Sider

søndag 19. desember 2010

Green Sunday

Idag er fjerde og siste lys tent nede i den gamle verktøykassa på bordet.
Hvite kubbelys med pinner på av drivved, fire pinner på dagens lys. Kjøpte meg tall i sink til å ta på lysene men fant fort ut at de skar seg fullsteding i uttrykket her i heimen.De henger på veggen enn så lenge.

Nei, jeg fortsetter kjøre min egen stil enn så lenge jeg klarer å klatre i skog og li, flo og fjære.
Etter at mange nye og gamle bekjente i den siste tiden har oppdagen bloggen min har jeg fått endel spørsmål om hvorfor jeg egentlig blogger, og ja hvorfor gjør jeg det egentlig..?

DSC_0014

For det første syns jeg det er gøy, for det andre har jeg tid og ork til det selv om det innimellom er travelt. Ja,rett og slett gjør jeg det jeg har lyst til ! Enkelt og greit, og regner med at du som er her inne og leser liker litt "greia & stilen" om ikke finnes det utrolig masse annet der ute du kan kikke på ;) Ha en vakker advents kveld !

16 kommentarer:

Fargevandring sa...

Kjempefint, Utrolig hva en gammel verktøykasse kan brukes til. Øsa ligger ubrukt ennå men med lys oppi var jo en super ide. Skal ordnes:-) Ha en fin kveld videre:-)

moa sa...

Utrolig fin stemning i bildene dine - liker de så godt!
Fin advent til deg også!

:0)

Randi sa...

Hei! Så stilig adventstake!! Din stil er så tøff og rå, så det må du fortsette med ja:D

Laila sa...

Man skal gjøre det man har lyst til, og jeg tror det er mange som koser seg med å følge med på bloggen din, i hvertfall gjør jeg det.
Ha en kos kveld, klem Laila

Bird sa...

Det er det som er så fint med din blogg og din stil- den skiller seg ut i fra ALLE andre- og du tørr og kjøre den helt ut! Og ikke nok med det; det funker også!
Takk for at du viser så mange røffe, tøffe, fine og inspirerende innlegg!
Klem fra bird;)

Tovepia sa...

Du har den herligste adventstaken jeg har sett!
Kos deg masse, klemmer fra meg som rydder til og fra...dvs det vises ikke:O)

skjerstad sa...

Hei GundaM :) Jeg koser meg inne på bloggen din, er sikker på at jeg har kjent igjen bilder fra deg om de var på et hvilken som helst nettsted ;)Du har en personlig stil som du skal være stolt av .. Det er GundaM :) Jeg blogger også fordi det er gøy, og gir meg energi :) Så er det artig og utveksle ideer, en fin hobby !

Ønsker deg en fin adventstid videre :)
Klem fra Janne

Havfruen sa...

Nok en gang herlige bilder med din stil:)
Klart vi blogger fordi det er gøy:)) Det er jo det!!
Ha en skjønn kveld i kulda, klemmer fra meg ved havet:)

~~Randi, Hverdagsprat~~ sa...

Hallo! Må man begynne å forklare hvorfor man blogger nå? Det er no alt man bryr seg med også! Du kan svare at det er et must for oss andre bloggedamer at Gunda er her sammen med oss til glede og inspirasjon! Og verktøyskrin som adventstake - det er bare SÅ herlig, du kjæm no på det du, Gunda:) Ha det fint i 'innspurtuka' - klemmer til deg**

Anne sa...

En leker i voksen alder, det er ve litt det som er drivkraften?
I fri flyt, en glemmer alt annet en det som er der og da, det er vel derfor en både blogger og driver med slik smågale prosjekter som vi gjør vel :-)

Anneklem i kvelden.

Datt sa...

Om ikke sinktallene passa inn så gjorde i alle fall drivved-romertallene det! Veldig "Gunda", megakult! ;)

Mitt hvite hus sa...

Ja og du sprer inspirasjon utover lande grensene...det er jeg helt sikker på..

nydelig vakkert Gunda...''det er noe helt unikt med deg og dine vakre på funn..hold på stilen din ...

ønsker deg en fin uke mot jul

Klemmer 0))

Asbjørg sa...

Hver gang jeg går inn på bloggen din,må jeg stoppe ved headeren din.Lysekrona er nesten identisk med den vi har hengende på gangen vår.Den som jeg først ikke likte,men som jeg nå synes er knallfin.
Og den adventsstaken var jo spesiell!En helt unik stemning i bildene hos deg!!
Ha en fin uke som kommer!

Alven sa...

Hei :-)

Så fint :-) Stilige bilder :-)


Ha en flott ny uke :-)

Berit sa...

heisann! Jeg er en av de som fant deg etter å ha lest Adressa- og det er nesten så jeg er glad for at jeg ikke har vært her før, for da er det massevis av gamle innlegg jeg kan kose meg med i tillegg til de nye som kommer! Super flott inspirerende blogg:)

J. sa...

utrolig glad for at jeg har oppdaget bloggen din! :) du skriver veldig bra, og elsker bildene! :) ønsker deg fine førjulsdager! Klem J.