Sider

torsdag 16. desember 2010

Bjørk !

Noen av dere husker sikkert innlegget mitt om denne bjørkebiten jeg bora små hull i og satte holdbare blomster i. Blomstene holdt seg faktisk et par dager! Hadde og tanker om å få boret et stort hull og brukt den som vase men nå er de jaggu meg å få kjøpt!
....... ......

Kremmerhuset har de nå små og store slike "vaser" i bjørk! De er nok beregnet på å ha telys i men jeg ser for meg til våren med nydelige hvitveis i jeg da....
Hmm, tror jeg må kjøpe meg enda noen flere, de kosta jo en slikk og ingenting ;)
Eller skal jeg rett og slett ønske meg en slik "boresak" til jul Mr E..?
.... ... Lett som bare det egentlig ;)
Løp og kjøp eller bore selv - having fun ;)

15 kommentarer:

sigrid sa...

Heilt sikkert nokon som har kopiert deg ;-)
Men fin er dei!!

Ha fin kveld♥

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Så stilig!

Sånne må jeg bare ha i gangen!! =D

ide-puffen sa...

Tøffe (kansje "catten" har sett dine) Jeg kjøpte slike borresaker på Biltema til et par hundrelapper. Mange forskjellige størrelser. Yndlingsbutikken min. Jeg kan rusle rundt og se på verktøy eller bilsaker, og vips en ny ide i hodet. Jeg har noen Bjørkeskiver i kjelleren, men jeg vet ikke helt hva eg skal gjøre med dem ennå. Tenke tenke.
Hei hopp
klem

Mitt hvite hus sa...

ja dnne husker jeg... så de på Kremmerhuset... kjempestilig var de... eller man kan lage de selv da...


Ønsker deg fine førjulsdager..

klememr 0))

Anne sa...

Å ja, dem så jeg! men ingen ble med meg hjem i denne omgang :-( har nå mine staur i driv ved du vet, fylt med telys nå på vinterstid, enkelt enkelt :-)

Sukk, gi meg en uke ekstra før jul!! trenger det for blir neppe ferdig her :-0 men det gjelder vel å starte..., finner på så mye annet tull jeg i disse juleforberedelses dagene, sukk og hutte meg tu, men skitt sann, så lenge en har det kjekt osv osv :-)

Anneklem på vei

Helga Sofie sa...

Ønsk deg en boresak og bor ivei selv :-) Tenk bare på alt det andre fine du kan lage, pusler for langt inn i neste år :-) Ha en fortsatt god kveld!

Fin i Formen - Margrethe sa...

Fine og tøffe vaser! Natur er kult :)

Minnelita sa...

Kjøpt æ å. Kjempefin ;)

Fargevandring sa...

Mønsteret på de tallerkenene du viste i forrige innlegg minte meg veldig om årringene i trær. Kanskje det forklarer din fascinasjon for dem.... du er jo også veldig fascinert av trær ikke sant? Uansett, du kan kunsten å gjøre gråstein til gull! Ser deg i morgen for da får jeg endelig tid til en etterlengtet tur ned på Bruktbo:-) Hilsen Anne Lise

Hege sa...

De var knalltøff.. tror jeg må løpe å kjøpe, eller kanskje få mannen til å lage.. :-)
Ha en flott helg!

organic-lizzi sa...

Hei & Hååå:-) Tror nok det har vært noen å snappet en av dine tuuusen ideer jeg...!fniiis....
Klart borre selv!!...da kan du sikkert bruke det til utrolig mye annet...
Superduperdeilig dag & Stooor klemmm fra Randi

Guro sa...

Ja, du - mose i kasse og bjørkevaser - nyyydelig! For å svare på det damen fra tidligere innlegg spurte om - jeg tror du har det utmerket i alt det vakre du finner (på) :)

Lenge siden sist: jeg sniker fortsatt her som leser - måtte bare legge igjen en kommentar og ønske god jul :)

Datt sa...

De boresakene der er ganske geniale altså, men de er dyre synes jeg, hmf, det har vært opp til vurdering her også! :P Og de var i alle fall knallfine de der! :D

Koselig koselig sa...

Jeg stod å kikka på de på onsdag når jeg var på Kremmerhuset. Utrolig fine!!! Utrolig fine. Åh nå fikk du meg til å angre på at jeg ikke kjøpte da vet du ;)

god helg GundaM!

Tulip sa...

Mer moro å bore selv, er det vel!

Fine uansett...og ja, jeg så de selv på Kremmerhuset!