Sider

mandag 20. desember 2010

Det vakraste jag vet...

Denne skåla,bollen eller hva en nå kaller det er noe av det vakreste jeg har.
Den er full av sjarmerende sprekker med herlige krakeleringer i og rustfargen har inntatt flere av de sjarmerende sporene....Nydelig ;)

Skifter ut innholdet når jeg føler for det men disse rustne duppedingsene, perlekjedet, blondene, den vakre stenen har ligget der lenge... Ja så lenge at jeg lar det ligge enda en stund.
Ha en fin siste uke før jul, klem klem fra meg

19 kommentarer:

Hjertedamas blogg sa...

Ahhhh, vakkert med det rustne, det røffe, det yndige og det romantiske. MMMMMM klemz

Havfruen sa...

Skjønne vakre kontraster Gunda:) Lekkert......
Nyt dagene mot jul, klem fra meg i kulda:)

Tovepia sa...

Alt er vakkert hos deg!! Liker kontrastene med blonde og perler, herlig!
Klemmings fra meg;)

Tulip sa...

Å så ydelig Gunda. Flotte kontraster i fatet. vakkert var fatet i seg selv også! ;)
Ønsker deg en flott kveld!

Ingunn sa...

Vakkert bilde. Ha en fin kveld.

Ingunn

gult hus i svingen sa...

VAKKERT, GUNDA:)
Klem fra Trine

agnicy sa...

I like your ideas!!! Kisses! Ag

Mitt hvite hus sa...

Nydelig... blandingen av det røffe, rustne smamen med det romanstiske blondene.--- vakkert...

Og gamle skåler -boller med skår og krakelering... er bare vakkert..

ønsker deg fine dager mot jul

klemmer =))

ide-puffen sa...

Du får bildene dine til å se ut som små eventyrverdener. Får likssom lyst til å se mer. Det er så flott. Finns bare en Gunda og playing around det kan du iallefall :)
Ha en deilig uke du med.. (du er vel kommet til romjula du nå he he)
klemmings tilbake

Datt sa...

Wæo, den skåla var virkelig nydelig! Ikke til tross for, men på grunn av sprekker selvfølgelig! ;)

Kathrine sa...

Nydelig! Du har dreisen på kamera ja,)
Ha en fin fin mandagskveld.

:))

Shabbylishious sa...

Tror du har lagt meg i fatet jeg. For det tablået der er akkurat meg.
Herlig!
Goklem!

Mitt hvite hus sa...

god morgen kjære deg..

måtte bare inn å hilse på..

ja du kan tro Pia prøvde etter alle kunster og overtale meg å være med på bilde...

men jeg er foto sky så det holder- bare kikke i alle albumene mine..ikke mange bilder av meg nei..

gjemte meg unna hele tiden ja...hihi..

kos deg masse =))
klemmer 0))

skjerstad sa...

Vakre kontraster :)Tenker du koser deg med dem ;) Har en forkjærlighet for perler jeg da ;) Hos meg er det ikke diamanter som gjelder, men perler !!

Ha en fin dag Gunda :)
Klem fra Janne

Landcharm sa...

Ja, denne var vakker, og har virkelig noe ved seg. Du har fylt den med ting som passet fint også.
Takk for alle flotte innlegg du har nedover her. Nå har jeg tatt et "skippertak", og tatt igjen det forsømte. Jeg har som alltid kost meg og både nyter og morer meg med det jeg ser. Takk igjen!

Tovepia sa...

Måtte bare innom for å ønske deg og dine ei trivelig jul! Kos deg masse og takk for hyggelige stunder her inne i året som går mot slutten!
Juleklem fra meg;)

Ceropegia sa...

Mmmm....Nydelige bilder!!

ceropegia klæm :)

organic-lizzi sa...

Nyyyyyydelig:-))
Stooor klemmm Randi

Heidi sa...

Hærre så kreativ du e, alltid arti å titte innom hos deg! God Jul!