Sider

fredag 31. desember 2010

Godt Nytt år !

Vil med dette nyttårsbordet dekket for fuglene ønske alle mine blogg lesere et riktig
Godt Nytt år !!!

Bordet er pyntet med en duk av snø, kongler og kvist fra ore treet ;) Gjestene kom før bordet var ferdig pyntet, men det er bedre gjestene kommer for tidlig og ikke for seint da !
Menyen ser dere i et innlegg litt lengre nede i bloggen her. Desverre var det slik snøvær mens jeg kosa meg der ute at jeg måtte løpe inn før kameraet ble ødelagt...
Måtte det bli et nytt kreativt bloggeår-kos dere på årets siste kveld ;D

37 kommentarer:

gult hus i svingen sa...

heldige fugler og heldige oss som får nyte synet av dine kreative krumspring med nydelige bilder:)

GODT NYTT ÅR fra Trine:)Klem

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

GODT NYTTÅR til deg og 'Birdsa' - ser deg plutselig i februar - glæææær mæ! KLÆM!

sigrid sa...

Herleg :-)
Nydeleg nyttårshelsing du har laga!!
Kos dokke og ikkje blås vekk!

MariCrea sa...

Happy New Year
Mari

skjerstad sa...

Hei Gunda :) Så heldige fuglene er hos deg altså :) Jeg vil takke deg for alle flotte blogginnlegg du har vist i år, og jeg gleder meg til fortsettelsen :)
Godt nytt år GUNDA M :)
Klemmer fra Janne

Liv Elin sa...

Naturn gjør d bra fint nestn utn hjelp! Godt nyttår t dæ åsså, håpe du får en kjæmpehyggeli kveld!

Jennys fire vegger sa...

Et herlig nyttårsbord til små heldiggriser! :o)

•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.Godt Nytt År•.¸¸.•´¯`•.♥.•´¯`•.¸¸.•.

Klem Jenny

moa sa...

rett og slett herlig!
og 1000 takk for den søteste, trallende nyttårshilsen!
ha en fin feiring & et happy 2011!
♥♥♥♥
moaklem

Lise Dagrun sa...

Godt nytt år til deg, min store inspirator! Gleder meg til å se hva 2011 bringer av kreative sprell fra din side!
(Passerer du her i løpet av sommeren, må du ta deg en tur og se på Shabby Sheep (kun sommeråpning i den "butikken"!)).

Takk for kreativiteten i 2010, GundaM!

Mitt hvite hus sa...

for et vakkert nyttårsbord småfuglene får i Trøndelag..

der blir det fest...

godt Nytt År =))

klemme r

Shabbylishious sa...

Slik middagsgjester er det kun stas med når de kommer før bordet er dekket ferdig.
Håper vi sees mere i året som kommer.
GoKlem!
Line-Cathrin

agnicy sa...

This is the best table ever!!!!
GODT NYTT AR!!! Ag

Asbjørg sa...

Godt nytt år!Gleder meg til nye kreative innlegg neste år!

monicas hobby sa...

ha fuglene e viktig å passe på ... Godt nyttår te dæ Gunda ... å takk for det gamle ...!!

klem fra monica

Anne sa...

Tusen takk det samme til deg kjære venn :-) har en spesiell plass i hulderhjerte du jente. Snart kan jeg klemme deg bitte litt sånn virkelig igjen, og vi skal klart planlegge tur sørover i landet.

Anneklem til deg, måtte du ha en engel ved din side også i 2011

Kjersti sa...

Godt nyttår til deg også, Gunda! :-)

GAWO sa...

Godt nytt år til deg også. La kreativiteten din blomstre like mye i 2011. Det drar vi andre nytte av. :-)

Tulip sa...

Så heldige småfugler som bor i hagen din!
Her har de også fått fuglemat, men ikke så lekkert pynta bord som hos deg!

Godt nytt år!! klem

Pusepilde sa...

