Sider

søndag 7. november 2010

Tusen takk ;)

Se den nydelige lille pungen jeg har fått av Tove for en tid tilbake ;)
Suuuuperpraktisk å ha i veska el sekken og samle det mest nødvendigte som telefon og lipgloss!Med den orange fargen finner jeg den tvert og i en mørk veske ;) Sjekk Toves bloggshop her!
Som dere ser er arbeidsbuksa på og her skal det jobbes utover søndagen!!!
Til kvelden kan jeg forhåpentligvis legge meg i sofaen og bare coole den ...
Sorry det gule bildet men det var slik stemningen var igår, eller kamerainnstillingen da.Hihi
Ha en fin søndag og tusen,tusen takk for de søte kommentarene dere legger igjen her inne.

18 kommentarer:

Bebedores do Gondufo sa...

Very good.

Megan sa...

Skønne, varme farver! :)

Havfruen sa...

Ja Tove kan det:)) Jeg synes arbeidsbuksa di så helt knall ut!! Har ei sliten bukse selv, som jeg vurderer å "freshe" opp med lapper:)
Så stilige lysestaker....knall!!
Ha en flotters søndag, klem fra meg:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Tove er bare superflink - og så fin farge, da! Arbeidsbukse på, det betyr kreative sysler - og det gleder jeg meg til å se! Flotte lysestaker, også - unike og vakre! Fin dag videre, Gundavenn. Klemmer**

Marit -Tusenfryd sa...

Så fin den var!

Landcharm sa...

Tøff veske, og bukse! Syntes du skal unne deg litt tid på sofaen i kveld, for du er en aktiv dame forstå jeg. Ønsker deg en fin søndag!

Sagt Med Hjertet sa...

Bloggen din er et vakkert sted å være på. Jeg som ikke er så opptatt av ting og tang synes dine ting er det fineste jeg vet. ;-)
Ønsker meg nesten alt du lager og ønsker meg noen som drar meg med inn i en slik verden. Man skal være forsiktig med å ønske, plutselig får man det. ;-)

God søndagsklem fra Eirin

Tovepia sa...

Du er jo rene PR-sjefen:D ...takk skal du ha, og pungen er jo virkelig din;)
Som alltid, flotte bilder, må si som Eirin, et herlig sted å være her inne;)
Kos deg med vinteren og klemmings fra meg;)

Kathrine sa...

Hmm..Var vel jeg som rota til kamerainnstillingen din i går, tenker jeg. Eller dine varme hender?
Uannsett, mitt "gamle" kamera på to år, er utløpt på dato. Det er sikkert. Blir nytt sjø:))
Utviklingen går da så fort!

Knall bukse du har ja. Symaskina mi har takket for seg, og den fra 50-tallet sukket og...

Flott tovapung! Toving er jo gøy da:)

Vel, snart ut å måke snø igjen. Og fuglene storkoser seg når de blir matet.

:))

karin sa...

Heldige du!! Fine gaver er det beste som fins!!
Ha ei super uke:)

Datt sa...

Oooh, så kult det der meg drivved og lys på! Love it!! :D

ide-puffen sa...

Hei hopp.
Herlig pung. Tove er flink. Og det er jaggu du også. Herlige vegglys!!
Deilig søndag videre.
Klem klem

Evami sa...

Pungen matcha arbeisbusa:) Stilig arbeidsbukse og lekker pung:)

Jeg la nå mest merke til de utrolig l ekre putene dine jeg da:)
Kos deg med kreativiten din,og all snøen:)
Klem Eva

Mitt hvite hus sa...

Kjempeflott stemningsbilde...

og pungen var flott...

ha en fin uke start..

klemmer

Anne sa...

Litt late dager bør og skal man ha. Godt det nå før det liksom `tar av` før jul :-)

Skal si du har laget en kriminell god bok under her, en slik skulle vi alle hatt og gjemt små hemmeligheter i du. Kreativt som vanlig fra din kant Gunda.

Vinter??? grøss å gru den kom litt vel fort du, skitt å si no æ, men har en noe en skulle sagt? bare å gi seg ende og over...

Håper du har gode dager på din kant av verden. Måtte det bare bli vår snart, for da `bærs d` på tur!!

Anneklem fra dalstrøka innafor.

FIOLINESBLOG sa...

GundaM:)
ORRRRRANSCH er den kuuuleste farrrrrgen ever<3
....og dine arbeidsbukser er de tøffeste i verden......
nå ble jeg inspirert til å lappe min olabukse litt sprekt:)
fiolineklem

Fjellsnella sa...

Åhh, så kjekt. Slippe å leke gjemsel hver gang man skal finne noe i veska. Og så er det jo slik at man må stå hver gang! Kjipt....
Vesken var nydelig. Ha en fin uke.

Anne-Berit sa...

Nydelig pung med sprek farge.Liker de lampettene du har på veggen der i det siste bildet.Er vel kanskje lysholdere.Uansett så er de dritlekre.Ha ei super uke.Klem:))