine følgere ;)

22 kommentarer:

Missfryd sa...

Hei igjen GundaM:-)
Jeg falt helt 'utta' det en stund, men nå er jeg tilbake:-)
Kjente at det var veldig kjekt å komme hit igjen og få inspirasjon med alt det kule du finner på. Jeg har masse steiner, kongler, greiner og mose rundt omkring, for det er dekor jeg digger, men får det ikke i nærheten til så flott som deg....
Fortsatt god helg:-)
Klem Ingrid

Tovepia sa...

Dette hørtes da unektelig veldig spennende ut! Jeg henger med og gleder meg til å se hva du har i tankene:)
Nattaklem fra meg;)

Kathrine sa...

Haha..Vi snakket jo nettopp om at vi lever bare en gang. Ikke glem å "leve" selv også da.
Gjør ditt og sleng deg ne´ på,)

Svis...

Lineca sa...

Det var da staselig besøk ja. Tror neppe du gikk av skaftet av den grunn.Ser i alle fall ikke slik ut på bildene dine :)
Advent ja. Sukk. Her er det intet som minner om det enda. Men det blir , det blir... Vakre bilder.

Odins lille hjørne sa...

Så koselig, pynten og bildene!Spennende med den reportasjen.. men de lysene følger du vell ekstra godt med når du tenner dem? Tørr ved brenner jo velig fort...
klem fra odin!

Simone @ Doberman's by the Sea sa...

It looks very nice.
The Bavarian Christmas linky party is now open-won’t you come and join us at http://dobermans-by-the-sea.blogspot.com/2010/11/1st-christmas-linky-party-at-dobermans.html

Ravheksen sa...

Hvor lyder det spændende. Håber du viser mere her på bloggen.
Rigtig god søndag til dig og dine:-)

mreteveian sa...

Skikkelig gøy, sikkert at sånt er nervepirrende, men du har fortjent det!

Lise Dagrun sa...

Hvilket magasin er ditt favorittmagasin? Ble nysgjerrig jeg nå, må få med meg den reportasjen om det er mulig!
Trodde jeg var følger av din blogg, men fant ikke meg sjøl på lista di, men NÅ er jeg det - for den julegaven din skulle jeg likt å vinne!
Ønsker deg ei flott og inspirerende adventstid, GundaM!

gult hus i svingen sa...

gelder meg til å se resten:) Førsmaken lover rååågodt:) Du har virkelig sansen for å dekorere:)

Klem Trine:)

skjerstad sa...

Så spennende :) Håper vi får se hva lurt du har vært med på :)

Ha en fin Søndag Gunda :)
Klem fra Janne

Datt sa...

Fra dagbladet?? Skal klippe ut den reportasjen jeg i alle fall! ;)

Nenne sa...

kuult Gunda....gle mæ te å se resultatet av det besøket!!!!!!!Du har jo virkelig noe å vise fram som er annerledes enn alle andre bloggere!!!!

Som mine dager er sa...

Nei du så spennende!!!! Dette fortjener du Gunda, du er jo unik her i bloggverden!!! La oss få vite når det hele kommer på trykk og hvor!

Krysser fingrene for at du selv blir fornøyd også.

Klem Marit

anneskreative sa...

Nå ble jeg nyskjerrig,,,,så jeg får vel bare følge med.
Alt jeg plukker i naturen har en viktig rolle i min julepynting også,,,,har så vidt begynt,,,,,
Ha en fin adventstid.
Klem

Mitt hvite hus sa...

Heisan

kjempeflott advendtstake Gunda..

og naturmatrialer er flott... gleder meg til å følge med videre...

Nyt kvelden =))

klemmer =)

Fargevandring sa...

Du er jo skikkelig aviskjendis for tida:-) Gleder meg til å se resultatet av besøket. Koselig adventspynt og søt hamster:-) Håper museumsdagen ble vellykket!

KATE ♥ sa...

:)

Tina sa...

Åj så spennende da, gleder meg til å se...

Ramme Alvor sa...

So kjekt!!! SO herleg og "naturleg" her inne hjå deg!

Klem!

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

WOW - så artig, kult, spennende! Dette blir så knall - gleder meg til å se! Klem på en mandag**

anne - moseplassen sa...

kjempegøy gunda, kjempegøy!
Jeg har jo sagt før og mener helhjertet at du burde vurdere å style for et blad eller fem. Du har jo virkelig sansen, og kommer opp med ting som ligger langt forbi det vanlige.