Godt nyttår :)

Hilsen Hilde

Beate - Bia i huset ved havet sa...

Herlige bilder.

Et riktig godt nyttår til deg Hulda fra oss i huset ved havet i Saltstraumen.

Tante Mimmi sa...


Godt nytt år!
så fint duhar stellt i stand til gjestene!
Alt vel her, meir jobbing enn blogging...;)
Kanskje me sjåast i dette året?? Me prøver att:)❤

liven sa...

Heisann!
Fuglene har det fint hos deg Gunda!

Ønsker deg et godt nytt år :o)

ArneA sa...

Godt nyttår til deg også.
Får sette deg inn i besøkslisten igjen, så jeg klarer å følge med hordan det går med deg og "skrotet" ditt

prinsesselinn sa...

Heisann.
Innom for å ønske deg alt det beste i 2011.
Ha en strålende dag denne aller første i januar ;)
Klem Linn.

Landcharm sa...

Takker deg for alle vidunderlige og kreative innlegg fra deg i året som har gått. Det har gitt meg mye glede og inspirasjon og mang en stund hvor jeg sitter og smiler og ler, og snakker med meg selv etter å ha gått igjennom bildene dine. Alltid herlig, så takk for det. Gleder meg til mer i dette nye året. Godt nytt år!

Fargevandring sa...

Godt nyttår Gunda! Ser fram til nye og inspirarende bilder fra deg i dette nye året. Hilsen Anne Lise

Lenemora sa...

Hei!
Vil bare takke for alle de inspirerende bildene/innleggene du har lagt ut i det året som har gått, takk for at du blogger!
Ønsker deg og dine et godt nytt år 2011, måtte det nye året bringe frem det beste for dere!

Klem Lenemora

ANETTESHUS.COM sa...

Fantastiske bilder - som alltid, Gunda!! Et riktig GODT NYTT ÅR ønskes deg og dine, kjære bloggvenn!!


STØRSTE klemmen
Anette:)

Tovepia sa...

Godt nytt år, Gunda!! Dine nytårsgjester er heldige som går til et slikt flott dekket bord!
Nyt kvelden og starten av 2011, klemmer fra meg;)

Solrosa sa...

Godt nyttår, kjære Gunda! Takk for alle fine inlegg med inspirerende ord og bilder!

Håper du får mange gode opplevelser i 2011!

Stor klem fra Solrosa

Marion sa...

Godt nyttår kjære Gunda! Gleder meg til å se hva du finner på fornoe i 2011!:)

Kathrine sa...

Å du herlige fuglevenn! Så flott da:))
Skal vi starte en felles fugleblogg? Det hadde vært kult,)

Tenker så på deg og rustdingsene der du vet. Nytt år og nye muligheter.
Ikke er jeg flink i interiør, men verden beste kreative venn, det har jeg da,)

Godt nytt år, Gunda! KlemKlem:))

Ramme Alvor sa...

Godt nytt år til deg og dine. Ynskjer at det vert eit rikt år som skaper mange gode minner :)

Klem!!

Kaylovesvintage sa...

happy new year

lots of snow

anne - moseplassen sa...

hihi, jeg har jo også en sånn tidliggjest, riktig freidig fyr som gjerne vil ha godbitene før alle andre og som ber meg om å skynte meg å bli ferdig med dillingen...

Godt nytt år Gunda! Tusen takk for alle herlige kromspring gjennom året, du er et oppkomme av fantasi og morro og kreativitet. Håper jeg kan få møte deg i 2011, husk å send en epost om du kommer sørover!

klem!

Monicas hage og foto sa...

Godt Nytt År, Gunda:) Klem

Lekenhverdag.com sa...

Fantastisk! Du klarer virkelig å gjøre stas på de små!! Spørs om ikke jeg og snuppelurene skal prøve oss også ;-)

Ønsker deg et fortsatt lekent nytt år! Takk for det gamle.

Klem fra Carina