Sider

lørdag 18. desember 2010

Deilige helg !

Da er det er endelig helg igjen, den siste før den store høytid og her i huset skal man bare slappe av og kose seg. Det lille vi spiser av julebrød ble bakt igår etter jobb og skole og gutta i huset får bestemme hva vi skal ha og de skal ha det som er godt og smaker best !

Altså colakaker, kokosmakroner og risboller med og uten hvit sjokolade! Nammis ;) En tur til stasjonen og kjøpe Søndagens Dagblad imorra hører med og rykter om masse trønderstoff i Dagbladet for tiden ;) Ellers blir det vel en skitur eller to i løypa.


Det er og satt av tid til sosialt samvære nede i kosestua, der har freden senket seg og alle kreative sysler er stengt av men kommer et innfall så får det bare komme da.....Men ellers, bare kosing på programmet.


Men jeg må vel rydde av bordet først der nede. Tid til litt blogging og besøk inne hos dere har jeg og tenkt å kose meg med, samt god mat og drikke. Ha en fin helg du og hvorenn i verden du er !

15 kommentarer:

elinAnita (eddaskreativiteter ) sa...

Kos dere masse..
klem klem

Havfruen sa...

Her oser det kos og trivsel:) Nydelig:)) Klart gutta må få favorittene til jul:)
Rolig tempo her også...må bare få tak i èn gave...til Petter.
Kos dåkker, klæmmings:)

Tovepia sa...

Du er sannelig i rute, og julebaksten hørtes snadder ut!
Baker knekkebrød i skrivende stund...og brente mandler:)
Koos dæ!

Anne sa...

Så enig så enig, jula kommer lell!!

Nyt helga kjære venn, slik jeg nyter dine bilder og ord en lørdag formiddag.

Anneklem

agnicy sa...

Dear Gunda!!! Have a nice , worm weekend!!! Ag

Shabbylishious sa...

Høres ut som du koser deg glugg ihjel.
Madam det er give away inne hos meg.
Ha ei super helg! :)
klem!

Wenche sa...

Ha en riktig koselig jul!

Mitt hvite hus sa...

Høres ut som fruen har en hyggelig helg..med hyggelige planer...

skiturer ..høres kjempekoselig ut..

kosd ere videre i helgen =)

klemmer 0))

Lekenhverdag.com sa...

For noen nydelige og stemningsfulle bilder!

Kos dere masse!

Ønsker dere en fin-fin dag!


Klem fra Carina

Datt sa...

Så røft og lekkert fat! Og colakaker er en favoritt hos meg, men de må ha akkurat riktig konsistens, bittelitt seige! :P

Fargevandring sa...

God helg til deg også, og takk for herlige inspirasjonsbilder. Forresten, jeg ble ledd av da jeg kom jeg med den rustne øsa.....vet jo ikke helt selv hva jeg skal ha den til, men jeg er fascinert!!! Hilsen Anne Lise

organic-lizzi sa...

Høres perfekt ut!! Ble rent salig av den roen jeg:-))
Jula kommer om vi vil det eller ei...& fort går den så det så...
Natta til deg & Drømmm søtt:-)) Stooor klem

karin sa...

Fiine bilder da Gunda:))
Ha ei finfin helg:)

Det lille røde huset sa...

Til alt hell ringte mamma meg etter forrige helg og lurte på om jeg hadde kjøpt Dagbladet for søndag, hvilket jeg til min store fortvilelse (etter å ha lest bloggen din),ikke hadde gjort....! Men det hadde mamma som vet at jeg digger bloggen din :)) Kjempebra Gunda!! Gleder meg stort på dine vegne :)))
Klem fra Marianne

Tulip sa...

Koselig med julebakst. Her har jeg ikke bakt så mye, men tar det med knusende ro!

Nydelige bilder gunda!